Wydzielony: Jak Chrysler z Fiatem się mierzą....
#21
Napisano 09 luty 2013 - 20:11
#22
Napisano 09 luty 2013 - 20:52
#23
Napisano 09 luty 2013 - 21:46
tak jak mowisz, wiekszość nie ma pojęcia jak używać automatu...mieszaja wajchą "w te i we te", a wystarczy rano D wieczorem PBo PL to taki specyficzny kraj...
#24
Napisano 09 luty 2013 - 23:17
I tak i nie Michale - niestety używanie automatu wymaga trochę więcej fachowej wiedzy, niżby się zdaje, chociażby dlatego, że np. P w żadnym wypadku nie zastępuje hamulca postojowego, z którego nota bene warto w trochę inny sposób korzystać. Inna specyficzna sytuacja z holowaniem, ciągnięciem przyczepy, dłuższym postojem w korku... Dobrze by było, gdyby kierowcy automatów zdawali sobie z tego sprawę.
tak jak mowisz, wiekszość nie ma pojęcia jak używać automatu...mieszaja wajchą "w te i we te", a wystarczy rano D wieczorem PBo PL to taki specyficzny kraj...
#25
Napisano 10 luty 2013 - 09:01
#26
Napisano 10 luty 2013 - 17:17
Michał, stojąc dłużej w korku na równej, czyli nie pochyłej nawierzchni możesz skorzystać z N (z nogą dalej na hamulcu) - wtedy olej w skrzyni nie krąży, ale dodatkowo tez nie obciążasz silnika albo po prostu wrzucić na P, wtedy ten sam efekt, tylko koła zblokowane, więc nie trzeba hamulca ciągle dusić. Na myśli mam tylko dłuższy postój, bardziej korek, nie każdorazowe stawanie np. na światłach.ARON trochę przesadziłem z tym "rano wieczorem" ale nie do końca, po za pitim użytkuję town&country 3,8 z 2001 roku i staram się jak najmniej korzystać z "wajchy", raz z wygody dwa z konicznosci zapewnienia skrzyni chłodzenia (wiadomo skrzynka załączona ma chłodzenie, w N lub P tego chłodzenia brak)
Bardzo istotne: parkowanie na pochyleniu w automatach tylko i wyłącznie w takiej kolejności: wajcha na N - zaciągamy postojowy hamulec i puszczamy nożny, dając postojowym "złapać auto" - wajcha na P - gasimy silnik. Wynika to z tego, że hamulec postojowy w amerykańcach jest z natury słaby (nierzadko słabo nastawiony), więc jego prawidłowe działanie warto przedwcześnie sprawdzić.
tornado, nie pomyliłeś czasami for? Osobiście więc Ci tutaj dużo nie podpowiem, ale pamiętam jeszcze jak te Alfy były w produkcji i europejscy dziennikarze motoryzacyjni trochę narzekali, że w trybie manualnym nie grzeszyły szybka zmianą biegów.
#27 Bezimienny Gość.Stingray_*
Napisano 12 luty 2013 - 22:07
Wpadło mi w oko to oto cudeńko http://allegro.pl/al...2998043513.html napewno macie jakieś zdanie o tych skrzyniach.
Ja bym to omijał z daleka ale to moje zdanie ...
#28
Napisano 15 luty 2013 - 21:19
#29 Bezimienny Gość.Stingray_*
Napisano 16 luty 2013 - 00:12
żeby sie france tylko tak nie psuły.....
W Alfach 147 często pojawiał sie tzw. efekt Fiata Barchetty czyli zrywanie się nowego paska rozrządu przy ostrym ruszaniu z pod świateł... To chyba mówi samo za siebie
#30
Napisano 16 luty 2013 - 00:19
#31
Napisano 16 luty 2013 - 15:24
tu o alfach i innych autkach inzyniera z europy??? no moze sie myle...
#32 Bezimienny Gość.duch_gdansk_*
Napisano 17 luty 2013 - 09:57
#33
Napisano 17 luty 2013 - 11:43
Alfę się kupuje sercem nie rozumem? Jak PT
Jak szukałem PT to w opcji była Alfa 147
#34
Napisano 17 luty 2013 - 12:14
Lancia - rzekomo ekskluzywna i luksusowa, ale nawet już nie potrafią zrobić coś własnego większego niż autko miejskie. 2 modele własne w ofercie? Przechrzczonych Chrysler-ów już nikt w EU nie chce kupować (wiem z doświadczenia)
Alfa - legendarna, acz powoli zdychająca marka, u której nawet nie znajdziemy już nawet sedana - Znów tylko 2 modele w ofercie... Wersja amerykańska Alfy (Dodge Dart) okazał się w Ameryce niewypałem, za co sam szef oficjalnie przeprosił!
Maserati - niby sportowe, bardziej ekskluzywne od Ferrari, ale tak naprawdę coraz więcej w nich zapożyczeń konstrukcyjno-stylizacyjnych od aktualnego Chryslera 300. Ba, śmiem nawet podejrzewać po widzianej konstrukcji, że powstałą na płycie podłogowej tego Mopar-a, więc po co przepłacać?
Fiat - ile jeszcze wariacji kultowej 500tki wymyślą i zechcą ludziom wcisnąć jako rzekomo kultowe? Fiat to nie Mini...
Ram - Promaster, czyli eksportowane Ducato. Jestem osobiście bardzo ciekaw jego kariery, bo podobny zabieg ze Sprinterem (MB/Dodge/Frightliner) za czasów DC okazał się poniżej oczekiwań, więc zaczęto kombinować z tym samym modelem i różnymi markami...dlatego też FoMoCo obok najnowszego Transita oferować będzie tam także typowo amerykańską serię E/Econoline.
Wniosek: jeśli Włosi nie wezmą się do roboty, to przewiduje szybki rozwód z Amerykanami, bo w przeciwnym razie sami ich pociągną do dołka. Ciekawostka: na następną generację produkcja 500tki w całym zakresie modelowym najprawdopodobniej powraca do PL (Tychy), bo jej produkcja w Meksyku blokuje sprawny montaż modeli stricte amerykańskich i Chrysler (jako gałąź koncernu) nie wyrabia z popytem modelowym.
#35
Napisano 17 luty 2013 - 12:19
#36 Bezimienny Gość.duch_gdansk_*
Napisano 17 luty 2013 - 13:34
#37
Napisano 17 luty 2013 - 13:57
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Podpięty Ogolnopolski zlot chrysler pt cruiser Narewka 2024 w krainie żubra |
Nasze Spoty | dominik |
|
|
|
jakich kolorow najwiecej na forum |
Offtopic | artex38 |
|
|
|
Kupie KOŁO ZAMACHOWE CHRYSLER PT CRUISER 2.0 ( sprzeglo ) przedlift.. |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Maxilampus |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych