Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


wkładka filtru powietrza K&N


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 tornado

tornado

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 140
  • Dołączył:  27 lis 2010
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4T
  • Imię:Arek

Napisano 26 maj 2012 - 18:09

Dziadki Aron ,dziadki ,jedni powożą ,drudzy oszczędzają hamulce ,inni boją się o silnik ,a jeszcze inni wiercą dziury hmm :piwo

#22 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 maj 2012 - 18:34

Zacytuje kolege Mieczysława
,,Pt Cruiser'em sie nie jezdzi, tylko powozi''

Dziadki Aron ,dziadki, jedni powożą

Akurat "dziadek" Mieciu, zmodyfikował swój filtr powietrza i założył stożek. Teraz ma bardziej "rasowy" dźwięk, tylko chyba od tego momentu jego pitek zaczął więcej palić. Nie wiem czy ma to związek ze zmianą filtra, czy z ciężką nogą Mietka, bo chłop swoje waży :lol

#23 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 26 maj 2012 - 21:51

Hehe, jak już pisałem, sam stożek cudów nie zdziała - musi być konkretnie zaprojektowany (zoptymalizowany) dolot wraz z aerodynamiczną rurą (dolotem) oraz przegroda termiczną od silnika. Jak ktoś się boi, to niech zainwestuje w sama wkładkę i też po kłopocie, choć efekt nie będzie na pewno tak odczuwalny. Ja należę do tych, co lubią grzebać przy aucie jak chcą i potrafią - to po prostu sprawia mi radość i satysfakcję, wyzwań się nie boję, różne rzeczy naprawiłem sam lub za pomocą for i poradnika Haynes'a, więc czemu by innym nie doradzać.

,,Pt Cruiser'em sie nie jezdzi, tylko powozi''

Aj tam, tak się składa, że ja mam już czym kruzować, co prawda ponad dwa razy większym i mocniejszym ale najważniejsze, że Made in USA. A tak osobiście to uważam, że żadne inne auta nie poddają się tak dobrze tuningowi, żadne inne się tak prosto i łatwo nie modyfikuje jak akurat amerykańce, lecz baza musi być po prostu mechanicznie sprawna, inaczej nie ma to sensu i basta! :cwaniak

[ Dodano: 2012-10-03, 15:33 ]
EDIT:
w końcu świeżo po wymianie wkładki filtrującej na dedykowany K&N (pasuje również do wszystkich 1.6 i 2.4) - nie zrobiłem jeszcze dużo km, głównie w dynamicznej jeździe po mieście, ale nie mylić z korkami! Wcześniej miałem zwykły filtr (Filtron), który przed wymianą wcale nie był zapyziały, lecz wymieniłem, bo tak już dawno planowałem. Na tą krótką chwilę testową różnicę jaką odczułem to poprawa elastyczności tj. PiTek lżej, łatwiej wkręca się na obroty nawet na wysokim biegu i przy większej prędkości, a także zmniejszyła się głośność pracy dolotu (słyszana wewnątrz z pozycji kierowcy).

Za te pieniądze (160 PLN) inwestycja jak najbardziej godna polecenia :kciuki (choć jak ktoś ma ochotę zainwestować ponad tysiaka, to zdecydowanie bardziej polecam K&N-a sportowy dolot z otwartym filtrem stożkowym - testowałem w innym Mopar'ze i szczerze polecam, reakcja i zachowanie się silnika, efekty akustyczne nie do porównania z serią)





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych