Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


2.4 gt z usa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 20:07

powiedzcie mi jakie liczby koni miały wersje amerykańskie 2.4 gt turbo w automacie jeżeli ktoś wie bo mam taka na oku a gość mi mówi że ma 110 kw to chyba trochę mało po weryfikacji ze zdjęć jest to na pewno gt turbo :kajka :kajka

#2 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 27 luty 2013 - 20:36

180 KM wg amerykańskich standardów przeliczania mocy.

#3 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 27 luty 2013 - 20:36

Są turbo i GT turbo
Wiec pewnie facet ma Turbo.... czylu cos okolo 180 KM

#4 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2013 - 20:38

Ale byly tez 230 konne czyli normalne. Dwie wersje silnikowe.

#5 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 20:42

ta różnica to tylko komputer czy coś innego bo na benzynie sie nie znam

#6 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 27 luty 2013 - 20:42

Są turbo i GT turbo
Wiec pewnie facet ma Turbo.... czylu cos okolo 180 KM

Bodaj tylko "zwykła" GT (bez dopisku "Turbo") była dostępna z automatem...

#7 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 20:48

w europie tak a w usa nie mam właśnie pojęcia hmm

#8 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2013 - 20:50

Jakbys mial ciagnac GT z USA to moze i ja bym sie dopisal :mayhem (tylko GT, 230KM, nie inaczej)

#9 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 27 luty 2013 - 20:51

w europie tak a w usa nie mam właśnie pojęcia hmm

Raczej tak samo - GT było i jest rzadkie w EU, częściej to ja wersje SRT8 innych Mopar-ów widuję!

#10 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 20:58

mam u Niemca ale właśnie nie Europa tylko usa

#11 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2013 - 21:10

Są dwie wersje mocowe - turbo i turbo high output. Nie mam danych mocowych, ale róznia sie tylko systemem dolot wylot i sterownikiem silnika. Blok nie różni sie niczym - te same pojemności, średnice cylindrów. Nie różni sie tez pod względem średnic tłoków i pojemności od silnika 24 wolnossącego. Różnią sie tłoki, pierścienie i głowice. Silnik turbo jest mocniej odprężony od wolnossącego. I to cała różnica. Co do GT Turbo - to nazwy handlowe - nic mi nie mówią. Musiałbym poszukać specyfikacji handlowych z tego rocznika, a nie chce mi się. Pozdrawiam

#12 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 21:47

czyli mozna z 180 zrobić 230 za pomoca zmiany komputera znaczy starowania

#13 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2013 - 21:49

TOJO, Niedoczytałeś - inny układ dolotowy i wylotowy. Pozdrawiam

#14 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 21:56

a ok to po polsku że trzeba mu dać więcej powietrza i większej średnicy wydech ... a propo tych z ameryki to nie znalazłem w use w manualu tego modelu

[ Dodano: 2013-02-27, 21:56 ]
:glupek

#15 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2013 - 22:00

TOJO,

a ok to po polsku że trzeba mu dać więcej powietrza i większej średnicy wydech ...


I większe wtryskiwacze, i tak dalej i tak dalej. Nawet nie marz o przeróbce.

#16 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 22:05

ok już zapominam :tak

#17 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 28 luty 2013 - 18:19

Są dwie wersje mocowe - turbo i turbo high output. Nie mam danych mocowych, ale róznia sie tylko systemem dolot wylot i sterownikiem silnika. Blok nie różni sie niczym - te same pojemności, średnice cylindrów. Nie różni sie tez pod względem średnic tłoków i pojemności od silnika 24 wolnossącego. Różnią sie tłoki, pierścienie i głowice. Silnik turbo jest mocniej odprężony od wolnossącego. I to cała różnica. Co do GT Turbo - to nazwy handlowe - nic mi nie mówią. Musiałbym poszukać specyfikacji handlowych z tego rocznika, a nie chce mi się. Pozdrawiam

Bodaj z poczatku 215 KM, a H.O. do 230 KM dokręcili...

#18 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 luty 2013 - 18:31

Gt na europe 223konie
Turbo w USA 180konie

Kup GT raz sie zyje
Spalanie ,
miasto 13-14l
Autostrada 120-130km/h na tempomacie 10l
Autostrada po niemczech jak niema ograniczen ile fabryka 16l i wiecej
po zdjeciu blokady 245km/h mozliwe ale niezalecane.
Wez pod uwage ze w GT wiele elementow jest innych np. hamulce wiec i utrzymanie drozsze.

[ Dodano: 2013-02-28, 18:37 ]
Dokladna nazwa to GT 2,4 Turbo,w stanardzie mialy wszastko oprocz lakieru matalik330 e i szyberdachu 720 e.
Nawigacja spojler dachowy,relingu skora alarm premium kompass 17 felgi kierownica skora z srebrnymi wstawkami z plastiku czarne szyby sportowy tlumik to wszystko standard byl,a w turbo na USA juz nie.

[ Dodano: 2013-02-28, 18:38 ]
cena w niemczech GT w 2003roku 26.400 euro

#19 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 luty 2013 - 19:45

Jedno jest pewne - wrażenia z jazdy masakryczne - świder z bąkiem. Ogólnie cztery gary z pojemnościa powyżej 2.0 i turbogwizdkiem to kompletny odjazd. zupełnie inny rodzaj doznań niz moc wynikająca z pojemności wolnossącego ośmiocylindrowca. Troche jak na motocyklu.

#20 maro20

maro20

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 4321
  • Dołączył:  15 sty 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:marek
  • Skąd::W-wa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 luty 2013 - 20:59

I pewnie egzemplarze z małym przebiegiem (paliwo) raczej jako drugie lub trzecie autko :cwaniak . Ale chciał bym takie posiadać :maro20





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych