
Problem z centralnym zamkiem
#1
Bezimienny Gość.Kamil307_*
Napisano 17 grudnia 2013 - 20:56
#2
Bezimienny Gość.lukiGTI_*
Napisano 17 grudnia 2013 - 21:42

#3
Napisano 17 grudnia 2013 - 22:44
P.S. Jeśli wszystko jest ok, to central działa pięknie i bez kłopotów - weźcie pod uwagę, że Wasze piloty maja po 13 lat - i mogły sie po prostu zużyć. Warto też sprawdzić włączniki centralnego montowane na wewnętrznych częściach bębenków w drzwiach pasażera, kierowcy i klapie bagażnika - jeśli bedą się zacinać lub będą miały niewłasciwa oporność, to central bedzie kapryśny. Najlepiej je poodłączać. pozdrawiam
#4
Napisano 17 grudnia 2013 - 23:02
#5
Bezimienny Gość.Kamil307_*
Napisano 18 grudnia 2013 - 20:18
#6
Napisano 18 grudnia 2013 - 21:08

Sterownik możesz sprawdzić manualnie : napięcia zasilania na wyprowadzenaich oraz podac sygnał sterujący wzgledem masy z parametrem 249 om i 1kom inicjujący funkcje otwórz/zamnij
#7
Bezimienny Gość.Kamil307_*
Napisano 18 grudnia 2013 - 21:19
#8
Napisano 18 grudnia 2013 - 21:41
Co do centralnego , powiedz elektrykowi że masę z parametrem podaje sie na jeden przewód zarówno dla otwierania jak i zamykania .
#9
Napisano 24 maja 2016 - 18:17
Witam wszystkich miłośników PT Cruiser-ów mam prośbę nie działa mi centralny zamek bez względu czym próbuje uruchomić. Przeczytałem chyba wszystkie posty na ten temat sprawdziłem wszystkie podane opcje które mogą mieć wpływ na centralny poza sprawdzeniem samego sterownika jak podaje Andrzej Mayster
( Sterownik możesz sprawdzić manualnie : napięcia zasilania na wyprowadzenaich oraz podac sygnał sterujący wzgledem masy z parametrem 249 om i 1kom inicjujący funkcje otwórz/zamnij ).
Mam prośbę w jaki sposób dobrać sterownik ? np. kupując na Allegro
Użytkownik 6Marcus9 edytował ten post 24 maja 2016 - 18:25
#10
Napisano 24 maja 2016 - 18:50
ja będę miał po weekendzie do sprzedania tyle że z dwoma nieoryginalnymi pilotami. możesz też pisać w tej sprawie do Pitek78
#11
Napisano 24 maja 2016 - 21:22
dzięki za odpowiedz, zdążyłem się dowiedzieć od Andrzeja "Mayster" że sterownik można zgrać z pilotami ale trochę to kosztuje i tylko serwis Chrysler
A tak po za tym to jestem początkujący w clubie i nie wiem jak z nim się skontaktować.
Pozdrawiam
#12
Napisano 25 maja 2016 - 06:21
w lewym górnym rogu masz zakładkę "użytkownicy" klikasz i wybierasz zakładkę po prawej stronie "zaawansowane filtry" tam wpisujesz Pitek78 i wyskakuje ci nasz pewny sprzedawca Tomek czyli Pitek78.
#13
Napisano 26 maja 2016 - 13:30
dziękuje
#14
Napisano 29 października 2017 - 09:16
Z przykrością zawiadamiam wszystkich, którzy śledzili moje zmagania, że rozstałem się z moim PTusiem, dłużej nie byłem wstanie tolerować Jego zdrad z Awarią i powiedziałem dość.
Pozdrawiam
#15
Napisano 29 października 2017 - 10:52
#16
Napisano 29 października 2017 - 11:09
tak sie konczą samodzielne naprawy - a wystarczyło dać auto do elektryka z prawdziwego zdarzenia ................
#17
Bezimienny Gość.Ikkaku2603_*
Napisano 02 grudnia 2017 - 06:08
#18
Napisano 02 grudnia 2017 - 14:18
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 02 grudnia 2017 - 14:19
#19
Bezimienny Gość.Ikkaku2603_*
Napisano 04 grudnia 2017 - 08:23
#20
Napisano 04 grudnia 2017 - 11:14
Siemka! Wyciągnij plastik ze słupka ( jak Andrzej pisze) jest wsuwany, rozepnij kostkę i sprawdź czy centralny działa. W moim przypadku przetarł się kabelek od silnika wycieraczek .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z centralnym zamkiem / pilotami![]() |
Techniczny podstawowy | kmnix |
|
![]()
|
|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych