Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

przewód ciśnieniowy układu wspomagania CHRYSLER PT 2.2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 zuzell1

zuzell1

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 14
  • Dołączył:  21 lip 2011
  • Rok Produkcji:0

Napisano 11 grudzień 2013 - 17:46

JAKI JEST SKOK GWINTÓW NA TYM PRZEWODZIE-MUSZĘ OKUĆ NOWY

Nie musisz krzyczeć, wyłącz Caps Lock - adames

#2 liseczek

liseczek

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3318
  • Dołączył:  27 lip 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:Aktualnie brak
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Sobótka
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 11 grudzień 2013 - 22:50

zuzell1 - pkt. 6 regulaminu!!!
P.S. uzupełnij profil

#3 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 grudzień 2013 - 23:02

zuzell1, Wykręć sobie i zmierz - nikt tego nie mierzy, bo albo korzysta ze starych nakrętek, albo kupuje nowy. Uważaj - jak pierdyknie, to nie dość że wymiana tego przewodu to droga przez mękę, to jeszcze pompa jest droga - więc jak założysz gówno klientowi, to popłyniesz po całości. Pozdrawiam

#4 bagro

bagro

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 921
  • Dołączył:  04 kwi 2012
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4 GT - M
  • Imię:Romek
  • Skąd::SBL
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 12 grudzień 2013 - 09:39

zuzell1 ziomalu, nie rób obciachu.
Takie zakuwanie ma tę wadę że resztki gumy i oplotu stalowego po przecięciu pozostają wewnątrz. Na to zakuwa się najczęściej zdjętą oryginalną i powyginaną przez producenta końcówkę. Oczywiście na smarze żeby wepchnąć ją do nowego węża.Ze smarem wpycha się te resztki po przecięciu.
I co najważniejsze nikt tego nie wypłukuje gorącym olejem pod ciśnieniem.
Ty to sobie wepchniesz do układu wspomagania.
Nawet używkę trzeba gdzieś wypłukać przed montażem.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych