
Temperatura płynu w 2.2CRD
#41
Bezimienny Gość.dendrom_*
Napisano 15 listopada 2013 - 21:02
No trudno mus to mus.
pzdr.
#42
Napisano 15 listopada 2013 - 23:00
#43
Bezimienny Gość.dendrom_*
Napisano 16 listopada 2013 - 18:02

No nic trza płacić i wymieniać
#44
Napisano 16 listopada 2013 - 18:11
50zł - cena z kosmosu za robocizne ?
Gdzie tak tanio to robią

#45
Napisano 16 listopada 2013 - 18:35
Tu opisałem kolejność czynności jakie trzeba zrobić żeby wymienić termostat w naszych CRD ( w benzynie jest to łatwiejsze)
http://www.ptclub.pl...p?p=62424#62424
#46
Napisano 16 listopada 2013 - 20:54
#47
Napisano 17 listopada 2013 - 08:21
#48
Napisano 17 listopada 2013 - 08:34
Nic to nie zmienia , podana cena jest z kosmosu (może właściciel Ci zasponsorował robociznę

Wymiana na serwisie kosztuje cos ok 300zł , normalna cena mechanika od 100-150zł z odpowietrzeniem układu i wyczyszczeniem miejsca montażu obudowy termostatu oraz nie zalaniem paska wielorowkowego płynem , co się często zdarza .
#49
Bezimienny Gość.Shimo_*
Napisano 27 stycznia 2014 - 20:38
W moim Pitku niemal bez względu na temperaturę na zewnątrz (czy -5, czy +15*C) wskazówka utrzymuje się w takim położeniu:

Czasem przy dodatniej temperaturze, przy jeździe z większa prędkością 160-170km/h potrafi się zbliżyć do środkowej kreski, ale to też tylko na chwilę.
Wczoraj przy -13*C po przejechaniu 25km obwodnicą (100-110km/h) była na równo z tą trzecią kreską. Ogólnie przy takim mrozie mam problem nagrzać w samochodzie.
Nie wiem czy wymieniać termostat czy nie. Ogólnie samochód mi dość dużo pali, średnio 8,5L w trybie mieszanym, a nogi raczej nie mam ciężkiej. Termostat to 150-170zł, także nie mało. Co myślicie?
#50
Napisano 27 stycznia 2014 - 20:45

A ile chciałeś aby palił ? - norma po miescie w lato jest ponad 9l a trasa 6,7 z predkosci 90km/h

#51
Napisano 27 stycznia 2014 - 22:59

czy to jest ta cześć?
http://allegro.pl/te...3852851277.html
Ale czego nie zrobi człowiek dla swojego PITUSIA

#52
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 28 stycznia 2014 - 02:04

#53
Bezimienny Gość.MarcinC_*
Napisano 01 lutego 2014 - 14:36
#54
Napisano 01 lutego 2014 - 14:46
#55
Napisano 02 lutego 2014 - 00:51
Kiedyś jak zmieniałem pierwszy raz termostat trwało to kilka ładnych godzin bo rozkręcałem połowę auta mianowicie nadkole,błotnik, zderzak, alternator, chłodnice hee umordowałem się jak siemasz. Nie miałem już sił na to auto. Dziś w moim drugim Pitku poszło jak po maśle. A wszystko dzięki adames pokierował mnie, zakupiłem sobie trochę ciekawych kluczy i poszło jak z płatka:) dochodzi mi do środkowej kreski wyżej nie chcę nie wiem czy to dobrze, ale w końcu termostat jest na gwarancji i jest nowy firmy BEHR z wysyłką kosztował 161zł

#56
Napisano 02 lutego 2014 - 08:00
Po dłuższej jeżdzie dojdzie 1mm ponad środek i jest to max dla CRD - temperatura optymalna
#57
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 02 lutego 2014 - 11:14

#58
Napisano 02 lutego 2014 - 11:17
Diesel sie sam odpowietrza , ale zawsze można mu pomóc jest korek do odpowietrzania w górnej części chłodnicy po prawej stronie

#59
Napisano 02 lutego 2014 - 17:47
Robiłem baloniki ze śliny hee

Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ubytek płynu chłodniczego |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_Zawiercie_* |
|
![]()
|
|
wymiana płynu w chłodnicy krok po kroku pt 2.0 |
Techniczny podstawowy | _marcinw |
|
![]()
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.ALL_* |
|
![]()
|
|
Kupię korek płynu wspomagania |
Części do PT Cruisera | cyborg |
|
![]()
|
|
Potrzebny zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego do 2.4 GT 2007r |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Patrycja_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych