Prośba o poradę (zakup klubowego PT)
#61
Napisano 29 październik 2012 - 20:02
#62 Bezimienny Gość.otizone_*
Napisano 29 październik 2012 - 20:03
póki co temat można uśpić do czasu, aż upoluję tego jedynego, jak radzi mi Mieciu.
Poszukiwania pewnie trochę potrwają, ale jest szansa że dzięki temu przybędzie Wam na forum prawdziwy fan PT , a nie zrzęda która będzie przeklinała dzień zawarcia związku z panną Cruiser...
Polowanie czas zacząć!
#63
Napisano 29 październik 2012 - 20:05
#64 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 29 październik 2012 - 20:07
#65
Napisano 29 październik 2012 - 20:09
#66
Napisano 29 październik 2012 - 20:15
swojego diesla mam od trzech lat . Wymieniałem:
-wtryski/szt2/przez własną głupotę/dolewanie uszlachetniaczy i preparatów do czyszczenia
-pasek klinowy /3 razy/przez własną głupotę bo jak pękł po raz pierwszy to dałem do gównianego mechanika który wymienił pasek,jedną rolkę nie sprawdzając pozostałych
-termostat
-akumulator /po 7 latach/
-zawieszenie z łącznikiem Watta
-amortyzatory tył
-tarcze przód/zjechałem na zużytych klockach/ i tył
-poprawianie hamulców przód i ręczny
Nie liczę wymiany żarówek,płynów infuzyjnych,oleju itp
Ogólnie mówiąc PT z silnikiem Mercedesa jest praktycznie mało awaryjny.Zawieszenie to inna sprawa ale w naszych warunkach...
Polecam diesla choć dotychczas użytkowałem tylko benzynki
#67
Napisano 29 październik 2012 - 21:16
no dobra, wiem nie liczy sie bo robilem w aso:)
po chwili namyslu:
- gdybym kupil 2.4 GT, wydal bym mniej wliczajac zuzycie paliwa
- z drugiej strony pokazcie mi drugi taki samochod w tej cenie, dziesiecioletni, z przebiegiem 260KKM, ktory tak smiga i tak malo pali i daje tyle komfortu (skrecania nie licze)
Zmierzam do tego drodzy przyszli uzytkownicy: robcie co uwazacie, uwazajcie co robicie ;-)
#68 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 30 październik 2012 - 08:20
Polowanie czas zacząć!
dawaj dawaj bo trzeba będzie powiedzieć żeby Panoramix większy garnek zamówił na swoje specyfiki
bo myślę ze nie tylko na forum będziesz ale i zajrzysz na jakiś większy zlot Gallów :swir
#69 Bezimienny Gość.alojzy76_*
Napisano 30 październik 2012 - 14:30
gdybyś chciał sie kredensem przejechać i ocenić to daj znać
#70
Napisano 30 październik 2012 - 15:47
otizone,
gdybyś chciał sie kredensem przejechać i ocenić to daj znać
Wojtek, warto skorzystać z takiego zaproszenia, generalnie warto wykorzystać każdą okazje do przejechania się PT - jak już znajdziesz tego jedynego będzie do czego porównać
#71
Napisano 30 październik 2012 - 16:40
#72
Napisano 30 październik 2012 - 18:34
#73
Napisano 30 październik 2012 - 19:17
#74
Napisano 30 październik 2012 - 19:37
wiec to co wydam w ASO mam finalnie w cenie pana Kazia złotej raczki. teoretycznie im drozsza naprawa tym lepiej wychodze na tym.
zatem placz przez smiech albo na odwrot
#75
Napisano 30 październik 2012 - 21:32
Łukasz - śmiejsz sie z multipli? ostatnio w "Operacja tuning" TVN Turbo - gość z Gdańska odwalił tak fiacika, że szczena opada.MayheM, multiple
dla mnie auto fajne, gdyby nie jakość wykonania.
#76 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 31 październik 2012 - 17:26
#77
Napisano 01 listopad 2012 - 14:28
ja teżgdyby miała 3.2 i napęd na obie osie to bym się skusił
#78
Napisano 01 listopad 2012 - 19:49
akurat jak biore fakture to rozliczam PT na firme, wiec VAT do mnie wraca, a kwota netto obniza nadchodzacy podatek dochodowy.
wiec to co wydam w ASO mam finalnie w cenie pana Kazia złotej raczki. teoretycznie im drozsza naprawa tym lepiej wychodze na tym.
zatem placz przez smiech albo na odwrot
Święta prawda mam to samo. Zaraz jak kupiliśmy PiTka wciągnęliśmy go jako ŚT i wszelkie naprawy tylko w serwisach i na jedno wychodzi.
#79 Bezimienny Gość.otizone_*
Napisano 12 grudzień 2012 - 21:33
Po wstępnej selekcji z kilkunastu ogłoszeń, wybrałem dwa egzemplarze do prześwietlenia w warsztatach, które m.in. specjalizują się w diagnostyce "przedzakupowej". Niestety, oba okazały się tak zajechanymi i zaniedbanymi wrakami (ogłoszenia zawsze wyglądają tak pięknie, prawda?), że najzwyczajniej w świecie zwątpiłem w sens zakupu pitka...no, Wasze relacje i listy napraw też dodały oliwy do ognia zwątpienia...
Sfrustrowany zacząłem szukać alternatywy dla PT i po kilkudniowych, niemal naukowych analizach, wybór padł na benzynowy Renault Vel Satis 2.0 Turbo (ten sam silnik, co w sportowej Megane RS, ale mniej wysilony, bo tylko 170 konny - ale wystarcza).
Znowu pojechałem na prześwietlenie auta (kolejne 300zł w plecy:-() i, tym razem pełne zaskoczenie, bo spodziewałem się padaczki, a wyszło, że stan niemal idealny. Do zrobienia tylko małe drobiazgi (końcówki drążka, gumy stabilizatorów, regeneracja wachaczy przód, wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze - czyli profilaktyczna wymiana wszystkich świec i jednej walniętej cewki - koszt napraw zamknął się sumą 1400 zł). Do tego dorzuciłem nowe zimówki. Rozrząd, płyny i filtry po nowym roku, bo przed świętami już nie mam na to czasu.
Reasumując, jeśli w pewnym momencie wkurzycie się na swojego PT, znudzi się Wam, albo po prostu zaczniecie myśleć o zmianie samochodu naprawdę POLECAM Vel Satisa.
Za 16500zł + wspomniane naprawy upolowałem:
+ rzadko spotykanego na ulicach (podobnie jak PT:-), długiego na prawie 5m krążownika szos w kolorze satynowym, z udokumentowanym przebiegiem 183 kkm rocznik 2005.
+ 8 poduszek (przód, tył, kurtyny)
+ dwustrefową automatyczną klimę
+ opcję szybkiego odmrażania szyb
+ nawigację Carminat (aktualne mapy na Niemcy i Europę Wsch. z Polską)
+ niezły system audio (Cabasse) ze zmieniarką na 6 CD
+ skórzaną tapicerkę
+ ksenony
+ czujniki parkowania
+ szyberdach
+ porządną instalację LPG od KME (nie wiem jeszcze jak wychodzi ze spalaniem LPG, ale po ok. 200 km wychodzi mi, że 70%miasto30%autostrada i ekspresówka to ok. 11-11.5 l benzyny).
+ ABS/ESP/ASR
+ 17'' alu
+ klimatyzowany schowek
+ fabryczne roletki przeciwsłoneczne
+ czujnik deszczu/światła/ciśnienia w oponach
+ komputer/gadaczka
Jedyne czego żałuję, to tego, że nie będę aktywnym piti-klubowiczem i nie będzie mi dane osobiście Was poznać, na którymś ze zlotów...szkoda:(
Dzięki jeszcze raz pomoc i wszystkie rady!
Pozdrawiam
Wojtek
#80
Napisano 12 grudzień 2012 - 21:41
a na spotkanie z nami zawsze możesz przyjechać - zapraszamy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Prośba o ustalenieCzujnik |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Bidek_* |
|
|
|
Wysprzeglik i sprzęglo zakup |
Techniczny podstawowy | nocna_utopia |
|
|
|
Podpięty Jak sprawdzić samochód przed zakupem? |
Zakup kontrolowany! | Przemo |
|
|
|
Łącznik elastyczny wydechu, plecionka, zakup wymianałącznik, plecionka, wydechu i 2 więcej |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych