Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Czy PiTek może być stary, ale jary?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
127 odpowiedzi w tym temacie

#81 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8211
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 listopad 2011 - 22:47

W polisie wpisali wersje kombi :lol Ale pytania co do wersji nadwozia padają nader często, i sam osobiście nie wiem co TO :lol
Może dlatego takie wyjatkowe?

#82 tornado

tornado

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 140
  • Dołączył:  27 lis 2010
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4T
  • Imię:Arek

Napisano 30 listopad 2011 - 20:28

Adam ,Adam ostatnio widziałem identyko pitka jak Twojego ,zamieniłem nawet słówko z właścicielem lekko sie zdziwiłem tą tylną klapą ,ciekawe kto to był? Jechałem rowerem i nie mogłem oderwać od niego oczu hmm od tej klapy znaczy :lol

#83 Bezimienny Gość.profesorr_*

Bezimienny Gość.profesorr_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 listopad 2011 - 23:26

W większości to są tak jak piszesz

źle wybrane automatyczne opisy w czasie tworzenia aukcji przez sprzedającego

Ja jako jedyny na forum mam wersję z troszkę inną klapą bagażnika, ale czy to jest kombi hmm
Obrazek
Zdjęcie zrobione jeszcze przez poprzedniego właściciela, naszego forumowicza marcwolo


nie wiem pewno się mylę ale takie wynalazki często były w holandi,związane to było z przepisami odnośnie rejestracji na ciężarówkę,były voyagery z wyższym dachem,peugoty 306 kombi też z ekstra dachem i całe mnóstwo innych aut,może i Twój to holender

#84 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 listopad 2011 - 23:38

Dla mnie to nieistotne, najważniejsze, że jest wyjątkowy i to nie tylko ze względu na inną klapę bagażnika :kawka

#85 Bezimienny Gość.Yodarek_*

Bezimienny Gość.Yodarek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 grudzień 2011 - 16:20

...A może się ktoś wypowiedzieć w sprawie silników benzynowych? Słyszałem, że te 1.6 są najlepsze w ogólnej ocenie. Czy to prawda?

#86 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2011 - 16:24

Z dotychczasowych opinii o tym silniku, zapamiętałem tylko to, że jest to pomyłka. Ten silnik jest stosunkowo za mały co do masy pitka. Jeśli już to minimum 2,0 l

#87 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8211
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2011 - 16:36

yodarek,

.A może się ktoś wypowiedzieć w sprawie silników benzynowych? Słyszałem, że te 1.6 są najlepsze w ogólnej ocenie. Czy to prawda?

I tak i nie! podobno jak Adam napisał są za słabe, ile w tym prawdy? Nie miałem okzji, natomiast 2.0 benzynka jechałem.....iiiiiiiiiiii jechał...sobie :torba
2.4 nie miałem okazji, ale myśle że daje rade! Dizelka nie opisze, bo język ludzki jest ubogi :cwaniak

#88 Bezimienny Gość.Yodarek_*

Bezimienny Gość.Yodarek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 grudzień 2011 - 16:56

A ile waży PiTek? Pytam, bo 115 KM z silnikiem 1,6 to nie jest aż tak mało. A czy właśnie ten silnik był montowany w BMW i chyba w Mini Cooper'ach? Pytam, bo w moich poszukiwaniach zostałem wytrącony z twardych postanowień co do dieselka, przez uzytkowników benzyniaków. Wcześniej nie interesowałem się benzynkami, ale teraz trochę chciałbym się dowiedzieć. I stąd moje pytania, bo gdzieś tam wyczytałem, że własnie te 1,6 są najmniej awaryjne, i dość ekonomiczne. Natomiast 2.0 i 2.4 to prawdziwe "amerykańskie smoky".

#89 patii

patii

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5865
  • Dołączył:  13 kwi 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:cabrio 2.4
  • Imię:Patii
  • Skąd::silesia
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 grudzień 2011 - 16:59

2.4 to prawdziwe "amerykańskie smoky"


na małe spalanie nie masz co liczyć. A jak jezdzisz dobrze to będziesz miał czym :cwaniak

#90 Bezimienny Gość.Yodarek_*

Bezimienny Gość.Yodarek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 10 grudzień 2011 - 17:42

Pewnie, że im większa moc tym wrażenia większe. Jednak trzeba liczyć siły na zamiary i w myśl powiedzenia "jak się nie ma co sie lubi, to się lubi co się ma", polubić mniejszą moc i cieszyć się mniejszym zużyciem i mniejszą awaryjnością (prawdopodobną). Pati, wiesz jak to jest..., lubie latać, ale na samolot mnie nie stać i latam z innymi kiedy się tylko da... :dance3

#91 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2011 - 18:08

yodarek,
Jeśli chcesz się cieszyć z jady pitkiem, to zapomnij o silniku 1,6.
Samo auto waży 1585kg. Max masa całkowita to niecałe 2 tony, więc musisz mieć silnik, który jest wstanie to auto rozpędzić. Max moment obrotowy 157Nm jest raczej mało imponujący.

#92 Psyborg

Psyborg

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 882
  • Dołączył:  07 sie 2011
  • Rok Produkcji:1995
  • Silnik:V6 2.5l 24V 1
  • Imię:Marcin

Napisano 10 grudzień 2011 - 18:32

Z benzynowych za najmniej awaryjny silnik uchodzi 2.4l (nie GT). Mniejsza pojemność nie oznacza mniejszej awaryjności. Ale wiadomo - co egzemplarz to inna opinia.

Mam właśnie 2.4l i nie wyobrażam sobie jazdy pitkiem ze słabszym motorem pod maską. Jeżdżę nim na LPG i na benzynie (jest trochę bardziej żwawszy) - szału nie ma, d**y nie urywa.
Jak wdepniesz w pedał, to ładnie zamruczy i zerwie się spod świateł, ale za plecami usłyszysz głośne siorbanie dochodzące z baku paliwa. Dlatego tylko LPG.

Może wybredny jestem, bo wcześniej jeździłem tylko dieslami, ale szkoda że nie wziąłem co najmniej 2.4GT. Wcale nie jest bardziej paliwożerny niż zwykły 2.4.

#93 patii

patii

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5865
  • Dołączył:  13 kwi 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:cabrio 2.4
  • Imię:Patii
  • Skąd::silesia
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 grudzień 2011 - 18:44

Psyborg, zgadzam się :tak
Jak ja kupowałam swojego to 2.4 GT nie było na tapecie . Ale ciesze się z tego co mam , choc czasami żałuje że nie ma gdzie butli ulokować :torba

#94 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2011 - 19:04

Ja bym jednak proponował przejechać się takim 1,6 Każdy ma inne wymagania i potrzeby.
Zawsze jak słyszę takie zdecydowane opinie przeciw 1,6 to przypomina mi się Aga - była zadowolona ze swojego PT a kto ją zna wie że robiła duże trasy, na pewno nie byla niedzielnym kierowcą.
Przeczytaj opinie Agi w tych tematach potem przejedź się takim i będzie wiadomo czy dla ciebie jest ok
http://ptcruiserclub... ... hlight=aga
http://ptcruiserclub... ... a&start=15

a jeszcze jedno, kupowanie PT z myslą o ekonomicznej jeździe to duży optymizm :d taki samochód kupujesz bo go kochasz, reszta się nie liczy :lol

#95 Mari

Mari

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 51
  • Dołączył:  26 lis 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:CRD 2,2
  • Imię:Marzena

Napisano 10 grudzień 2011 - 19:07

Jedni piszą, że mniej awaryjny jest 2,4 inni że 1,6. Macie doświadczenie na forum napiszcie więc jak rozkładają się głosy?

#96 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2011 - 19:09

Mari, to jak będzie jeździł zależy od tego w jakim bedzie stanie i jak o niego dbano wcześniej

#97 TOMHAL7

TOMHAL7

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 785
  • Dołączył:  15 wrz 2008
  • Rok Produkcji:Brak...
  • Silnik:Brak...
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2011 - 19:10

Tak jak napisał Nazwa każdy chwali swoje :brawo i niech tak zostanie.... :piwo

#98 Psyborg

Psyborg

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 882
  • Dołączył:  07 sie 2011
  • Rok Produkcji:1995
  • Silnik:V6 2.5l 24V 1
  • Imię:Marcin

Napisano 10 grudzień 2011 - 19:15

Jedni piszą, że mniej awaryjny jest 2,4 inni że 1,6. Macie doświadczenie na forum napiszcie więc jak rozkładają się głosy?


Taką opinię o 2.4 jako najprostszej i najmniej wysilonej konstrukcji znalazłem na amerykańskich serwisach, kiedy szukałem pitka.
Nie mniej tak, jak napisał Nazwa - awaryjność w dużej mierze zależy od użytkownika.

#99 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8211
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2011 - 19:36

Mari, :lol masz dylemat?

#100 Mari

Mari

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 51
  • Dołączył:  26 lis 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:CRD 2,2
  • Imię:Marzena

Napisano 10 grudzień 2011 - 21:21

Jak każda kobieta... ale mam już plan na jutrzejszy dzień
http://otomoto.pl/ch... ... 84067.html
http://moto.allegro.... ... 06465.html
dwa dizelki, jak się zakocham w którymś jestem zdecydowana nim wrócić do domku





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych