Wymiana rozrządu, Warszawa/mazowieckie
Started By
Bezimienny Gość.niki_*
, 01 kwi 2011 18:17
11 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.niki_*
Napisano 01 kwiecień 2011 - 18:17
Kochani,
proszę o namiary na sprawdzonego fachowca, potrzebujemy wymienić cały rozrząd (podobno w ok. 84 tyś musowo musimy to zrobić) w licencjonowanych salonach krzyknęli nam 2800-3 tyś - toćke dużo :nosz. Jesteśmy z Wawki wiec w tych okolicach szukamy lekarza. Adamus jeśli dubluję topik to z góry przepraszam i przerzuć mnie do odpowiedniego tematu.
dzieki pozdrawiam N
proszę o namiary na sprawdzonego fachowca, potrzebujemy wymienić cały rozrząd (podobno w ok. 84 tyś musowo musimy to zrobić) w licencjonowanych salonach krzyknęli nam 2800-3 tyś - toćke dużo :nosz. Jesteśmy z Wawki wiec w tych okolicach szukamy lekarza. Adamus jeśli dubluję topik to z góry przepraszam i przerzuć mnie do odpowiedniego tematu.
dzieki pozdrawiam N
#2
Napisano 01 kwiecień 2011 - 18:30
niki, a to benzynka czy diesel - bo w dieslu podobno sie nie zmienia. a w benzynce to oryginalna ksiązka amerykanska zaleca zmiane ale przy 100tys/mil czy 120 juz nie pamietam.
#3 Bezimienny Gość.niki_*
Napisano 01 kwiecień 2011 - 18:36
jasmina benzynka, o tych km poinformował nas facet z serwisu; dzieki, poczytam i jeśli stanie na 100 tyś km to teraz zmienimy sam pasek.
pozdro n
pozdro n
#4
Napisano 01 kwiecień 2011 - 19:20
ja wymieniacie to juz wszystko razem z pompą wody i nawet nie inaczej bo sie to zemsci w przyszłosci - to wszystko razem wspolpracuje i powinno sie wymienic raczej wszystko.
#5
Napisano 01 kwiecień 2011 - 19:26
na Elbląskiej w Warszawie jest fachowiec ... pracował kiedyś w ASO 224231985 ... polecam
#6
Napisano 02 kwiecień 2011 - 21:13
Zestaw potrzebnych części w granicach 700-800 PLN, ktoś tu sie kiedyś reklamował że wymienia rozrząd za chyba 400 PLN. Rzeczywiście przy silnikach 2,4 hamerykańskie instrukcje nakazują wymieniać rozrząd przy 130-140 tys km. To samo mi powiedzieli w serwisie w Rzeszowie.
#7
Napisano 02 kwiecień 2011 - 21:32
w milach, a nie km ... a ja tego nie wiedziałem i zmieniłem przy 70 tys mil130-140 tys km
#8
Napisano 02 kwiecień 2011 - 22:13
no w milach w milach ja podaje po przeliczeniu. Ja wymieniałem przy 82 tys mil.
#9
Napisano 03 kwiecień 2011 - 09:34
paradyz, jest jak pisał jasmina - po 120 tys MIL, a nie km ... tak twierdzą za oceanem (dot. 2,4)
#10
Napisano 03 kwiecień 2011 - 10:47
Ja wymienialem przy 51000km,mechanik powiedzial ze pasek mial juz dosyc,koszt pasek+rolki+pompa wody=2100zl
#11
Napisano 03 kwiecień 2011 - 20:54
olaf folaron, ty masz turbo, więc może to inna para kaloszy
#12
Napisano 03 kwiecień 2011 - 21:56
Moj przelatal na jednym pasku 127tys/mil i gdyby nie zatarta rolka prowadządza spokojnie by jeszcze kilkadziesziąt tysi smignął - nawet napisy oryginalne na pasku nie wytarte.
Pamietajcie ze przy automacie pasek mainną zywotnosc niz przy manualu - instrukcje w obu przypadkach podają inne przebiegi do wymiany.
Po drugie w USA są inne odleglosci do przejechania z punktu A do B tam to idzie w setkach mil i przebiegi aut roczne są wieksze niz u nas.
Ostatnio chcialem kupic Ford Ranger rocznik 2008 - nie wierzylem patrząc na licznik - auto mialo ponad 240tys mil - co lepsze ze autko było z Teksasu i jedzil nim farmer tylko po swoim ranczo - podobno miał teren okolo 140mil w jedną strone.
Pamietajcie ze przy automacie pasek mainną zywotnosc niz przy manualu - instrukcje w obu przypadkach podają inne przebiegi do wymiany.
Po drugie w USA są inne odleglosci do przejechania z punktu A do B tam to idzie w setkach mil i przebiegi aut roczne są wieksze niz u nas.
Ostatnio chcialem kupic Ford Ranger rocznik 2008 - nie wierzylem patrząc na licznik - auto mialo ponad 240tys mil - co lepsze ze autko było z Teksasu i jedzil nim farmer tylko po swoim ranczo - podobno miał teren okolo 140mil w jedną strone.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
wymiana płynu w chłodnicy krok po kroku pt 2.0 |
Techniczny podstawowy | _marcinw |
|
|
|
Wymiana drążka kierowniczego i końcówekdrążek, kierowniczy, końcówki d i 3 więcej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PtBlack_* |
|
|
|
Wymiana liczniki |
Techniczny podstawowy | Mamrot |
|
|
|
Koła zębate do rozrządu CRD - gdzie kupić ?rozrząd CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
Pt 2.0 wymiana pompy wody |
Techniczny podstawowy | Radyjko |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych