2.4 gt z usa
#1 Bezimienny Gość.TOJO_*
Napisano 27 luty 2013 - 20:07
#2
Napisano 27 luty 2013 - 20:36
#3
Napisano 27 luty 2013 - 20:36
Wiec pewnie facet ma Turbo.... czylu cos okolo 180 KM
#4
Napisano 27 luty 2013 - 20:38
#5 Bezimienny Gość.TOJO_*
Napisano 27 luty 2013 - 20:42
#6
Napisano 27 luty 2013 - 20:42
Bodaj tylko "zwykła" GT (bez dopisku "Turbo") była dostępna z automatem...Są turbo i GT turbo
Wiec pewnie facet ma Turbo.... czylu cos okolo 180 KM
#7 Bezimienny Gość.TOJO_*
Napisano 27 luty 2013 - 20:48
#8
Napisano 27 luty 2013 - 20:50
#9
Napisano 27 luty 2013 - 20:51
Raczej tak samo - GT było i jest rzadkie w EU, częściej to ja wersje SRT8 innych Mopar-ów widuję!w europie tak a w usa nie mam właśnie pojęcia
#10 Bezimienny Gość.TOJO_*
Napisano 27 luty 2013 - 20:58
#11
Napisano 27 luty 2013 - 21:10
#12 Bezimienny Gość.TOJO_*
Napisano 27 luty 2013 - 21:47
#13
Napisano 27 luty 2013 - 21:49
#14 Bezimienny Gość.TOJO_*
Napisano 27 luty 2013 - 21:56
[ Dodano: 2013-02-27, 21:56 ]
#15
Napisano 27 luty 2013 - 22:00
a ok to po polsku że trzeba mu dać więcej powietrza i większej średnicy wydech ...
I większe wtryskiwacze, i tak dalej i tak dalej. Nawet nie marz o przeróbce.
#16 Bezimienny Gość.TOJO_*
Napisano 27 luty 2013 - 22:05
#17
Napisano 28 luty 2013 - 18:19
Bodaj z poczatku 215 KM, a H.O. do 230 KM dokręcili...Są dwie wersje mocowe - turbo i turbo high output. Nie mam danych mocowych, ale róznia sie tylko systemem dolot wylot i sterownikiem silnika. Blok nie różni sie niczym - te same pojemności, średnice cylindrów. Nie różni sie tez pod względem średnic tłoków i pojemności od silnika 24 wolnossącego. Różnią sie tłoki, pierścienie i głowice. Silnik turbo jest mocniej odprężony od wolnossącego. I to cała różnica. Co do GT Turbo - to nazwy handlowe - nic mi nie mówią. Musiałbym poszukać specyfikacji handlowych z tego rocznika, a nie chce mi się. Pozdrawiam
#18
Napisano 28 luty 2013 - 18:31
Turbo w USA 180konie
Kup GT raz sie zyje
Spalanie ,
miasto 13-14l
Autostrada 120-130km/h na tempomacie 10l
Autostrada po niemczech jak niema ograniczen ile fabryka 16l i wiecej
po zdjeciu blokady 245km/h mozliwe ale niezalecane.
Wez pod uwage ze w GT wiele elementow jest innych np. hamulce wiec i utrzymanie drozsze.
[ Dodano: 2013-02-28, 18:37 ]
Dokladna nazwa to GT 2,4 Turbo,w stanardzie mialy wszastko oprocz lakieru matalik330 e i szyberdachu 720 e.
Nawigacja spojler dachowy,relingu skora alarm premium kompass 17 felgi kierownica skora z srebrnymi wstawkami z plastiku czarne szyby sportowy tlumik to wszystko standard byl,a w turbo na USA juz nie.
[ Dodano: 2013-02-28, 18:38 ]
cena w niemczech GT w 2003roku 26.400 euro
#19
Napisano 28 luty 2013 - 19:45
#20
Napisano 28 luty 2013 - 20:59
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
PT 2.4A USA 2003 |
Moje auto | rafal-gorzow |
|
|
|
Chrysler z USA |
Moje auto | Mario |
|
|
|
Zmiana licznika z USA na EU |
Techniczny podstawowy | Topolino |
|
|
|
[S] Radio CD AUX 2006-2010 -> polift USA |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | jacaplaca0007 |
|
|
|
Części z USA |
Ogólnie | cyborg |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych