Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

sprawność i pomiar świec ŻAROWYCH


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 volak

volak

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 179
  • Dołączył:  10 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 grudzień 2011 - 17:13

andreeas7,
Fakt jest faktem, że po moich obserwacjach stwierdzam, że pozycja leżąca akumulatora żelowego ma wpływ na eksploatację akumulatora bo poprzedni akumulator (sprzed dwóch lat) zachowywał się identycznie- tylko wtedy zabrakło mi zapału do walki.

#22 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 grudzień 2011 - 15:27

yodarek,
W starych rozrusznikach były używane dwa uzwojenia zarówno na wirniku jak i na stojanie co przy sprawnosci ok 50-60% musiało skutkowac duzym pradem pobieranym przez rozrusznik do osiągniecia mocy znamionowej .Obecnie wiekszość rozruszników ma tylko uzwojenie na wirniku i stałe magnesy na stojanie ,producenci zeszli równierz z mocy i srednio rozrusznik ma teraz 0,8 - 1,2 KW tak wiec konsumpcja jest zredukowana i pobór mniejszy. :kawka





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych