Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

zawór PCV


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#21 barthek

barthek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 140
  • Dołączył:  11 wrz 2008
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Bartek
  • Skąd::Stolyca
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwiecień 2011 - 16:44

adames, nie wiem skad wziales informacje ze mam silnik niedogrzany? nie mylisz mnie z kims ? :) wspomnialem jedynie o termostacie jako o jakims tam pomysle na sprawdzenie.

tez pytalem osobe, ktora o tym pisala co ma termostat do falujacych obrotow i wspomnialem ze jakis czas temu wyskoczyl mi blad o nieprawidlowej jego pracy.

u mnie dziala raczej prawidlowo skoro temperaturka oscyluje w okolicy 90 stopni i zalacza sie wentylator na chlodnicy - gdyby termostat sie nie otwieral to by to nie nastapilo przeciez...

kwestia drgania obrotow jest i na benzynie i na gazie z tym, ze na gazie bardziej odczuwalna w moim skromnm odczuciu

#22 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwiecień 2011 - 17:09

barthek,
Moje sugestie , że masz niedogrzany silnik, wynikały tylko z tego, że sam zastanawiałeś się, czy uszkodzony termostat może mieć wpływ na prace silnika.
Objawy uszkodzenia termostatu, to albo za niska temp. w układzie chłodzenia (płyn przez cały czas przepływa przez chłodnicę), albo silnik szybko i bardzo się grzeje powodując wyrzut gotującego się płynu ( termostat nie otwiera się) .
Jeśli masz właściwą temp silnika, to tematu termostatu nie ma, on jest sprawny :kawka
Natomiast co do falowania obrotów.
Wymieniłeś sporo rzeczy, sprawdź jeszcze raz czy nie ma przebicia między fajką a izolatorem świecy ( Maxym72 zwraca na to szczególną uwagę), zobacz czy izolator świecy nie ma charakterystycznego śladu przykopcenia ( wymiana przewodów na nowe, to nie gwarancja , że nowe są dobre)
To pewnie jednak sprawdzałeś.
Zastanawiam się nad tym silniczkiem krokowym.

#23 barthek

barthek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 140
  • Dołączył:  11 wrz 2008
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Bartek
  • Skąd::Stolyca
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwiecień 2011 - 17:12

dzis kombinowalem z ta cewka i swiecami wiec sie im przyjrzalem - czarnych zadnych okopcen nie ma, natomiast podstawa ceramiki jest brazowa - nie wiem czy to 'standardowe' wypalenie. zauwazylem to na wszystkich swiecach.

krokowy tez mi do glowy przyszedl, aczkolwiek najwieksze drgania sa miedzy 1500-2000 obrotow - czy kiepsko dzialajacy krokowy moglby wplywac przy takim zakresie?

#24 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwiecień 2011 - 17:23

Jeśli te przebarwienia są u podstawy, to jest to raczej normalny objaw.
Jeśli nierówna praca silnika jest przy wyższych obrotach, to mi sugeruje to jakieś problemy z iskrą na świecy, z tym, że to nie musi być sprawa świec czy przewodów.
Poczekaj na naszych mechaników, teraz mamy więcej informacji, może to im pomoże.

#25 barthek

barthek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 140
  • Dołączył:  11 wrz 2008
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Bartek
  • Skąd::Stolyca
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwiecień 2011 - 21:12

po dzisiejszych walkach zauwazylem tez cos innego - obroty poszly w gore na jalowym - pytanie czy od czyszczenia przepustnicy czy tez moze skladanie po x godzinach walki bylo niezbyt szczesliwe i gdzies lewe powietrze bierze :(

#26 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 28 kwiecień 2011 - 07:13

A może mi ktoś powiedzieć lub przybliżyć zdjęciem gdzie ten zawór PCV się znajduje ? I z tego co przeczytałem tutaj może on odpowiadać za większe spalanie oleju?

#27 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 28 kwiecień 2011 - 09:46

nomos, W górnej części pokrywy zaworów,z prawej strony,połączony grubym wężem z kolektorem dolotowym,plastikowy wystający króciec na klucz 24.

#28 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 28 kwiecień 2011 - 10:24

Zdjęcia poniżej wydaje mi się że to to.

A można spróbować to wyczyścić ? Gdzieś też przeczytałem że w nafcie w czymś innym tez ?? W benzynie rozpucholu czy nitro ?
Dołączona grafika

#29 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 28 kwiecień 2011 - 12:50

To właśnie to.W nitro nie próbuj jest zbyt agresywny na tworzywa.Może być zwykła benzyna,nafta,benz. ekstrakcyjna,rozpuszczalnik ftalowy.

#30 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 28 kwiecień 2011 - 13:04

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us


Wymontowany, z jaka siłą to dokręcać ?? Mysle ze tak nie na siłe bardzo bo to plastik

#31 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 kwiecień 2011 - 14:31

delikatnie z wyczuciem do pierwszego oporu i nie przeciagać a nic sie na pewno nie urwie.





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych