
Dymiace hamulce
#1
Bezimienny Gość.Wredner_*
Napisano 03 lutego 2014 - 12:37
#2
Napisano 03 lutego 2014 - 12:48
#3
Bezimienny Gość.augustowiak_*
Napisano 03 lutego 2014 - 15:22
#4
Napisano 03 lutego 2014 - 18:34
#5
Bezimienny Gość.augustowiak_*
Napisano 03 lutego 2014 - 18:55
napisałes to dla jaj tak? bo jak nie to nie czaje Twojego poczucia humoru
#6
Napisano 03 lutego 2014 - 19:32
Przestan wypisywać te banialuki z farbą , nic się nie szlifuje

Podstawa to zawsze przy wymianie rozebrane prowadzenia jarzma , wyczyszczone prowadnice klocka i ustawienie ręcznego (jeśli hamulec tył ) i nic nie będzie dymić .
#7
Bezimienny Gość.augustowiak_*
Napisano 03 lutego 2014 - 20:32
#8
Napisano 03 lutego 2014 - 21:25

#9
Napisano 04 lutego 2014 - 08:38
#10
Napisano 04 lutego 2014 - 09:44
#11
Napisano 04 lutego 2014 - 09:56
Robisz dokładnie tak jak piszesz.
#12
Napisano 04 lutego 2014 - 10:06
Nie jestem tylko do końca pewien a w samochodach które posiadają servo odpowietrza sie jeszce raz na uruchomionym silniku.
Jeśli sie pomyliłem poproszę o poprawienie mnie.
Ostatni raz odpowietrzałem swojego czerwonego Fiata 126p dawno temu


#13
Napisano 04 lutego 2014 - 10:15
#14
Napisano 04 lutego 2014 - 10:48
#15
Napisano 04 lutego 2014 - 12:57
Urzadzenie do podcisnieniowego odpowietrzania można kupić od 120zł : proste ale skuteczne

#16
Napisano 04 lutego 2014 - 13:27

#17
Napisano 04 lutego 2014 - 13:43
Najważniejsze że przeciąga płyn przy wymianie w kilka minut a nie godzin , i uchyla zawory w pompie przy przeciąganiu

#18
Napisano 04 lutego 2014 - 13:56

#19
Napisano 04 lutego 2014 - 18:51
NIe dla jaj to fakt autetyczny tam gdzie jest prowadzenie klocka w zacisku miałem na klocku farbę którą papierkiem troche zjechałem okazało się że zjechałem za mało i klocek nie odbijał i też się dymiło, oczywiście prowadnice w zacisku też papierkiem czyściłem.
Więc dla niedowiarków takie przypadki też bywają.
#20
Bezimienny Gość.WilkZły_*
Napisano 24 marca 2014 - 20:51
mam taki problem:
Nagrzewa mi się prawa felga, zacisk nie odpuszcza do końca,został zregenerowany ale dalej to samo. Samemu nagrzaniu towarzyszy dziwne pukanie z prawej strony nie zależne od niczego (dołków,dziur itd) podkreślam że dźwięk pojawia się tylko po przejechaniu paru kilometrów gdy zacisk się nagrzej.
Zawieszeni wymieniłem już całe.
Samochód był już w dwóch różnych zakładach każdy nie potrafi zdiagnozować co jest a pukanie naprawdę jest denerwujące i głośne bo nawet moja narzeczona to dobrze słyszy (a to oznacza że jest źle

ostatnio jeden mechanik po oględzinach i rozebraniu obu przednich zacisków stwierdził ze może po nagrzaniu puchnąc przewód giętki dochodzący do zacisku, i płyn się nie cofa.
Bardzo was proszę o pomoc bo już zwariuję z tym tematem. Może ktoś ma do odsprzedania w dobrym stanie zacisk prawy przód w raz z przewodem????
Może to coś pomoże???
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zmiana: hamulce bębnowe na tarcze |
Techniczny podstawowy | JacekN |
|
![]()
|
|
Hamulce tył. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Opragr_* |
|
![]()
|
|
Hamulce tył. Pomocy.![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.TheLittleFatBoy_* |
|
![]()
|
|
hamulce |
Techniczny podstawowy | kyniubeata |
|
![]()
|
|
Problemy z ręcznym hamulcem |
Techniczny podstawowy | Canadian82 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych