Planuję zakup PT 1.6
#41
Napisano 08 czerwca 2013 - 06:31
#42
Napisano 10 czerwca 2013 - 07:40
a jak użytkownik nie będzie zadowolony, to zawsze można sprzedać,
mój Pituś ma swoje wady i zalety, ale jest i go nie oddam za żadne skarby świata,
a nawet może w przyszłości będzie miał brata....
Trzymam kciuki za udany zakup
#43
Napisano 22 lipca 2013 - 11:14
O zadbanego 2.2 CDI jest jeszcze gorzej. Nawet mercedesów z tymi silnikami się unika. Ze względu na zapiekanie się świec i pękające głowice.
Co do utraty mocy po zamontowaniu gazu? koledzy chyba mają na myśli montaż LPG I gen. Bo w systemach sekwencyjnych nie ma czegoś takiego jak utrata mocy.
Mój rocznik to 2005 po lifcie. kupiony w 2009r z przebiegiem 56 tyś,
Teraz mam 156.000 tyś. i jedyny mam problem z wycieraczkami.
Za 10.000 tys. kupisz papasa z 2000r od handlarza do zarejestrowania z 2.0 LIMITED EDYSZYN specyfyszyn.
I gwarantuje Ci że to będzie pierwszy i ostatni Chrysler w Twoim życiu.
Chcesz dobrego Papasa. Tylko drogie egzemplarze nie ugniatające trawy od 3 lat w komisach.
Albo 1.6 albo 2.4 T nie ma pośredników
pozdro
#44
Napisano 22 lipca 2013 - 15:12
Piszesz że osiągi niekoniecznie
Przejechałem już parę kilometrów w życiu i powiem jedno: osiągi równa sie bezpieczeństwo!Nie mysle o wysokich osiągach dla tzw bajeru.Chodzi mi o sytuacje w których dobre osiągi uratowały mi tyłek i to nie tylko te wynikajace z mojego błędu. Słaby silnik ma swoje przeznaczenie : np miasto.Nie poruszamy sie duzymi prędkościami nie potrzebujemy zbytniej dynamiki, jeździmy w korkach lub tempem spacerowym Pokonując często trasy mamy inne oczekiwania. To jak z oponami, jakie masz oczekiwania i potrzeby takie opony kupujesz.
Jak dla mnie silnik 1,6 jest zbyt słaby do samochodu ważącego 1,5tony! żuczek tez pcha kulkę g....ka i meczy sie niemiłosiernie.
PT kupuje sie zresztą dla jego urody i stylu, ale gdy bym miał mozliwość wybierał bym jednak te mocniejsze jednostki napędowe
Marek, tak sie sklada, ze mialem 1.6, mam 2.2 - w miedzyczasie jezdzilem paroma innymi wozkami ( ML 3.5 litra, Viano 3.0, Octavia 1.6, Caliber 1.8, Clio 1.2 65km
Generalnie kazdym samochodem da się szybko jechać kwestia odpowiednich przełożeń oraz wysokości spalania paliwa.
PT 1.6 ożywa blisko czerwonego pola. I pali jak smok (rekord najnizszego spalania mialem raz 8,5 litra w lato, a najwyzszego w zime - prawie 12). Ale w sytuacji podbramkowej mozna uciec - stosujac nizsze przelozenie. Poza tym umowmy sie - sytuacji podbramkowych nie zaliczasz codziennie.
Porownujac koszty eksploatacji, koszty 1.6 beda nizsze (nawet zakladajac wyzsze spalanie) niz koszty 2.2 (niskie spalanie + drozsze usterki)
Poza tym w miescie i tak jest ograniczenie do 50 ;-)
[ Dodano: 2013-07-22, 16:16 ]
ps.: gdybym mial ustawic samochody w kolejnosci ich elastycznosci silnikow to bym to ustawil tak - od najslabszego:
PT 1.6, Dodge Caliber 1.8, Skoda Octavia 1.6, PT 2.2
chociaz rozpedzic Calibra, to jest sztuka...
#45
Napisano 22 lipca 2013 - 19:02
#46
Napisano 22 lipca 2013 - 20:05
prawda jest taka, ze jakbym mogl sie cofnac w czasie 3,5 roku nazad to bym wzial 2.4 GT AT
#47
Napisano 22 lipca 2013 - 20:11
#48
Napisano 22 lipca 2013 - 20:23
#49
Napisano 22 lipca 2013 - 22:31
#50
Napisano 23 lipca 2013 - 10:26
Marcel, Powaga???Mówisz o tym 2,2 ???
Innego 2.2 nie mam 2013 - od marca do lipca 10 KPLN
ale nie wymieniane bylo juz tylko turbo i wtryski wiec teraz to już z górki
#51
Napisano 23 lipca 2013 - 15:35
oleje+filtry (normalne)
poduszka pod silnikiem
łączniki stabilizatora
chłodnica+wiatrak+jakaś rurka
rozrząd
paski
świece
podstawa akumulatora
obudowa filtra powietrza
instalacja LPG
całkowity koszt ok 6 tyś - 7 tyś
ale za to ile KM przede mną może z bezawaryjną jazdą.
#52
Napisano 23 lipca 2013 - 22:04
#53
Napisano 24 lipca 2013 - 09:29
My kupiliśmy w czerwcu tego roku. Dziś wylądował u mech. po całkowitej rozbiórce okazało się to co zawsze w używkach.
oleje+filtry (normalne)
poduszka pod silnikiem
łączniki stabilizatora
chłodnica+wiatrak+jakaś rurka
rozrząd
paski
świece
podstawa akumulatora
obudowa filtra powietrza
instalacja LPG
całkowity koszt ok 6 tyś - 7 tyś
ale za to ile KM przede mną może z bezawaryjną jazdą.
omg woow nie mam pytań gruby interes się zapowiada polecam instalkę brc:P
#54
Napisano 24 lipca 2013 - 15:13
#55 Bezimienny Gość.tachaa_*
Napisano 05 stycznia 2014 - 18:36
#56
Napisano 05 stycznia 2014 - 19:37
musi !1.6 straszny muł ale mam go od czterech lat i daje rade
#57
Napisano 05 stycznia 2014 - 20:22
#58
Napisano 05 stycznia 2014 - 21:07
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zakup polifta i niezbędnych gadżetów elektronicznych |
Zakup kontrolowany! | airgaston |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Wysprzeglik i sprzęglo zakup |
Techniczny podstawowy | nocna_utopia |
|
|
|
Podpięty Jak sprawdzić samochód przed zakupem? |
Zakup kontrolowany! | Przemo |
|
|
|
Łącznik elastyczny wydechu, plecionka, zakup wymianałącznik, plecionka, wydechu i 2 więcej |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych