"pablicito" ty juz masz tempomat i działa , testowałem
"pablicito" ty juz masz tempomat i działa , testowałem
OOOoooo!!!!!! Wielki !!!!!!!!!
Panowie co potrzeba :
wiązka podcisnienia , od srodka grodzi do zbiorniczka wyrównawczego i gruszki tempomatu + zbioniczek wyrównawczy , mocowania gruszki , gruszka z linką.
Dolna czesc osłony kierownicy wraz z manetka (nie musi być cała druga kierownica)
Taśma z wyprowadzeniem i kostką od strony poduszki na tempomat i to wszytko , reszta to tylko robota i ew.programowanie .
Niestety, ta powyższa lista tego co potrzeba do zamontowania tempomatu jest niepełna. Zabrakło w tym opisie podstawowego składnika.
Prawidłowy opis montażu tempomatu brzmi:
Musisz mieć rzeczy z listy i
andreeasa na miejscu :tak
. Po zakupieniu rzeczy udajesz sie do
andreeasa i tempomat śmiga. :tak
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-06-25, 08:30 ]andreeas7, rozumiem, że w przedlifcie nie trzeba robić programowania?
Nie wiem, nie znam się - ale wydaje mi się, że tu nie chodzi o przedlift i polift (cokolwiek by to znaczyło), tylko o silnik benzynowy i silnik wysokoprężny. W diesel'u trzeba programować, a w benzynce - jak widać - nie trzeba
. I w tym się przejawia wyższość benzynki nad ropniakiem
(pozdrowienia dla miecia z Krakowa
)
Pozdrawiam