Chip-Tuning
#21 Bezimienny Gość.sas_*
Napisano 14 marca 2009 - 10:56
Maxym72 nie wiem, jakiego ty masz Pitka, ale jeśli chodzi o prowadzenie to ze stabilnością to autko ma niewiele wspólnego .
Mój Złomek i kilka jego wad, których nawet najlepsze opony nie zlikwidują:
Podsterowność w zakrętach.
Za miękkie zawieszenie, auto kładzie się mocno w zakrętach.
Słabe wychodzenie z poślizgów, właściwie to nie ma możliwości wyprowadzić Złomka ze ślizgu przy dużej prędkości w zakręcie bez mocnego zarzucenia kufrem. ( Lub moje umiejętności są za małe)
Choć daje to frajdę z jazdy w zimie ( polecam w nocy duży ośnieżony parking przed hipermarketem) można bezpiecznie doskonalić jazdę i świetnie wyczuć auto).
W naszych Pitkach zbyt wysoko umieszczony i przesunięty do przodu jest środek ciężkości, ( choć to tylko moje odczucia).
Duża waga auta właściwie powinna poprawiać stabilność jazdy ( jednak w zakrętach siła odśrodkowa uczy pokory
Mało precyzyjny i czuły układ kierowania oj trzeba się nakręcić, ale na siłownie nie trzeba już chodzić hi hi hi.
Czułość układu kierowania może tak miało być, że przy nagłym wymijaniu przeszkody na drodze i gwałtownej reakcji kierownicą nie wpadniemy w poślizg? ( Patent Chryslera na tanie ESP hi hi hi).
Tylnia oś Pitka jest jak by przeszczepiona z Chryslera Airflow hi hi hi amortyzacja tylniej osi mało dopracowana ( załadujcie bagażnik na maxa).
Inne autko o lepszej stabilności, jakim jeździłem to Audi A6 4x4, choć to inna klasa auta i trudno je porównywać.
Nie wiem, może inne auta typu Reno Scenic lub Citroen Picasso gorzej się prowadzą nie jeździłem nimi.
Pitki mają bardzo dużo innych zalet jednak stabilność prowadzenia się do nich nie zalicza.
Gdyby nasze Pitki miały napęd 4x4 to bym pomnik PT postawił
Pozdrawiam.
#22
Napisano 14 marca 2009 - 23:56
#23
Napisano 15 marca 2009 - 10:38
#24
Napisano 15 marca 2009 - 12:04
sam silnik pracuje jakby rowniej, mniej klekocze
#25
Napisano 15 marca 2009 - 14:42
#26
Napisano 15 marca 2009 - 15:59
#27
Napisano 15 marca 2009 - 16:06
#28
Napisano 17 marca 2009 - 01:05
#29
Napisano 17 marca 2009 - 12:59
#30 Bezimienny Gość.goago_*
Napisano 04 grudnia 2010 - 15:24
Ponadto proszę o zamieszczanie wykresów z hamowni serii i po modyfikacji. Przeglądałem całe forum ale żadnego wykresu nie uświadczyłem.
Tu jakiś przypadkowo znaleziony w sieci
[ Dodano: 2011-01-15, 10:37 ]
Dziękuję za zainteresowanie tematem...
W dniu wczorajszym jak biały człowiek udałem się do firmy Kreator Mocy aby dodać trochę wigoru Pitkowi. Po wstępnej rozmowie z miłym Panem określiłem swoje wymagania. Wóz został shamowany na 122KM@322Nm czyli zdrowa seria z naddatkiem niutona...
Następnie zostałem zaproszony na kawę której nie zdążyłem wypić bo proces kreowania mocy się zakończył. Usłyszałem 162Km, myślę, fajnie. Pan się pyta: czy chcesz więcej - nie dziękuje....
Podobno nasze crd bardzo dobrze się "robi" Ogólnie polecam ww firmę. Nie zlewają klienta , można sobie pogadać nie powodując irytacji rozmówcy.
#31
Napisano 01 lutego 2011 - 09:58
#32
Napisano 01 lutego 2011 - 17:50
#33
Napisano 01 lutego 2011 - 19:00
#34
Napisano 01 lutego 2011 - 20:23
Mój zaufany mechanik /pan Sławomir-co niektórzy wiedzą o kogo chodzi/ stwierdził iż jest to naturalne,przy dołożeniu chipa.Spalanie 7,5 literka z włączoną klimą-uważam za rozsądne .
#35
Napisano 01 lutego 2011 - 21:50
andreeas7, awarie w koncu mi usuneli wymiana regulatora cisnienia paliwa na nowy, o czym pisalem w innym watku. Teraz normalnie odpala w mroz i juz rowno pracuje
#36
Napisano 21 lutego 2011 - 22:32
Następnie zostałem zaproszony na kawę której nie zdążyłem wypić bo proces kreowania mocy się zakończył. Usłyszałem 162Km, myślę, fajnie. Pan się pyta: czy chcesz więcej - nie dziękuje....
Podobno nasze crd bardzo dobrze się "robi" Ogólnie polecam ww firmę. Nie zlewają klienta , można sobie pogadać nie powodując irytacji rozmówcy.
Obrazek Obrazek[/quote]
Tu kolega napisał o cdr a co polecacie do benzynki?
Mojemu PT tez chce dolozyc KM myslałem o 160-170.
Ale nie wiem co jak pojecia nie mam zielonego o tym
Moze polecice kogos kto sie tym zajmuje profesjonalna firma, okolice Poznan lub Piła.
z gory dzieki
#37
Napisano 22 lutego 2011 - 09:28
#38
Napisano 22 lutego 2011 - 10:26
rodak, z takiej benzynki to nie wiem czy chipem da sie duzo zyskac, a i czy w ogole nawet cokolwiek. Z benzyny bez turbo trudniej jest wykrzesac moc, trzeba by bylo i mechanicznie podlubac, tj. filtr powietrza sportowy, inny tlumik. Ale moze ktos bardziej kompetentny w temacie sie wypowie.
#39
Napisano 22 lutego 2011 - 10:33
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Chiptuning |
Modyfikujemy | adames |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych