
Czy te Pitki są warte uwagi?
#1
Napisano 08 grudnia 2012 - 22:18
Z góry dziękuje za każdą podpowiedź
http://moto.gratka.p... ... d3e8c94e,1
http://otomoto.pl/ch... ... 39122.html
#3
Napisano 09 grudnia 2012 - 09:15
#4
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 09 grudnia 2012 - 09:46
#5
Napisano 09 grudnia 2012 - 10:31
#6
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 09 grudnia 2012 - 11:21
i pod maską coś jeszcze fajnego

#7
Napisano 09 grudnia 2012 - 11:58
#8
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 09 grudnia 2012 - 12:00

#10
Napisano 09 grudnia 2012 - 13:36
medyk świruje on tak naprawdę to nie chce sprzedać
Łukasza zbyt długo stał na allegro ;P ;Pten drugi stoi juz dluzszy czas na allegro. Ja mam do sprzedania rowniez.
Ciekaw jestem który pójdzie pierwszy Medyka czy Tomhal-a???
Może jakieś klubowe zakłady jak w gonitwie o ,,Wielką Pardubicka''???


#11
Napisano 09 grudnia 2012 - 15:31



No ale skoro już zaproponowałeś... Jaka stawka ?

#12
Napisano 09 grudnia 2012 - 16:09





To jedziemy z offem czy otwieramy nowy temat??

5:1 na Tomahl


#13
Napisano 09 grudnia 2012 - 16:26
Autko zaszronione i trudno cokolwiek poznać pod względem ewentualnych zacieków czy różnic w odcieniach lakieru. W środku błysk, wszystko śliskie od plack,a. Mieszek zmiany biegów jak nówka (albo i nówka) kierownica bez specjalnych wytarć. Wszystko pasuje do koloru tapicerki. Przełączniki i wszelakie "guziki" ok. Wszystkie drzwi otwierane i zamykane bez oporów. Wszystkie szyby boczne mają te same oznaczenia. Na tylnej nie widziałem (chyba powinno być, nie chciałem zbytnio skrobać szyby) Na lampach takie same oznaczenia made in mexico. i logo Chryslera.
Teraz to co wyłapałem jako ewentualny minus. Różne opony z przodu inne z tyłu inne.
We wnękach błotników tylnych popekana masa antykorozyjna czy też wygłuszająca nie wiem czy to fabrycznie położone czy nie. Poniżej jeszcze zdjecie i moje uwagi i pytania.
1. Niewielkie różnice w pasowaniu klapy z prawej strony większa przerwa niż z lewej.
Czy wywinięcie( w zaznaczonym miejscu) poszycia słupka i zgrzew ten w rynience może być pofalowany czy ma być prosty. tutaj są zgrzewy punktowe i taka pofalowana troszkę ta blacha.
2. W tym miejscu wyraźnie większa szpara o jakieś 2-2,5mm niż z lewej strony
3. W tych miejscach jest wiosennie czyli rośnie sobie zielony mech - eko auto


Motoru nie odpalałem bo troche jednak zimno na te oględziny (-10)
#14
Napisano 09 grudnia 2012 - 17:19
,,Ojtuś'' jeździłeś już PT?Chyba nie!!!Jeśli nie masz problemów z sercem ,nadciśnieniem to tylko -2,4 + lub 2,2 CRDtylko nie 1,6 - 2,0 nie jedzie
#15
Napisano 09 grudnia 2012 - 17:41

#16
Napisano 09 grudnia 2012 - 17:55
1.6 to w sumie cienias nie warty funta kłaków, bo nie dosyć, że wolniejszy od 2.0, to i jeszcze więcej pali!
#17
Napisano 09 grudnia 2012 - 18:35
3. W tych miejscach jest wiosennie czyli rośnie sobie zielony mech - eko auto
Motoru nie odpalałem bo troche jednak zimno na te oględziny (-10)
Jeśli rośnie mech, to auto nie widziało myjni przez lata i stało na powietrzu. Może na parkingu dla szrotów - kto wie.
Odpalanie silnika na mrozie -10 to najlepsze co można zrobić podczas testowania auta. No, może lepszy jest mróz -20...
#18
Napisano 09 grudnia 2012 - 19:09
#19
Napisano 09 grudnia 2012 - 19:15
Dla grzechotnika (diesla) mróz to dobra pora na test, ale przy benzynie to chyba nie ma większego znaczenia, ewentualnie test dla akumulatora. No chyba że mnie ktoś poprawi.A im niższa kompresja, gdzie tłoki się już przewracają to i aku lepiej daje rade.
Oj. Posłuchać możesz pracy zimnego rozrządu, usłyszeć luzy popychaczy, ocenić stan pierścieni tłokowych, cewki, rozrusznika... Jest tego trochę. Latem też można, ale znacznie trudniej.
#20
Napisano 09 grudnia 2012 - 22:45
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty Szczyrk 4-5-6 Kwiecień |
Nasze Spoty | KrzysiekPT |
|
![]()
|
|
Dzień Mężczyzn |
Offtopic | Dorka |
|
![]()
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
![]()
|
|
test kluczykowy "nie działa"![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
![]()
|
|
Wyciek czynnika z układy klimatyzacji CRD![]() |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych