Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Ogromne obciązenie silnika przy załączaniu klimatyzacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.marpapus_*

Bezimienny Gość.marpapus_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 listopad 2013 - 19:17

Mam pytanko do użytkowników Pitków z silnikiem 2.0 Czy też macie tak ogromne obciążenie silnika przy załączaniu się kompresora od klimy? Efekt wtedy mam taki jakby mu zapłon wypadał.

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 listopad 2013 - 19:48

Tak jest a efekt pogłębia się jeszcze jak jest za mało czynnika lub kompresor jest lekko zużyty i się przyciera .

#3 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 listopad 2013 - 21:48

Albo stoi wentylator chłodnicy na 1 szym biegu.

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 listopad 2013 - 21:50

Tak jest szefie ,masz racje ominolem najczęstsza usterkę w pt

#5 Bezimienny Gość.marpapus_*

Bezimienny Gość.marpapus_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 listopad 2013 - 11:10

Nie, wentylator słychać że się załącza razem z kompresorem to już sprawdziłem według sugestii "maxym72"

[ Dodano: 2013-11-16, 11:11 ]
A jeszcze może takie dziwne syczenie przy załączonej klimie coś wam mówi?

#6 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2013 - 14:05

marpapus, Za mała ilość czynnika - przeciska się w stanie gazowym przez kryzę. Powinien zmieniać stan z ciekłego na lotny w kryzie. Andrzej miał rację - uzupełnij czynnik klimatyzacji. P{ozdrawiam

#7 Bezimienny Gość.marpapus_*

Bezimienny Gość.marpapus_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 listopad 2013 - 17:13

No faktycznie czynnika trochę brakowało efekt trochę się pomniejszył. Dzięki Panowie!

#8 uczucie84

uczucie84

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 348
  • Dołączył:  10 maj 2012
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4
  • Imię:Grześ
  • Skąd::Bielsk Podlaski
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 22 listopad 2013 - 17:51

A u mnie czynnik uzupełniany w czerwcu i na klimie mało jeździłem i wentylator też chodzi przy załączeniu klimy a objawy mam takie jak kolega marpapus. A ile wchodzi czynnika w silniku 2,4 może za dużo mi nahajcował bądź za mało. Objawy się powiększają przy przełączeniu na gaz na bęnzynie też to czuję ale nie tak jak na gazie.

#9 Bezimienny Gość.marpapus_*

Bezimienny Gość.marpapus_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 listopad 2013 - 21:58

Ilości czynnika coś takiego znalazłem http://www.elcamp.pl... ... -klein.pdf Tylko tam rocznika 2005 nie uwzględnili

#10 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2013 - 22:02

marpapus, Najprościej - zajrzyj pod maskę - masz nalepkę z gramaturą czynnika - jeśli nie był bity to na przednim wzmocnieniu lub od wewnętrznej strony maski. Pozdrawiam

#11 Bezimienny Gość.marpapus_*

Bezimienny Gość.marpapus_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 listopad 2013 - 22:29

Patrzyłem nalepka jest tak wytarta, że nic nie widać na niej ale jak mechanior podpiął klimę pod aparaturę wklepał model silnik i rok chyba to samo załadowało ile powinno.

#12 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2013 - 23:13

marpapus, Są błędy - jutro sprawdzę i Ci podam. pozdrawiam

#13 uczucie84

uczucie84

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 348
  • Dołączył:  10 maj 2012
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4
  • Imię:Grześ
  • Skąd::Bielsk Podlaski
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 23 listopad 2013 - 13:40

Max odrazu dla mnie mógłbyś podać ile mi wchodzi czynnika do 2,4 z góry dzięki

#14 liseczek

liseczek

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3318
  • Dołączył:  27 lip 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:Aktualnie brak
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Sobótka
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 25 listopad 2013 - 00:14

u mnie jest 2.4 tylko z turbo i wchodzi 510 gr. (o ile pamiętam) - jak Max dokładnie Ci jutro nie poda, to zajrzę pod maskę, aby sobie przypomnieć.

#15 uczucie84

uczucie84

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 348
  • Dołączył:  10 maj 2012
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4
  • Imię:Grześ
  • Skąd::Bielsk Podlaski
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 25 listopad 2013 - 20:38

A do 2,4 i 2,4 GT tyle samo wchodzi czynnika. Czy jest jakaś różnica??





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych