Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Alarm


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
136 odpowiedzi w tym temacie

#101 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 październik 2010 - 09:08

rafe1
dam znać na razie jestem zawalony robotą
Arni
Arni przy pilotowym alarmie tak(rezystory) -masz racje , ale do bezpilotowego tylko inwerter napięciowy 7x (nie podajesz impulsu - tylko przetwarzasz na obsługiwany przez alarm)

#102 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5359
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 październik 2010 - 13:58

dam znać na razie jestem zawalony robotą

nie ma ciśnienia :kciuki

#103 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13779
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 październik 2010 - 17:30

usunalem sie

#104 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5359
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 październik 2010 - 22:18

miecio, dmuchamy :chory

#105 Bezimienny Gość.barti-4_*

Bezimienny Gość.barti-4_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 listopad 2010 - 12:34

To i ja zapytam o moje 3 grosze....
Kupiłem PiTka z niedziałającym alarmem (rzekomo baterie słabe). No to wymieniłem baterie i dalej jak nie działało tak nie działa. Centralny z kluczyka działa jak ta lala, blokowanie wewnątrz też, ale piloty ni hu hu....
Zauważyłem jednak pewna prawidłowość. Jak próbuje odpalić pilot to nie ma żadnej reakcji. Ani na zamknięcie, ani na otwarcie. Anie przy trzymaniu długim, ani przy szybkim naciśnięciu guzika. Jak zamknę PiTka z kluczyka i odczekam parę minut (bo od razu po zamknięciu też nic nie działa) i wtedy nacisnę i przytrzymam przycisk zablokowania alarmu, piknie klakson krótko i dalej żadnej reakcji.... Po takim zamknięciu i zablokowaniu próbowałem po około 15 minutach PiTkiem ruszać, wsadzać ręce przez szyby, czy tez najzwyczajniej otwierać drzwi przez otwarta przednia szybę i nic nie wyje.....

Wnioskuje po tym (na chłopski rozum), że komunikacja miedzy pilotem a centralką jest.... bo klakson wyzwala... ale czemu nie działają siłowniki, ani alarm? Mam wersję PiTka bez koma na podsufitce.... (trochę szkoda.... ale cóż... najbardziej brakuje zegarka ). Gdzie ew. mam szukać diody alarmu? Ktoś gdzieś wcześniej pisał, że takowa jest na podsufitce... ale u mnie nic nie zauważyłem.
Macie jakieś sugestie?

#106 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5359
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2010 - 12:43

Gdzie ew. mam szukać diody alarmu?

na desce rozdzielczej w lewym kółeczku :lol (po włączeniu powinna się palić czerwona mała dioda) :cwaniak

#107 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13779
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2010 - 12:48

a masz czujniki ultradzwiekowe?

#108 Bezimienny Gość.barti-4_*

Bezimienny Gość.barti-4_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 listopad 2010 - 13:49

No jest taka dioda.... nie wiedziałem od czego to to.... przy włączeniu zapłonu zapala się na chwile i gaśnie.... ale przy jakiejkolwiek próbie odpalenia alarmu nic się nie zapala, nie miga....
Czujników nie mam (widocznych), ale na wszelki wypadek próbowałem wszystkiego, m.in. np. podnoszenia auta na lewarku czy bujania go za relingi :))) Nie da się w nim wzbudzić alarmu...bo nie działa :) No ale alarm, alarmem... ale ten fabryczny pilot powinien chyba być także od centralnego? I to właśnie to mi najbardziej przeszkadza.... trafić po ciemku kluczem ... no i to zimowe blokowanie się zamków... sorry... ale nie chce mi się po każdej odwilży, deszczu czy innym moczeniu psikać do zamków smarem.... Auto jest po to żeby działało... Rozumiem zrobić coś raz na jakiś czas. ale nie ciągle :)))
Poza tym alarm jest mi niezbędny jako II-gie zabezpieczenie do AC. Bo sam w sobie alarm i tak średniej jakości złodziej rozpracuje ino mig....
Bartek

#109 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2010 - 14:00

barti-4,
Czy centralny działa ci z wkładki dżwi i drugie pytanie czy pod maska przy przegrodzie masz krańcówkę klapy - powinna być na samym wierzchu.

#110 Bezimienny Gość.barti-4_*

Bezimienny Gość.barti-4_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 listopad 2010 - 14:04

centralny z kluczyka działa jak najbardziej we wszystkich zamkach. Jeno przy kierowcy jest taki myk, że za pierwszym przekręceniem kluczyka w lewo otwiera tylko drzwi kierowcy, a dopiero za drugim razem wszystkie drzwi.... Pozostałe wkładki od razu otwierają wszystko...

Co to jest krańcówka klapy? Może chodzi o jakąś krańcówkę elektryczna (wtyczkę)? Na razie zlokalizowałem tylko wtyczkę od gazu... ale jak wyjdę z pracy to spojrzę... Jak ona ma wyglądać? Bo wierzch od kokpitu i tak muszę ściągnąć (podświetlenie obrotomierza), to i mogę ew. wyciągnąć kable od centralki na zewnątrz....
Ponadto chce zakupić termometr z zegarkiem (bo bez tego ani rusz), to od razu wyprowadzę czujnik temperatury na zewnątrz....

A swoja drogą.... Nie wiecie czy jak zakupił bym taki wyświetlacz w podsufitce, to była by prosta możliwość montażu? Zaznaczam, że nie chodzi o przykręcenie, a podłączenie do czegoś w celu korzystania z zegarka, spalania, czy wskaźnika temperatury?
Bartek

#111 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2010 - 14:32

barti-4,
Po otworzeniu maski silnika na samym wierzchu powinna być widoczna krąńcówka (stycznik otwarcia klapy) montowany do częsci grodzi przy podszybiu.Jeśli go masz to znaczy że miałeś aktywowany alarm w serwisie i jesli ci nie pracuja piloty to się wyprogramowały-(wersja dwuprzyciskowa - programowanie tylko w serwisie na DRBIII).
Zegar masz w fabrycznym radiu - przełączany przyciskiem można włączyć aby wyświetlał cały czas ?.Czujnik tem.zewnetrznej jest fabrycznie w PT - po co Ci drugi ?
Otwieranie kluczykiem na dwa razy to normalne - tak masz zaprogramowany centralny zamek , mozna to zmienić samemu .

#112 Bezimienny Gość.barti-4_*

Bezimienny Gość.barti-4_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 listopad 2010 - 14:48

ano właśnie w radiu zegara nie mam bo jest jakiś badziew MP3....
Jesli chodzi o czujnik temperatury... nie wiem.. oglądałem kilka PiTków przed zakupem i jeśli już to miały zegar, kompas chyba i temperaturę ponad lusterkiem wstecznym w kabinie. Ja mam wersję Classic edition i tego nie ma... widać I wszy właściciel nie dopłacił do opcji.... Nie wiedziałem, że jest czujnik...z reszta nawet jeśli jest to i tak będzie działał poprawnie tylko z wyświetlaczem Chrysler-a... Kiedyś tak sztukowałem czujnik od czego innego do wyświetlacza z innego modelu (oba ople) i wyświetlał jakieś bzdury przekłamane średnio o ok 10 stopni.. pewnie inna oporność była... Dlatego pytam o ten wyświetlacz w podsufitce...
Co do radia... pewnie z czasem zmienię na oryginał, a jeśli nie znajdę ciekawego, to włożę jakieś radio retro.... Na razie jednak wydałem wszystkie nadwyżki finansowe i muszę najpierw na to zarobić :)))
Póki co zakupiłem opony zimowe, muszę dojść z gazem do porozumienia, zmienić filtry i oleje... Radio musi poczekać... a wyświetlacz widziałem po prostu za 80zł na allegro.

Ok zobaczę czy jest stycznik otwarcia klapy....

#113 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2010 - 14:53

barti-4,
Radio kupiłem na allegro za 80zł w idealnym stanie - fakt kasetę ale i tak słucham tylko radia .Poszukaj z używki oryginalny zegar na podsufitke podłączysz bez problemów w razie czego podpowiem jak ,co i gdzie.Wiązkę od czujnika masz prz chłodnicy jest fabrycznie wyprowadzona nic nie trzeba ciągnąć.

#114 Bezimienny Gość.barti-4_*

Bezimienny Gość.barti-4_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 listopad 2010 - 14:59

andreaas7... jesteś wielki :)
Odezwę się wieczorem....

#115 NoVy

NoVy

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1483
  • Dołączył:  04 gru 2008
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD LTD
  • Imię:Bart
  • Skąd::W-wa
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 24 listopad 2010 - 15:54

barti-4, na wyświetlaczu przy lusterku wstecznym jest tylko temperatura (w stopniach C lub F) i wskazania kompasu. Zegara tam nie ma :kawka

#116 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2010 - 16:03

NoVy,
barti-4 o tym wie dlatego rozmowa o zakupie oryginalnego radia , wyswietlacz przy podsufitce tylko dla wyswietlacza temperaturu miał by wszystko oryginalnie bez przeróbek

#117 Bezimienny Gość.barti-4_*

Bezimienny Gość.barti-4_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 listopad 2010 - 16:42

I jestem po oględzinach.... Szukałem długo... bardziej chyba prubowałem jednak siłą umysłu stworzyć ów konektorek, ale niestety... za słaba wola :)

Krańcówkie niestety nie ma, nawet po niej śladu nie widzę, żeby wcześniej była. Zatem sądząć z poprzednich wpisów alarm jest nie aktywowany. Nie wiem czy warto.... toć w serwisie zaśpiewają pewnie tyle, że założę drugi i jeszcze podepną mi pod to centralny.
Pytanie jednak brzmi czemu centralny nie chodzi? Obejrzałem dokłądnie pilota i wytarte obraksi świadczą, że chodził i był używany. Druga rzecz... prubowałem jak w Hondzie.... włączyłem zapłon i zaczałem naciskać pilota. Okazało się, że za kaym niemal razem trąbi przy naciśnięciu.... Owszem, czasem trąbi kilka razy na otwarcoie lub zamknięcie i nie chce trąbnąć naprzemiennie, ale z pewnością świedczy to że łącznośc pilota z centralką jest... Może centralka jest zablokowana?

Czy moje rozumowanie jest słuszne?

#118 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2010 - 16:59

Tu masz zdjecie krańcówki z PT Rafe1 :http://img413.imageshack.us/i/16833004.jpg/ w samym górnym prawym rogu nad kielichem.Nie ma mozliwości wprogramowania alarmu firmowego PT bez tej krańcówki.A wracając do tematu uruchomienie alarmu w serwisie kosztuje 200zł za tyle nie załozysz nic porządnego , a do uruchomienia będą musieli wprogramowac piloty.Mozesz załozyć zewnętrzny alarm na pewno będzie miał więcej funkcji mozliwość podłączenia innych czujek (zazwyczj w PT tylko krańcówki) koszt ok 350-500zł zależy od centralki i jest tego plus nie bedziesz zalezny od serwisu chryslera w razie awarii .

#119 Bezimienny Gość.barti-4_*

Bezimienny Gość.barti-4_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 listopad 2010 - 18:00

:) tą dziurę zauważyłem, nawet szukałem do czego jest tlastikowa prowadnica przez nią.... Nie znalazłem tam ani przewodów, ani śladów, że coś było montowane.
Chyba masz rację... zobacze jeszcze u znajomego ile sobie za alarm zaśpiewa. Myślałem o montażu funkcji odpalania z pilota (na zimę jak webasto u żony)... ale może faktycznie najszybciej by było go poprostu odblokować. No i najtaniej :)

Dzięki wielkie za pomoc. Do serwisu i tak musze podjechać, bo w ub miesiącu wymieniali wentylator i chyba coś źle podłączyli, bo wiatrak włącza się od razu po odpaleniu silnika i chodzi niemal cały czas. Zauwazyłem że wyłącza się dopiero jak wyłącze nagrzewanie. Zajrzałem pod maskę i okazało się że rurki od klimy sa baaardzo zimne... oszronione. O ile czegoś źle nie podłączyli to po włączeniu samego wiatraka (kurek w kabinie w prawo) powinien się włączyć sam wentylator, a widać że klima się chłodzi i wentyl pewnie dlatego non stop chodzi. Niby ok, ale jednak mnie denerwuje, ze coś nie tak :)

Niestety nie mogę znaleźć na razie kaseciaka... same CD , jak znajdę to się do Ciebie uśmiechnę w celu podłączenia i radia i termometru.
Raz jeszcze dzięki za pomoc - Bartek

P.S.
Na koneic dziwne pytanie... Jak zaznaczyć Ci "Pomógł"?
Jak zaznaczyć Ci pomógł?

#120 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 listopad 2010 - 18:16

:)
P.S.
Na koneic dziwne pytanie... Jak zaznaczyć Ci "Pomógł"?
Jak zaznaczyć Ci pomógł?

Bartku wszystko co dotyczy forum w FAQ na stronie głownej.
Wentylator będzie ci pracował za każdym razem jak jest uruchomiona klimatyzacja oraz w pozycji przełącznika na szyby i szyby z nawiewem na nogami-wówczas również pracuje klimatyzacja.
pozdr.Andrzej





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych