Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Dymiace hamulce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Kapitan

Kapitan

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 93
  • Dołączył:  26 mar 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Tadeusz
  • Skąd::Koszalin
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 25 marzec 2014 - 10:31

Został zregenerowany tzn wymieniłeś tłok i uszczelniacze?

#22 WilkZły

WilkZły

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 20
  • Dołączył:  22 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 B + GAZ
  • Imię:Łukasz

Napisano 25 marzec 2014 - 22:50

Tak twierdzi mechanik hmm a przynajmniej tak to wygląda??

#23 Kapitan

Kapitan

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 93
  • Dołączył:  26 mar 2012
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Tadeusz
  • Skąd::Koszalin
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 26 marzec 2014 - 00:32

Jeżeli nie masz zdolności i narzędzi to nie proponuje ci samemu się brać za pracę, jedynie co mogę ci zaproponować to zakup zacisku na alledrogo jest mnóstwo w cenie ok 45zł z wysyłką i zrobić zamiankę uczciwy mechanik nie powinien zgarnąć więcej niż 30zł i problem będzie rozwiązany, dużo młodych niedoświadczonych mechaników uszkadza prowadnice zacisków poprzez cofanie tłoczków hamulcowych po odkręceniu śrubki dolnej lub górnej u ciebie też może być taka opcja, i wina może leżeć nie w tłoku tylko w prowadnicy zacisku

#24 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16938
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 marzec 2014 - 07:13

Kapitan,
Nie przesadzasz 30 zł ? za wymianę zacisku i odpowietrzenie całego układu po wymianie - chyba z uni dostanie dofinansowanie do usługi :cwaniak

#25 MiGi42

MiGi42

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 976
  • Dołączył:  06 lut 2011
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2CRD
  • Imię:Romuald
  • Skąd::Poznan
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 marzec 2014 - 17:48

Kapitan może mieć rację ,co do blokowania na prowadnicach.Zdarza się korozja /silna/ dookoła gumy prowadnicy co zmniejsza jej średnicę + korozja samego bolca prowadnicy i blokowanie pewne.

#26 WilkZły

WilkZły

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 20
  • Dołączył:  22 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 B + GAZ
  • Imię:Łukasz

Napisano 22 kwiecień 2014 - 08:18

Wiec myślisz ze to może być zacisk????Bo po rozebraniu osobiście widziałem jak pracuję i wyglądało ok?
Co fakt całe te prowdniczki nie pracowały tak samo z lewej jak i z prawej felernej strony tak jakby trochę słabiej wracały ale zostało to zbagatelizowane? bo różnica była minimalna.
Ale kto wie w sumie sprawdzane były na zimnych zaciskach cholera wie co się dzieje po nagrzaniu.
Podkreślam że pukanie nie objawia się od razu dopiero po przejechaniu paru km.
Jutro znowu na warsztat i zobaczymy może coś się przygrzało albo cuś hmm .

[ Dodano: 2014-04-22, 09:18 ]
Witam
dla zainteresowanych powodem trzymania zacisku były prawdopodobnie uszkodzone prowadniczki, problemy widoczny był dopiero po zdjęcia całego jarzma.
Rozwiązanie było banalne wystarczyło zakupić zacisk na allegro (koszt 28zł + przesyłka)
i wymienić. w moim przypadku został wymieniony cały zacisk bo zakupiony na allegro był w lepszym stanie :cwaniak .
Samochód odzysk z 20km przy okazji wymienił cały płyn hamulcowy i odpowietrzyłem układ.
Zostało jeszcze do zrobienia pukanie, znajomy twierdzi że sworznie pukają bo nie ma smaru ale przy próbie wciśnięcia smaru przez kalamit niestety nic nie idzie a pukani jest coraz bardziej znaczne. :dobranoc





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych