Czy PiTek może być stary, ale jary?
#81
Napisano 29 listopad 2011 - 22:47
Może dlatego takie wyjatkowe?
#82
Napisano 30 listopad 2011 - 20:28
#83 Bezimienny Gość.profesorr_*
Napisano 30 listopad 2011 - 23:26
W większości to są tak jak piszesz
Ja jako jedyny na forum mam wersję z troszkę inną klapą bagażnika, ale czy to jest kombiźle wybrane automatyczne opisy w czasie tworzenia aukcji przez sprzedającego
Obrazek
Zdjęcie zrobione jeszcze przez poprzedniego właściciela, naszego forumowicza marcwolo
nie wiem pewno się mylę ale takie wynalazki często były w holandi,związane to było z przepisami odnośnie rejestracji na ciężarówkę,były voyagery z wyższym dachem,peugoty 306 kombi też z ekstra dachem i całe mnóstwo innych aut,może i Twój to holender
#84
Napisano 30 listopad 2011 - 23:38
#85 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 10 grudzień 2011 - 16:20
#86
Napisano 10 grudzień 2011 - 16:24
#87
Napisano 10 grudzień 2011 - 16:36
I tak i nie! podobno jak Adam napisał są za słabe, ile w tym prawdy? Nie miałem okzji, natomiast 2.0 benzynka jechałem.....iiiiiiiiiiii jechał...sobie.A może się ktoś wypowiedzieć w sprawie silników benzynowych? Słyszałem, że te 1.6 są najlepsze w ogólnej ocenie. Czy to prawda?
2.4 nie miałem okazji, ale myśle że daje rade! Dizelka nie opisze, bo język ludzki jest ubogi
#88 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 10 grudzień 2011 - 16:56
#89
Napisano 10 grudzień 2011 - 16:59
2.4 to prawdziwe "amerykańskie smoky"
na małe spalanie nie masz co liczyć. A jak jezdzisz dobrze to będziesz miał czym
#90 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 10 grudzień 2011 - 17:42
#91
Napisano 10 grudzień 2011 - 18:08
Jeśli chcesz się cieszyć z jady pitkiem, to zapomnij o silniku 1,6.
Samo auto waży 1585kg. Max masa całkowita to niecałe 2 tony, więc musisz mieć silnik, który jest wstanie to auto rozpędzić. Max moment obrotowy 157Nm jest raczej mało imponujący.
#92
Napisano 10 grudzień 2011 - 18:32
Mam właśnie 2.4l i nie wyobrażam sobie jazdy pitkiem ze słabszym motorem pod maską. Jeżdżę nim na LPG i na benzynie (jest trochę bardziej żwawszy) - szału nie ma, d**y nie urywa.
Jak wdepniesz w pedał, to ładnie zamruczy i zerwie się spod świateł, ale za plecami usłyszysz głośne siorbanie dochodzące z baku paliwa. Dlatego tylko LPG.
Może wybredny jestem, bo wcześniej jeździłem tylko dieslami, ale szkoda że nie wziąłem co najmniej 2.4GT. Wcale nie jest bardziej paliwożerny niż zwykły 2.4.
#93
Napisano 10 grudzień 2011 - 18:44
Jak ja kupowałam swojego to 2.4 GT nie było na tapecie . Ale ciesze się z tego co mam , choc czasami żałuje że nie ma gdzie butli ulokować
#94
Napisano 10 grudzień 2011 - 19:04
Zawsze jak słyszę takie zdecydowane opinie przeciw 1,6 to przypomina mi się Aga - była zadowolona ze swojego PT a kto ją zna wie że robiła duże trasy, na pewno nie byla niedzielnym kierowcą.
Przeczytaj opinie Agi w tych tematach potem przejedź się takim i będzie wiadomo czy dla ciebie jest ok
http://ptcruiserclub... ... hlight=aga
http://ptcruiserclub... ... a&start=15
a jeszcze jedno, kupowanie PT z myslą o ekonomicznej jeździe to duży optymizm taki samochód kupujesz bo go kochasz, reszta się nie liczy
#95
Napisano 10 grudzień 2011 - 19:07
#96
Napisano 10 grudzień 2011 - 19:09
#97
Napisano 10 grudzień 2011 - 19:10
#98
Napisano 10 grudzień 2011 - 19:15
Jedni piszą, że mniej awaryjny jest 2,4 inni że 1,6. Macie doświadczenie na forum napiszcie więc jak rozkładają się głosy?
Taką opinię o 2.4 jako najprostszej i najmniej wysilonej konstrukcji znalazłem na amerykańskich serwisach, kiedy szukałem pitka.
Nie mniej tak, jak napisał Nazwa - awaryjność w dużej mierze zależy od użytkownika.
#99
Napisano 10 grudzień 2011 - 19:36
#100
Napisano 10 grudzień 2011 - 21:21
http://otomoto.pl/ch... ... 84067.html
http://moto.allegro.... ... 06465.html
dwa dizelki, jak się zakocham w którymś jestem zdecydowana nim wrócić do domku
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
Znalezione w sieci.... |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | paradyz |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
|
Galeria |
Offtopic | Voltek |
|
|
|
Pierwszy Pitek |
Moje auto | Grzesiek |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych