zawór PCV
Started By
barthek
, 11 mar 2011 14:25
30 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 21 kwiecień 2011 - 16:44
adames, nie wiem skad wziales informacje ze mam silnik niedogrzany? nie mylisz mnie z kims ? wspomnialem jedynie o termostacie jako o jakims tam pomysle na sprawdzenie.
tez pytalem osobe, ktora o tym pisala co ma termostat do falujacych obrotow i wspomnialem ze jakis czas temu wyskoczyl mi blad o nieprawidlowej jego pracy.
u mnie dziala raczej prawidlowo skoro temperaturka oscyluje w okolicy 90 stopni i zalacza sie wentylator na chlodnicy - gdyby termostat sie nie otwieral to by to nie nastapilo przeciez...
kwestia drgania obrotow jest i na benzynie i na gazie z tym, ze na gazie bardziej odczuwalna w moim skromnm odczuciu
tez pytalem osobe, ktora o tym pisala co ma termostat do falujacych obrotow i wspomnialem ze jakis czas temu wyskoczyl mi blad o nieprawidlowej jego pracy.
u mnie dziala raczej prawidlowo skoro temperaturka oscyluje w okolicy 90 stopni i zalacza sie wentylator na chlodnicy - gdyby termostat sie nie otwieral to by to nie nastapilo przeciez...
kwestia drgania obrotow jest i na benzynie i na gazie z tym, ze na gazie bardziej odczuwalna w moim skromnm odczuciu
#22
Napisano 21 kwiecień 2011 - 17:09
barthek,
Moje sugestie , że masz niedogrzany silnik, wynikały tylko z tego, że sam zastanawiałeś się, czy uszkodzony termostat może mieć wpływ na prace silnika.
Objawy uszkodzenia termostatu, to albo za niska temp. w układzie chłodzenia (płyn przez cały czas przepływa przez chłodnicę), albo silnik szybko i bardzo się grzeje powodując wyrzut gotującego się płynu ( termostat nie otwiera się) .
Jeśli masz właściwą temp silnika, to tematu termostatu nie ma, on jest sprawny
Natomiast co do falowania obrotów.
Wymieniłeś sporo rzeczy, sprawdź jeszcze raz czy nie ma przebicia między fajką a izolatorem świecy ( Maxym72 zwraca na to szczególną uwagę), zobacz czy izolator świecy nie ma charakterystycznego śladu przykopcenia ( wymiana przewodów na nowe, to nie gwarancja , że nowe są dobre)
To pewnie jednak sprawdzałeś.
Zastanawiam się nad tym silniczkiem krokowym.
Moje sugestie , że masz niedogrzany silnik, wynikały tylko z tego, że sam zastanawiałeś się, czy uszkodzony termostat może mieć wpływ na prace silnika.
Objawy uszkodzenia termostatu, to albo za niska temp. w układzie chłodzenia (płyn przez cały czas przepływa przez chłodnicę), albo silnik szybko i bardzo się grzeje powodując wyrzut gotującego się płynu ( termostat nie otwiera się) .
Jeśli masz właściwą temp silnika, to tematu termostatu nie ma, on jest sprawny
Natomiast co do falowania obrotów.
Wymieniłeś sporo rzeczy, sprawdź jeszcze raz czy nie ma przebicia między fajką a izolatorem świecy ( Maxym72 zwraca na to szczególną uwagę), zobacz czy izolator świecy nie ma charakterystycznego śladu przykopcenia ( wymiana przewodów na nowe, to nie gwarancja , że nowe są dobre)
To pewnie jednak sprawdzałeś.
Zastanawiam się nad tym silniczkiem krokowym.
#23
Napisano 21 kwiecień 2011 - 17:12
dzis kombinowalem z ta cewka i swiecami wiec sie im przyjrzalem - czarnych zadnych okopcen nie ma, natomiast podstawa ceramiki jest brazowa - nie wiem czy to 'standardowe' wypalenie. zauwazylem to na wszystkich swiecach.
krokowy tez mi do glowy przyszedl, aczkolwiek najwieksze drgania sa miedzy 1500-2000 obrotow - czy kiepsko dzialajacy krokowy moglby wplywac przy takim zakresie?
krokowy tez mi do glowy przyszedl, aczkolwiek najwieksze drgania sa miedzy 1500-2000 obrotow - czy kiepsko dzialajacy krokowy moglby wplywac przy takim zakresie?
#24
Napisano 21 kwiecień 2011 - 17:23
Jeśli te przebarwienia są u podstawy, to jest to raczej normalny objaw.
Jeśli nierówna praca silnika jest przy wyższych obrotach, to mi sugeruje to jakieś problemy z iskrą na świecy, z tym, że to nie musi być sprawa świec czy przewodów.
Poczekaj na naszych mechaników, teraz mamy więcej informacji, może to im pomoże.
Jeśli nierówna praca silnika jest przy wyższych obrotach, to mi sugeruje to jakieś problemy z iskrą na świecy, z tym, że to nie musi być sprawa świec czy przewodów.
Poczekaj na naszych mechaników, teraz mamy więcej informacji, może to im pomoże.
#25
Napisano 21 kwiecień 2011 - 21:12
po dzisiejszych walkach zauwazylem tez cos innego - obroty poszly w gore na jalowym - pytanie czy od czyszczenia przepustnicy czy tez moze skladanie po x godzinach walki bylo niezbyt szczesliwe i gdzies lewe powietrze bierze
#26
Napisano 28 kwiecień 2011 - 07:13
A może mi ktoś powiedzieć lub przybliżyć zdjęciem gdzie ten zawór PCV się znajduje ? I z tego co przeczytałem tutaj może on odpowiadać za większe spalanie oleju?
#27 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 28 kwiecień 2011 - 09:46
nomos, W górnej części pokrywy zaworów,z prawej strony,połączony grubym wężem z kolektorem dolotowym,plastikowy wystający króciec na klucz 24.
#29 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 28 kwiecień 2011 - 12:50
To właśnie to.W nitro nie próbuj jest zbyt agresywny na tworzywa.Może być zwykła benzyna,nafta,benz. ekstrakcyjna,rozpuszczalnik ftalowy.
#30
Napisano 28 kwiecień 2011 - 13:04
Uploaded with ImageShack.us
Wymontowany, z jaka siłą to dokręcać ?? Mysle ze tak nie na siłe bardzo bo to plastik
#31
Napisano 28 kwiecień 2011 - 14:31
delikatnie z wyczuciem do pierwszego oporu i nie przeciagać a nic sie na pewno nie urwie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
zawór regulacji ciśnienia pokrywy zaworów |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Zawór podcisnieniaZawor |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
SPRZEDAM CZĘŚCI do PT Cruiser GT 2.4 TURBO (wysprzęglik, zawór PCV, turbina, amortyzatory przód i tył, silnik krokowy, dwumasa, sprzęgło)wysprzęglik, PCV, turbina i 4 więcej |
Części do PT Cruisera | Ozzy |
|
|
|
PT Cruiser GT 2.4 TURBO (wysprzęglik, zawór PCV, turbina, amortyzatory przód i tył, silnik krokowy, dwumasa, sprzęgło)PCV, dwumasa, turbina i 3 więcej |
Części do PT Cruisera | Ozzy |
|
|
|
Zawór EGRZawór EGR |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.burmiszcz_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych