
[humor] zdjecia, obrazki, filmy, linki
#3061
Napisano 23 listopada 2014 - 22:02
Nie martwcie się, to sterujący wami gracz w Simsy cofnął ostatnie polecenie.
#3063
Napisano 26 listopada 2014 - 18:52
- Czego pan potrzebuje? - pyta sprzedawczyni.
Facet pokazuje palcem książkę "Sekrety łechtaczki".
- Palcem?! Nie ma pan języka w gębie?!
#3064
Napisano 26 listopada 2014 - 18:53

#3065
Napisano 26 listopada 2014 - 20:10
Daro, ...świntuch
Ja??Chyba pani z ksiegarni

#3066
Napisano 26 listopada 2014 - 20:14

#3067
Napisano 26 listopada 2014 - 22:57
Nie rozumiesz? Czytaj sylabami:)
Można wysyłać jako sms do znajomych znających się na żartach
#3068
Napisano 27 listopada 2014 - 06:04

#3069
Napisano 27 listopada 2014 - 08:59



#3070
Napisano 27 listopada 2014 - 09:16

#3071
Napisano 27 listopada 2014 - 09:35

#3072
Napisano 27 listopada 2014 - 10:58
- Czy oskarżony dawał świadkowi narkotyki?
- Nie dawałem.
- A żona oskarżonego dawała?
- Nadal mówimy o narkotykach
#3073
Napisano 27 listopada 2014 - 10:59



#3074
Napisano 27 listopada 2014 - 12:56
- Czemu stoisz na ulicy?
- Jestem bardzo głodny i jestem pedałem.
Dał mu kanapkę i pojechał dalej.
Spotyka czerwonego ludzika:
- Czemu stoisz na ulicy?
- Chce mi się pić i jestem pedałem.
Dał mu picie i pojechał dalej.
Widzi niebieskiego ludzika.
Wkurzony wysiada i pyta:
- A ty pedale czego chcesz?
- Prawo jazdy i dowód rejestracyjny, proszę.
#3075
Napisano 27 listopada 2014 - 18:38



#3076
Napisano 28 listopada 2014 - 18:03
Samolotowo:
Dialogi pilotow
Wieza: żeby uniknac halasu, odchylcie kurs o 45 stopni w prawo.
Pilot: Jaki halas mozemy zrobic na wys. 35000 stop?
Wieza: Taki kiedy wasz 707 uderzy w tego 727, ktorego macie przed soba...
Pilot: Dzien dobry Bratyslawo.
Wieza: Dzien dobry. Dla informacji - mow i Wieden.
Pilot: Wieden?
Wieza: Tak.
Pilot: Ale dlaczego, my ch cielismy do Bratyslawy.
Wieza: OK w takim razie przerwijcie ladowanie i skreccie w lewo...
Pilot Alitalia, ktoremu piorun wylaczyl pol kokpitu:
"Skoro wszystko wysiadlo, nic juz nie dziala, wysokosciomierz nic nie pokazuje...."
Po pieciu minutach nadawania odzywa sie pilot innego samolotu:
"Zamknij sie, umieraj jak mezczyzna"
Pilot: Mamy malo paliwa. Pilnie prosimy o instrukcje...
Wieza: Jaka jest wasza pozycja ? Nie ma was na radarze.
Pilot: Stoimy na pasie nr 2 i juz cala wiecznosc czekamy na cysterne.
Pilot: Prosimy o pozwolenie na start.
Wieza: Sorry, ale nie mamy waszego planu lotu, dokad lecicie?
Pilot: Do Saltzburga, jak w kazdy poniedzialek...
Wieza: DZISIAJ JEST WTOREK
Pilot: No to super, czyli mamy wolne...
Wieza: Wasza wysokosc i pozycja?
Pilot: Mam 180 cm wzrostu i siedze z przodu po lewej...
Wieza: Macie dosc paliwa czy nie?
Pilot: Tak.
Wieza: Tak, co?
Pilot: Tak, prosze pana.
Wieza: Podajcie oczekiwany czas przylotu. Pilot: Wtorek by pasowal...
Lotnisko Rhein-Main we Frankfurcie. Laduje angielski samolot. Wyhamowuje, staje i stoi. Wieza kaze mu kolowac do terminala, Anglik stoi. Wreszcie przyznaje sie, ze nie wie, w ktora to str one. Wieza tlumaczy mu droge, przy okazji wplata w tlumaczenie duzo swoich
opinii na temat cudzoziemcow w ogole, Anglikow zwlaszcza, a pewnego angielskiego pilota to juz szczegolnie,
i konczy pytaniem: 'Nigdy nie lata les do Frankfurtu?'
Anglik odpowiada: 'W 1944. Ale bez ladowania.'
DC-1 mial bardzo daleka droge hamowania po wyladowaniu z powodu nieco za duzej predkosci przy podejsciu.
Wieza San Jose: "American 751 skrec w prawo na koncu pasa, jesli sie uda. Jesli nie, znajdz wyjazd "Guadeloupe" na autostrade nr 101 i skrec
na swiatlach w prawo, zeby zawrocic na lotnisko.
American 702: Wieza, American 702 przelaczamy sie na Odloty. Jeszcze jedno: po tym, jak sie podnieslismy widzielismy jakies martwe zwierze na koncu pasa.
Wieza: Continental 635, macie pozwolenie na start, przejdzcie na Odloty na 124,7. Slyszeliscie co mowil American 702??
Cont inental 635: "Continental 635, pozwolenie na start odebrane, i tak, slyszelismy American 702 i juz zawiadomilismy nasza firme cateringowa"
Wieza: Halo, lot 56, jezeli mnie slyszysz, zamachaj skrzydlami...
Pilot: O K, wieza, jezeli mnie slyszysz, zamachaj wieza!
Majacy wyjatkowo duzo pracy kontroler skierowal 727 z wiatrem do zrobienia okrazenia nad lotniskiem.
727 zaoponowal: Czy ty wiesz, ze zrobienie okrazenia tym samolotem kosztuje nas dwa tysiace dolarow??
Kontroler odpowiedzial bez zastanowienia: Zrozumialem i poprosze za cztery tysiace!
Mechanik z PanAm 727 czekajac na pozwolenie na start w Monachium, uslyszal co ponizej:
Lufthansa (po niemiecku): Kontrola, podajcie czas pozwolenia na start.
Kontrola (po angielsku): Jezeli chcesz odpowiedzi, musisz pytac po angielsk u.
Lufthansa (po angielsku): Jestem Niemcem, w niemieckim samolocie, w Niemczech. Dlaczego mam mowic po angielsku?
Nierozpoznany glos (z pieknym brytyjskim akcentem): Bo przegraliscie ta cholerna wojne!
Pilot do wiezy: Moge prosic o podanie czasu, tak z grubsza??
Wieza: Jest wtorek, prosze pana.
Pilot helikoptera do kontroli podejscia: "Tak, jestem 3000 stop nad namiarem Cubla."
Drugi glos na tej samej czestotliwos ci: "NIE! Nie mozesz! Ja tez jestem na tej samej wysokosci nad tym samym na miarem!"
Krotka przerwa, po czym odzywa sie glos pierwszego pilota (bardzo glosno):
"Ty idioto! Ty jestes moim drugim pilotem!"
Pilot: Wieza, co robi wiatr?
Wieza: Wieje. (smiechy w tle)
Wieza: "Airline XXX, wyglada na to, ze macie otwarte drzwi przedzialu bagazowego"
Kapitan (po szybkim sprawdzeniu kontrolek): "A, dzieki wieza, ale patrzycie na nasze drzwi od APU*"
Wieza: "OK, Airline XXX, macie pozwolenie na start"
Kapitan: "Pozwolenie na start, Airline XXX"
Wieza (podczas, gdy samolot koluje do startu):
"Airline XXX, eee.... wyglada, ze twoje APU gubi bagaz."
*APU, czyli Auxiliary Power Unit (jednostka zasilania pomocniczego) - pomocniczy silnik dostarczajacy moc elektryczna, hydrauliczna lub/i
pneumatyczna.
Uslyszane na czestotliwosci BN A (lotnisko w Nashville, Tennessee):
Czlonek zalogi: "Zaraz! Daliscie nam takie wskazanie wysokosciomierza, jakbysmy byli 15 stop pod ziemia!"
Wieza: "No to peryskop do gory i kolowac do rampy!"
Wieza: "... a tak dla informacji, byles troche na lewo od linii centralnej podczas podejs cia."
Speedbird: "Jak najbardziej. A moj drugi pilot byl troche na prawo."
Pilot-uczen: "Zgubilem sie; jestem nad jakims jeziorem i lece na wschod"
Kontroler: "Zrob wielokrotnie skret o 90 stopni, to bede mogl cie znalezc na radarze"
(krotka przerwa ...)
Kontroler: "No dobra. To jezioro to Ocean Atlantycki. Proponuje na tychmiast skrecic na zachod..."
Kontroler: "USA353, zglos sie na cz estotliwosci 135,60, Cleveland Center."
Przerwa...
Kontroler: "USA3 53, zglos sie na czestotliwosci 135,60, Cleveland Center!"
Przerwa... < BR>Kontroler: "USA353 jestes jak moja zona, nigdy nie sluchasz!"
Pilot: "Center, tu USA553, moze gdybys nie mylil imienia swojej zony, to by lepiej reagowala!"
Wieza: "HPO wznies sie cztery tysiace do szesciu tysiecy i utrzymaj."
Pilot: "HPO wznosi sie na poziom 100."
Wieza: "HPO , na poziom 60 i utrzymaj!"
Pilot: "No, ale cztery plus szesc to dziesiec, no nie?"
Wieza: "Ty nie dodawaj, tylko sie wznos!"
Wieza: " Delta 351, obiekt na godzinie 10, odleglosc 6 mil!
Delta 351: "Podaj to inaczej! Mamy zegarki cyfrowe!"
Kontroler lotu: "Cessna G-ABCD podaj zamierzenia? "
Cessna: "Zdobyc zawodowa licencje pilota i licencje lotow na instrumentach."
Kontroler lotu: "Mialem na mysli nastepne piec minut, nie piec lat."
Kontroler lotu: "Widocznosc pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Pilot-uczen zgubil sie podcza s samodzielnego lotu w terenie. Podczas proby zlokalizowania samolotu na ra darze kontroler lotow zapytal:
-"Jaka byla twoja ostatnia znana pozycja ?"
Pilot-uczen odpowiedzial na to:
-"Kiedy ustawiono mnie do startu ..."
Boening 747 linii QANTAS wyladowal na lotnisku de Gaulle'a w Paryzu po tym, jak Australia pokonala Francje w finale Pucharu Swiata w rugby.
Samolot minal swoje podejscie do stanowiska i musial wykonac dodatko we okrazenie.
Wieza: "Qantas 123, macie jakies problemy?"
Qantas 12 3: "Nie, po prostu wykonuje runde zwyciezcow!"
-------------------- ----------------------
Z (zaloga): Po wylaczeniu silnika slychac jeczacy odglos.
TON (techniczna obsluga naziemna): Usunieto pilota z samolotu.
Z: Zegar pilota nie dziala.
TON: Nakrecono zegar.
Z: Igla ADF nr 2 szaleje.
TON: Zlapano i uspokojono igle ADF nr 2.
Z: Samolot sie wznosi jak zmeczony.
TON: Samolot wypoczal przez noc. Testy naziemne OK.
Z: 3 karaluchy w kuchni.
TON: 1 karaluch zabity, 1 ranny, 1 uciekl
Chyba przesadziłem

#3077
Napisano 28 listopada 2014 - 21:57
-Ładne auto szefie.
-Cóż mogę powiedzieć. Pracuj ciężko, zostawaj po godzinach, a może w przyszłym roku będę miał jeszcze lepsze.
#3078
Napisano 28 listopada 2014 - 21:59



#3079
Napisano 29 listopada 2014 - 21:47
Szef podjechał pod biuro nowym chryslerem:
-Ładne auto szefie.
-Cóż mogę powiedzieć. Pracuj ciężko, zostawaj po godzinach, a może w przyszłym roku będę miał jeszcze lepsze.


[ Dodano: 2014-11-29, 21:47 ]
Mąż wraca do domu lekko niewyraźny.
- Piłeś?
- No coś ty, ani kropelki!
- Przezcież widzę ledwo stoisz na nogach. Przyznaj się, piłeś.
- Nie piłem.
- Powiedz Gibraltar.
- Piłem.
#3080
Napisano 29 listopada 2014 - 21:55
Ja, jak wracam z imprezy to jak w podobnym stanie mam powiedzieć ulicę na której mieszkam??
Powiedz z ok. 2 promilami "Reform Rolnych"!!!!
Już wolę mu powiedzieć - "boczna Różańskiego"

Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
PiTiclubersi na koncertach (filmy i zdjęcia) |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Bezimienny Gość.Yodarek_* |
|
![]()
|
|
Linka/linki hamulca ręcznego |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.dfg_* |
|
![]()
|
|
Filmy i seriale godne polecenia |
Offtopic | Jeżol |
|
![]()
|
|
Dwie linki hamulca ręcznego na sprzedaż PT Cruiser 2001![]() |
Części do PT Cruisera | Stivo |
|
![]()
|
|
zakończenie linki wybieraka zmiany biegów![]() |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.dudzio_08_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych