zdjecie silnika 2.0
Started By
markkus36
, 15 lis 2011 19:35
26 odpowiedzi w tym temacie
#21 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 18 listopad 2011 - 21:46
O przełączniku i halogenach nie będę Ci pisał,bo na forum jest już wszystko o tym napisane,jak sprawdzić,jak naprawić,jak zabezpieczyć,cała masa pytań i odpowiedzi.
#22
Napisano 18 listopad 2011 - 22:45
Dołączę się do odpowiedzi Roberta: na tej fotce dobrze widać ów wężyk.a to jakis specjalny wężyk ma być??
A tu silnik w całej okazałości (wężyk też widać).
Mój się też się zasysał, więc wymieniłem na rurkę Φ10 kupioną w sklepie motoryzacyjnym. Może źle widzę, ale na Twoim zdjęciu wygląda, jakby ten zawór PCV miał ułamaną końcówkę do założenia rurki (?)
I jeszcze fotka na której widać drugą rurkę, podłączoną z boku do obudowy filtra powietrza (nad żółta strzałką). W środku obudowy powinna być w tym miejscu taka mała gąbka. Tu też widać tę rurkę (jest w lewym kółku). Niech mnie P.T. dottores poprawią, ale ona chyba odsysa powietrze ze skrzyni korbowej?
#23
Napisano 18 listopad 2011 - 22:50
Ładne foty - prosto z fabryki
Na fotce całego silnika widać wężyk idący obudowy filtra do....gdzieś tam. Pamiętam, że u mnie też jest taki. Tyle, że wychodzi z dołu, a nie ze środka obudowy...
Na fotce całego silnika widać wężyk idący obudowy filtra do....gdzieś tam. Pamiętam, że u mnie też jest taki. Tyle, że wychodzi z dołu, a nie ze środka obudowy...
#24
Napisano 18 listopad 2011 - 23:58
TymonR, pieknie utrzymany w czystości silnik!!! myśle, że to Twój
#25
Napisano 19 listopad 2011 - 00:45
Dzięki za uznanie, ale to przecież poliftowe autkoTymonR, pieknie utrzymany w czystości silnik!!! myśle, że to Twój
Gdzież tam mojemu do niego. Choć w sumie... moje tez niczego sobie!
#26
Napisano 19 listopad 2011 - 05:08
podziekował wszystkim za pomoc
#27 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 19 listopad 2011 - 07:48
TymonR, Konstrukcje są widać różne,ten sam rocznik ten sam silnik ,a rozwiązania inne.U mnie też jest połączenie m-dzy pokrywą zaworów a dolotem powietrza,tylko że nie jest podłączone do filtra powietrza tylko do gumowego łącznika m-dzy filtrem a przepustnicą.Końcówki przy filtrze nie ma.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Nierówna praca silnika |
Techniczny podstawowy | Ponczi |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych