

Czy te Pitki są warte uwagi?
Started By
malajakat
, 08 gru 2012 22:18
48 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 15 grudnia 2012 - 20:15
Roman Michniak, Nie nadaja sie do śmietnika - cieszy mnie, że stajesz w obronie słabszych
Ale pisząc o wadach i zaletach pt nie robimy nic złego ich użytkownikom - a tym bardziej całemu forum. Po prostu sa maszyny i ich właściciele. Pozdrawiam

#42
Napisano 15 grudnia 2012 - 23:39
czytam i utwierdzam sie w przekonaniu ze inzynier czasem robi swoje,... ale wybaczcie 1.6 to porazka,... no jak nie jak tak...

#43
Napisano 16 grudnia 2012 - 09:04
miecio podsumował

czytam i utwierdzam sie w przekonaniu ze inzynier czasem robi swoje,... ale wybaczcie 1.6 to porazka,... no jak nie jak tak...
#44
Napisano 16 grudnia 2012 - 13:47
Ja jak kiedyś będę kupował piotola to poszukam 1.6. I tyle w temacie.
#45
Napisano 16 grudnia 2012 - 14:42
Mialem 1.6 po lifcie - saloon twierdzil, ze to silnik z mini.
Jak wsiadalem w miedzyczasie do Octavii 1.6 MPI (102 km) to mialem wrazenie, ze jade rakietą w porownaniu do PT.
Spalanie zima 11, spalanie lato lekko ponizej 10.
Przy max sciskaniu sie raz doszedlem do 8,5 w miescie.
Jezeli ktos sie przyzwyczai / nauczy jezdzic z tym silnikiem (moc vs. masa pojazdu) lub nie jezdzil PT z mocniejszym silnikiem to da rade. Kwestia odpowiedniej zmiany biegow.
Wieksze harce tylko w poblizu czerwonego pola - i mozna sobie przy tym wydech spalic.
Do wszystkiego sie mozna przyzwyczaic.
Aczkolwiek trzeba sobie zadac pytanie czy trzeba sie meczyc i modlic w trakcie wyprzedzania z pelnym obciazeniem i kompletem pasazerow? No nie trzeba. Mozna miec zalozenie, ze jezdzi sie samemu po miescie. Wtedy styknie. W sumie po miescie kazdy samochod styknie ;-)
Usterkowosc:
- czujnik stopu, ale to pierdola i do tego na gwarancji
- w pierwsze mrozy cos pierdyknelo i musieli wymienic, bo nie chcial odpalac (we wszystkich trzech w firmie tego samego dnia to sie stalo).
Jak wsiadalem w miedzyczasie do Octavii 1.6 MPI (102 km) to mialem wrazenie, ze jade rakietą w porownaniu do PT.
Spalanie zima 11, spalanie lato lekko ponizej 10.
Przy max sciskaniu sie raz doszedlem do 8,5 w miescie.
Jezeli ktos sie przyzwyczai / nauczy jezdzic z tym silnikiem (moc vs. masa pojazdu) lub nie jezdzil PT z mocniejszym silnikiem to da rade. Kwestia odpowiedniej zmiany biegow.
Wieksze harce tylko w poblizu czerwonego pola - i mozna sobie przy tym wydech spalic.
Do wszystkiego sie mozna przyzwyczaic.
Aczkolwiek trzeba sobie zadac pytanie czy trzeba sie meczyc i modlic w trakcie wyprzedzania z pelnym obciazeniem i kompletem pasazerow? No nie trzeba. Mozna miec zalozenie, ze jezdzi sie samemu po miescie. Wtedy styknie. W sumie po miescie kazdy samochod styknie ;-)
Usterkowosc:
- czujnik stopu, ale to pierdola i do tego na gwarancji
- w pierwsze mrozy cos pierdyknelo i musieli wymienic, bo nie chcial odpalac (we wszystkich trzech w firmie tego samego dnia to sie stalo).
#46
Napisano 16 grudnia 2012 - 17:52
Roman Michniak, zapamiętaj tą starą sentencję:
małe jest piękne, ale duże może więcej
Ciekawostki z oficjalnego prospektu producenta:
Zużycie paliwa (miasto/trasa/mieszane) w l/100 km ze skrzynią manualną:
1.6 - 10/6,3/7,7
2.0 - 11,5/7/8,4
2.4 - 13/7,3/9,4
2.2 - 8,6/5,6/6,7
Przyspieszenie oraz prędkość max (s/kmh):
1.6 - 13,5/176
2.0 - 11,1/190 (osobiście potwierdzam V-max)
2.4 - 10,3/195
2.2 - 10,8/183
Reasumując: jeśli nie jeździsz tylko i wyłącznie po mieście i w trasę wybierasz się częściej niż od święta, to 1.6 możesz sobie odpuścić - takie jest moje zdanie.
małe jest piękne, ale duże może więcej
Ciekawostki z oficjalnego prospektu producenta:
Zużycie paliwa (miasto/trasa/mieszane) w l/100 km ze skrzynią manualną:
1.6 - 10/6,3/7,7
2.0 - 11,5/7/8,4
2.4 - 13/7,3/9,4
2.2 - 8,6/5,6/6,7
Przyspieszenie oraz prędkość max (s/kmh):
1.6 - 13,5/176
2.0 - 11,1/190 (osobiście potwierdzam V-max)
2.4 - 10,3/195
2.2 - 10,8/183
Reasumując: jeśli nie jeździsz tylko i wyłącznie po mieście i w trasę wybierasz się częściej niż od święta, to 1.6 możesz sobie odpuścić - takie jest moje zdanie.
#47
Napisano 18 grudnia 2012 - 19:24
no to ja pojade w trase i zapodam zdjecie km/h odbiega troszke od wartosci fabrycznych...
2,2 crd 150 KM rejestracja KR 696 KM...
2,2 crd 150 KM rejestracja KR 696 KM...
#48
Napisano 19 grudnia 2012 - 19:01
odbiega w która stronę? tzn lepiej czy gorzej?



#49
Napisano 19 grudnia 2012 - 19:34
ma sie rozumiec ze lepiej znaczy szybciej
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty Szczyrk 4-5-6 Kwiecień |
Nasze Spoty | KrzysiekPT |
|
![]()
|
|
Dzień Mężczyzn |
Offtopic | Dorka |
|
![]()
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
![]()
|
|
test kluczykowy "nie działa"![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
![]()
|
|
Wyciek czynnika z układy klimatyzacji CRD![]() |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych