Moc i prędkość
#21 Bezimienny Gość.wojtek3321_*
Napisano 18 stycznia 2014 - 15:55
#22
Napisano 18 stycznia 2014 - 16:02
To tylko trochę miałeś zabite
#23
Napisano 18 stycznia 2014 - 16:05
#24
Napisano 18 stycznia 2014 - 16:06
To jest jeszcze nie dużo w CRD , czasem nie widać klap w kolektorze
#25
Napisano 18 stycznia 2014 - 16:08
#26
Napisano 18 stycznia 2014 - 16:26
#27 Bezimienny Gość.wojtek3321_*
Napisano 18 stycznia 2014 - 16:27
#28
Napisano 08 lipca 2014 - 10:33
Mam zamiar wymienic filtr paliwa, bo juz czas, czy jeszcze macie inne pomysly?
#29
Napisano 08 lipca 2014 - 11:05
Tryb serwisowy , masz usterkę w układzie turbo , pękła złącza gumowa przy kolektorze ssącym najprawdopodobniej .Czy po wyłączeniu stacyjki przez chwile jest lepiej czy cały czas jest tak samo ? , sprawdż błędy metoda kluczykową
#30
Napisano 08 lipca 2014 - 13:01
Nie sprawdzalem, ale wtedy nie da sie przyspieszyc chyba raczej na pewno powyzej 130km/h:)
Ide pokrecic kluczykiem, napisze, czy sa jakies bledy.
Dziekuje za rade i pozdrawiam...
#31
Napisano 08 lipca 2014 - 13:47
#32
Napisano 08 lipca 2014 - 14:16
#33
Napisano 10 lipca 2014 - 00:22
Sprawdzilem kody bledow: najpierw pojawil sie P1130 i P0234, ale cyknalem raz jeszcze i teraz mam az 5 szt. 0685, 1685 i 1652 dodatkowo:( Chyba od kluczykowania?
Szukalem na forum, znalazlem linki do wielu kodow, ale nie otwieraja sie (Page Not Found).
Jeszcze taka obserwacja: gdy auto postalo pare godzin, pogonilem znow, aby sprawdzic, czy sie samo nie naprawilo:) I naprawilo sie, ale tylko raz, to znaczy rozbujalem Pitka do 150 bez problemu (na wiecej nie bylo warunkow:) ale mial ochote isc.
Potem jednak zdjalem noge z gazu i znow wszystko wrocilo do "normy", czyli 130 i NO MORE.
Gruby waz do kolektora ssacego wydaje sie byc ok. przynajmniej na odcinku na ktorym moge wlozyc reke bez domontazy wentylatora chlodnicy. Przy okazji znalazlem niedoktecona obejme weza odlotowego z filtra powietrza, ale raczej to nie jest przyczyna moich problemow?
#34
Napisano 10 lipca 2014 - 01:41
Jesteś ze Szczecina to podjedź do mnie do serwisu - rozwiążemy problem - męczysz się sam, jeszcze coś popsujesz bardziej, albo namieszasz tak, że rozplątanie zajmie więcej czasu niż sama usterka.
P,S - od soboty włącznie jestem na urlopie - masz dwa dni.
#35
Napisano 10 lipca 2014 - 01:43
#36
Napisano 10 lipca 2014 - 07:35
w piątek podjade z przyjemnoscia jak sie wyrobie.
Jeśli nie, to kiedy będziesz po urlopie?
Mógłbyś dać linka z info jak zostać sponsorem, gdyż nie mogę tego znaleźć z dziale Adm.
Janusz
#37
Napisano 10 lipca 2014 - 07:37
Mógłbyś dać linka z info jak zostać sponsorem, gdyż nie mogę tego znaleźć z dziale Adm.[/i]
Janusz
Nie jestem Maxym ale Ci podesle :
http://ptclub.pl/viewtopic.php?t=7199
#38
Napisano 10 lipca 2014 - 08:53
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
wzmocnienie sygnału Anteny |
Techniczny podstawowy | ArtuRo |
|
|
|
Prędkość MAX?? |
Ogólnie | ptpoznan |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
potrzebuję pomocy |
Moje auto | Bezimienny Gość.Paweł_* |
|
|
|
KUPIE Gniazdo sprezyny lewy tyl i element mocujacy amoryzator wraz z drazkem watta |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych