Temperatura płynu w 2.2CRD
#41
Napisano 15 listopad 2013 - 21:02
No trudno mus to mus.
pzdr.
#42
Napisano 15 listopad 2013 - 23:00
#43
Napisano 16 listopad 2013 - 18:02
No nic trza płacić i wymieniać
#44
Napisano 16 listopad 2013 - 18:11
50zł - cena z kosmosu za robocizne ?
Gdzie tak tanio to robią
#45
Napisano 16 listopad 2013 - 18:35
Tu opisałem kolejność czynności jakie trzeba zrobić żeby wymienić termostat w naszych CRD ( w benzynie jest to łatwiejsze)
http://www.ptclub.pl...p?p=62424#62424
#46
Napisano 16 listopad 2013 - 20:54
#47
Napisano 17 listopad 2013 - 08:21
#48
Napisano 17 listopad 2013 - 08:34
Nic to nie zmienia , podana cena jest z kosmosu (może właściciel Ci zasponsorował robociznę ) i żaden normalny mechanik w tej kwocie jej nie wykona .
Wymiana na serwisie kosztuje cos ok 300zł , normalna cena mechanika od 100-150zł z odpowietrzeniem układu i wyczyszczeniem miejsca montażu obudowy termostatu oraz nie zalaniem paska wielorowkowego płynem , co się często zdarza .
#49 Bezimienny Gość.Shimo_*
Napisano 27 styczeń 2014 - 20:38
W moim Pitku niemal bez względu na temperaturę na zewnątrz (czy -5, czy +15*C) wskazówka utrzymuje się w takim położeniu:
Czasem przy dodatniej temperaturze, przy jeździe z większa prędkością 160-170km/h potrafi się zbliżyć do środkowej kreski, ale to też tylko na chwilę.
Wczoraj przy -13*C po przejechaniu 25km obwodnicą (100-110km/h) była na równo z tą trzecią kreską. Ogólnie przy takim mrozie mam problem nagrzać w samochodzie.
Nie wiem czy wymieniać termostat czy nie. Ogólnie samochód mi dość dużo pali, średnio 8,5L w trybie mieszanym, a nogi raczej nie mam ciężkiej. Termostat to 150-170zł, także nie mało. Co myślicie?
#50
Napisano 27 styczeń 2014 - 20:45
A ile chciałeś aby palił ? - norma po miescie w lato jest ponad 9l a trasa 6,7 z predkosci 90km/h
#51
Napisano 27 styczeń 2014 - 22:59
czy to jest ta cześć?
http://allegro.pl/te...3852851277.html
Ale czego nie zrobi człowiek dla swojego PITUSIA
#52 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 28 styczeń 2014 - 02:04
#53 Bezimienny Gość.MarcinC_*
Napisano 01 luty 2014 - 14:36
#54
Napisano 01 luty 2014 - 14:46
#55
Napisano 02 luty 2014 - 00:51
Kiedyś jak zmieniałem pierwszy raz termostat trwało to kilka ładnych godzin bo rozkręcałem połowę auta mianowicie nadkole,błotnik, zderzak, alternator, chłodnice hee umordowałem się jak siemasz. Nie miałem już sił na to auto. Dziś w moim drugim Pitku poszło jak po maśle. A wszystko dzięki adames pokierował mnie, zakupiłem sobie trochę ciekawych kluczy i poszło jak z płatka:) dochodzi mi do środkowej kreski wyżej nie chcę nie wiem czy to dobrze, ale w końcu termostat jest na gwarancji i jest nowy firmy BEHR z wysyłką kosztował 161zł
#56
Napisano 02 luty 2014 - 08:00
Po dłuższej jeżdzie dojdzie 1mm ponad środek i jest to max dla CRD - temperatura optymalna
#57 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 02 luty 2014 - 11:14
#58
Napisano 02 luty 2014 - 11:17
Diesel sie sam odpowietrza , ale zawsze można mu pomóc jest korek do odpowietrzania w górnej części chłodnicy po prawej stronie
#59
Napisano 02 luty 2014 - 17:47
Robiłem baloniki ze śliny hee
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
Kupię korek płynu wspomagania |
Części do PT Cruisera | cyborg |
|
|
|
Potrzebny zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego do 2.4 GT 2007r |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Patrycja_* |
|
|
|
Za wysoka temperatura silnikaprzegrzewanie i 1 więcej |
Techniczny podstawowy | fotograf77 |
|
|
|
Zapach w kabinie płynu chłodzącego |
Techniczny podstawowy | grech78 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych