Zaświeciła mi się kontrolka od silnika i odczytałem, że to błąd P0300. Auto zapala i jeździ normalnie. Jakoś nie odczuwam, żeby chodził na mniejszej ilości cylindrów. Z opisów na różnych forach sugerują różne przyczyny i rozwiązania.
Prośba od kogoś kto już to przechodził, od czego zacząć we własnym zakresie. Może świece? Ostatnio serwis w Gdańsku gdzie byłem nie popisał się więc nie wiem kto w okolicy może się na tym znać.

błąd P0300
Started By
Bezimienny Gość.Adam_W_*
, 21 sty 2014 11:42
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Bezimienny Gość.Adam_W_*
Napisano 21 stycznia 2014 - 11:42
#2
Napisano 21 stycznia 2014 - 11:53
Ktoś kiedyś polecał:
JM serwis Gdynia ul.Morska 308
tel.668172694
JM serwis Gdynia ul.Morska 308
tel.668172694
#3
Napisano 21 stycznia 2014 - 12:43
When Monitored and Set Condition: P0300-MULTIPLE CYLINDER MIS-FIRE
When Monitored: With the engine running, atmospheric pressure >700 hpa, fuel level >15%, battery voltage >9.0 volts, engine speed >600<6750 RPM, engine load > 0, engine not in fuel cutoff, and air temp >-17.8°C (0°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air temp >-7°C (19.4°F) and coolant temp at start >-17°C (1.4°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F), or air temp >-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F), and no ECT, CAM CRK MAP and IAT Sensor or Crank Sensor rationality, Crank Sensor Learn invalid, or System Voltage DTCs.
Set Condition: If total misfires detected are >8.5% during the first 1000 RPM or are 40% during any 200 RPM with no single cylinder or mulitiple cylinder misfire counters >80%. One trip with fault flashes MIL, second trip with fault present illuminates MIL solid.
P0301-CYLINDER #1 MISFIRE
When Monitored: With the engine running, atmospheric pressure >700 hpa, fuel level >15%, battery voltage >9.0 volts, engine speed >600<6750 RPM, engine load > 0, engine not in fuel cutoff, and air temp >-17.8°C (0°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air temp >-7°C (19.4°F) with coolant temp at start up >-17°C (1.4°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air and coolant temp at start up >-7°C (19.4°F) enable immediately and no ECT, CAM CRK MAP and IAT Sensor or Crank Sensor rationality, Crank Sensor Learn invalid, or System Voltage DTCs.
Set Condition: If total misfires detected are >7% during the first 1000 RPM or are >3% after the first 1000 RPM or are 25% during any 200 RPM with cylinder #1 misfire counter >80% and no other cylinder misfire counters >80%. One trip with fault flashes MIL, second trip with fault present illuminates MIL solid.

Mówiąc po polsku system zanotował conajmniej dwukrotne wypadanie zapłonu na cylindrach ?
Do sprawdzenia :świece , przewody ,cewka ? i czujnik położenia wału.Ale raczej na sto procent wymień swiece i przewody na zalecane i problem zniknie .
Świece proszę kupić takie jak są zalecane na nalepce pod maska auta , a nie to co polecają do gazu szpece z hurtowni.
When Monitored: With the engine running, atmospheric pressure >700 hpa, fuel level >15%, battery voltage >9.0 volts, engine speed >600<6750 RPM, engine load > 0, engine not in fuel cutoff, and air temp >-17.8°C (0°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air temp >-7°C (19.4°F) and coolant temp at start >-17°C (1.4°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F), or air temp >-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F), and no ECT, CAM CRK MAP and IAT Sensor or Crank Sensor rationality, Crank Sensor Learn invalid, or System Voltage DTCs.
Set Condition: If total misfires detected are >8.5% during the first 1000 RPM or are 40% during any 200 RPM with no single cylinder or mulitiple cylinder misfire counters >80%. One trip with fault flashes MIL, second trip with fault present illuminates MIL solid.
P0301-CYLINDER #1 MISFIRE
When Monitored: With the engine running, atmospheric pressure >700 hpa, fuel level >15%, battery voltage >9.0 volts, engine speed >600<6750 RPM, engine load > 0, engine not in fuel cutoff, and air temp >-17.8°C (0°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air temp >-7°C (19.4°F) with coolant temp at start up >-17°C (1.4°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air and coolant temp at start up >-7°C (19.4°F) enable immediately and no ECT, CAM CRK MAP and IAT Sensor or Crank Sensor rationality, Crank Sensor Learn invalid, or System Voltage DTCs.
Set Condition: If total misfires detected are >7% during the first 1000 RPM or are >3% after the first 1000 RPM or are 25% during any 200 RPM with cylinder #1 misfire counter >80% and no other cylinder misfire counters >80%. One trip with fault flashes MIL, second trip with fault present illuminates MIL solid.

Mówiąc po polsku system zanotował conajmniej dwukrotne wypadanie zapłonu na cylindrach ?
Do sprawdzenia :świece , przewody ,cewka ? i czujnik położenia wału.Ale raczej na sto procent wymień swiece i przewody na zalecane i problem zniknie .
Świece proszę kupić takie jak są zalecane na nalepce pod maska auta , a nie to co polecają do gazu szpece z hurtowni.
#4
Bezimienny Gość.Adam_W_*
Napisano 25 stycznia 2014 - 09:13
Dzięki za odpowiedzi. Zacznę od świec i dam znać co pomogło.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-01-25, 09:13 ]
Sprawa załatwiona. Byłem w tym serwisie w Gdyni. Wymienili świece i jeden przewód do pierwszej świecy i wszystko działa prawidłowo. Serwis godny polecenia.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-01-25, 09:13 ]
Sprawa załatwiona. Byłem w tym serwisie w Gdyni. Wymienili świece i jeden przewód do pierwszej świecy i wszystko działa prawidłowo. Serwis godny polecenia.
Pozdrawiam.
#5
Napisano 25 stycznia 2014 - 09:38
nie było takie trudne

Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
![]()
|
|
Błąd 0106 i 1684 |
Techniczny podstawowy | Ya71 |
|
![]()
|
|
Błąd licznika i problemy z gaśnięciem auta |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pgrzelka_* |
|
![]()
|
|
prędkościomierz wariuje, tempomat nie działa, błąd P0833 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.markus_* |
|
![]()
|
|
błąd p0140 |
Techniczny podstawowy | Voltek |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych