Od trzech miesięcy jestem użytkownikiem wymarzonego pt cruisera 2.0 .Auto ma pewną dolegliwość-przy zmianie biegów po zamknięciu przepustnicy silnik przez ułamek sekundy utrzymuje obroty.Wymaga to opóźnionego wciśnięcia sprzęgła,aby silnik zbytnio nie zwiększył obrotów.Nabrałem już w tym wprawy,ponieważ mam swoje lata i jeździłem różnymi ,,wynalazkami''.Proszę o poradę jak usunąć ten problem.
obroty przy zmianie biegów
Started By
Bezimienny Gość.Carbon_*
, 22 lis 2013 20:31
3 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Carbon_*
Napisano 22 listopad 2013 - 20:31
#2
Napisano 22 listopad 2013 - 20:31
Carbon, ten typ tak ma
#3
Napisano 22 listopad 2013 - 20:37
Carbon, Problem jest szeroki v- najczęściej tkwi w uszkodzonym czujniku ciśnienia układu kierowniczego (do sprawdzenia parametr na testerze, może nie wyrzucać błędów) po zabrudzony silnik krokowy i przepustnicę oraz uszkodzoną odmę silnika (pękniętą lub samozaciskającą się) oraz zużyty zawór PCV. Temat szeroki i trudny do opisania bez pomacania. Generalnie każdy piti z silnikiem 2.0 z roku 2001-2003 tak ma. Jeden mocniej, drugi słabiej. W kilku udało mi się dojść do ładu - przyczyny zawsze inne. Nigdy jednak nie jest to ideał - myślę, że Amerykanom chodziło o pomoc użytkownikom niewprawnym w manualnych skrzyniach biegów. Pozdrawiam
#4
Napisano 22 listopad 2013 - 21:13
Carbon, tak ten typ tak ma ;P
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Obroty jałowe i ich brak.Silnik, Obroty, Jałowe, Krokowy |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Nasze "przygody" związane z atakiem zimy |
Offtopic | adames |
|
|
|
Automatyczna skrzynia biegów nie reaguje |
Techniczny podstawowy | Isleofman |
|
|
|
Urwany bagnet oraz wiecznie odpadająca gałka biegów |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych