Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


No to szukam i ja - Pitek poszukiwany;)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Nablabs_*

Bezimienny Gość.Nablabs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 luty 2014 - 00:33

No to i ja dołączam do poszukiwaczy Pitka;)
Kolory pożądane to:
-czarny - metalik, perła czy zwykły,
-granat metalik,
-bordo metalik,
-ew. czerwony,
-złoty metalik z białą tapicerką
-warunkowo niebieski
-ciemno-stalowo-prawie-czarny lub jakoś tak - metalik.

Srebrne, białe i pochodne odpadają.

Wnętrze: przyciemniane fabrycznie szyby, grzana skóra, wszystkie szyby elektryczne, tempomat, szyberdach, relingi. Wskazany kolor wnętrza jasny, chociaż nie jest to krytyczne.

Wskazane fabryczne zderzaki w kolorze nadwozia oraz chromowane felgi.

Roczniki raczej od 2001 do 2003 roku ze względu na koszty.
Poza tym po lifcie jakoś mi nie podchodzą;)

Pojemność silnika: 2.0l z manualem, ale inne (oprócz diesla!) też rozpatruję - czyli same benzynowe;)
Tym bardziej, że sam jeżdżę teraz Jeepkiem Grand Cherokee (też Chrysler;) ) z automatem i Oplem Vectrą w automacie;)

Jeśli auto nie będzie zarejestrowane, to chociaż niech będzie ze zrobionymi wszystkimi opłatami.
No i odpada podpisywanie pseudo-umowy in-blanco z rzekomym Niemcem.
Albo 1:1 z właścicielem, albo faktura.

Kontakt na maila:
ptclub(maupa)sierra.com.pl :)

#2 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 luty 2014 - 15:10

Zebys siebie zadowolil to kup GT to bedziesz mial full opcje wyposazenia,chociaz niektore GT niemialy szyberdachu i relingow dachowych no i oczywiscie wersja na europe.

#3 Bezimienny Gość.Nablabs_*

Bezimienny Gość.Nablabs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 luty 2014 - 17:05

Myślałem o tym, z tym że niepokoją mnie różnice w kosztach eksploatacji - spalanie paliwa.
Wiadomo, że każde auto spali tyle ile mu się wleje, ale wlewać można częściej lub rzadziej.
Ze względu na dynamikę 2.0 manual jest idealnym kompromisem.
Radość z jazdy jest niewątpliwie największa przy 2.4T w automacie - szkoda, że to nie V6;)
No cóż, wszystko zależeć będzie chyba od ceny nabycia;)

A z ciekawości - czy GT ma zmienione zawieszenie w stosunku do nie-GT?

#4 Rodzynka

Rodzynka

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 972
  • Dołączył:  15 sie 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 GT M
  • Imię:Anna

Napisano 25 luty 2014 - 20:23

Tak jest utwardzone w stosunku do 'tradycyjnych' :cwaniak

W przedliftowych trzeba uważać na niedociążony tył wersji GT, bo - przy gwałtownych skrętach, przy wyprzedzaniu i szaleństwach na koleinach, albo na szybko pokonywanych łukach drogi - może chcieć wyprzedzić przód :diabelek

#5 Bezimienny Gość.carl0s_*

Bezimienny Gość.carl0s_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 luty 2014 - 08:03

Myślałem o tym, z tym że niepokoją mnie różnice w kosztach eksploatacji - spalanie paliwa.
Wiadomo, że każde auto spali tyle ile mu się wleje, ale wlewać można częściej lub rzadziej.
Ze względu na dynamikę 2.0 manual jest idealnym kompromisem.
Radość z jazdy jest niewątpliwie największa przy 2.4T w automacie - szkoda, że to nie V6;)
No cóż, wszystko zależeć będzie chyba od ceny nabycia;)

A z ciekawości - czy GT ma zmienione zawieszenie w stosunku do nie-GT?


Chyba brak dynamiki chcialeś powiedzieć :d. Wiesz, nawet moja dziewczyna, która nie ma skłonności do przesadyzmu stwierdziła, że 2.0 w benzynie "nie jedzie, wysiądź i popchnij, bo nie wyprzedzimy", a jak już chce się wyprzedzać, to hałas silnika rujnuje zabawę.

#6 Zimus

Zimus

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 161
  • Dołączył:  13 lis 2011
  • Rok Produkcji:1982
  • Silnik:305 cui A/T
  • Imię:Pete

Napisano 26 luty 2014 - 08:06

Myślałem o tym, z tym że niepokoją mnie różnice w kosztach eksploatacji - spalanie paliwa.
Wiadomo, że każde auto spali tyle ile mu się wleje, ale wlewać można częściej lub rzadziej.
Ze względu na dynamikę 2.0 manual jest idealnym kompromisem.
Radość z jazdy jest niewątpliwie największa przy 2.4T w automacie - szkoda, że to nie V6;)
No cóż, wszystko zależeć będzie chyba od ceny nabycia;)

A z ciekawości - czy GT ma zmienione zawieszenie w stosunku do nie-GT?


Może się mylę ale 2.0 chyba nie jest żadnym kompromisem.
Kompromis to 2.4 pali praktycznie tyle samo co 2.0 ale dynamika lepsza.
O 1.6 nie rozmawiamy więc nie ma co go brać pod uwagę.
Powodzenia w poszukiwaniach.

#7 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 luty 2014 - 09:10

Tak jak zostalo napisane,2,4T pali moze ciut wiecej a w niektorych sytuacjach mniej a radosc zjazdy nieporownywalna,zawieszenie i hamulce sa inne.
No i GT juz niepowinno taniec na rynku wtornym a za kilka lat ceny moga nawet isc w gore,wiec moze i warto zainwestowac w GT wazne zeby bylo oryginalne anie jakis tam wiejski tunning.

#8 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 26 luty 2014 - 10:41

Nablabs, strasznie dużo już na tym forum napisano informacji na temat silniczków,spalania,kolorów-trzeba poczytać. To Ty kupujesz więc odrobina wysiłku wskazana :diabelek ,a nawet jest taka firma co dla klienta wyszukuje auta.
carl0s, musisz wytłumaczyć swojej dziewczynie,że ścigamy się bolidami Formuły,a Pt Cruiser to autko do powożenia,taka stylóweczka do lansiku :autko

#9 maro20

maro20

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 4321
  • Dołączył:  15 sty 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:marek
  • Skąd::W-wa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 luty 2014 - 18:31

Aischa4, tylko zapomniałaś dodać że można sie lansować dynamicznie lub po emerycku :lol

[ Dodano: 2014-02-26, 18:31 ]
JA tam wolę sie lansować "dynamicznie" i od czasu do czasu pokazać komus jego miejsce w szeregu (na drodze) :chory

#10 MANDEY

MANDEY

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 736
  • Dołączył:  13 sty 2013
  • Rok Produkcji:2006 Route 66
  • Silnik:2,2crd M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 luty 2014 - 21:01

Maro 20 Czy nie oglądałeś swojego lansowania pózniej za pieniądze na filmie nagranym przez nieoznakowany samochód? Co jakiś czas widzę takich kierowców po drodze do pracy i z pracy.Coraz wiecej jezdzi takich samochodów, że nie nadążam z zapamiętywaniem ich rejestracji.Pozdrawiam

#11 Rodzynka

Rodzynka

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 972
  • Dołączył:  15 sie 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 GT M
  • Imię:Anna

Napisano 26 luty 2014 - 21:24

MANDEY, nie bądź "delikatesik", korzystaj z CB radia i Yanosika i nie będziesz musiał trenować pamięci chyba, że tak lubisz ;)

Nablabs, szukaj 2.4 "będzie Pan zadowolony :]

:Rodzynka

#12 resiurc

resiurc

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2589
  • Dołączył:  09 wrz 2008
  • Rok Produkcji:300 C
  • Silnik:3,0 CRD
  • Imię:Tomek
  • Skąd::Zduńska Wola
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2014 - 00:12

Aischa4, tylko zapomniałaś dodać że można sie lansować dynamicznie lub po emerycku

[ Dodano: 2014-02-26, 18:31 ]
JA tam wolę sie lansować "dynamicznie" i od czasu do czasu pokazać komus jego miejsce w szeregu (na drodze)

Całkowicie zgadzam się z cytowanym przedmówcą :)

[ Dodano: 2014-02-27, 00:12 ]
Nablabs, Dużo napisane na forum o jednostkach napędowych!Jeśli nie masz ochoty chwilę po zakupie, bić się z ubolewaniem nad 2,4 - nie ryzykuj z 2,0
To takie skromne zdanie ;)

#13 Bezimienny Gość.carl0s_*

Bezimienny Gość.carl0s_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2014 - 08:02

Nablabs, strasznie dużo już na tym forum napisano informacji na temat silniczków,spalania,kolorów-trzeba poczytać. To Ty kupujesz więc odrobina wysiłku wskazana :diabelek ,a nawet jest taka firma co dla klienta wyszukuje auta.
carl0s, musisz wytłumaczyć swojej dziewczynie,że ścigamy się bolidami Formuły,a Pt Cruiser to autko do powożenia,taka stylóweczka do lansiku :autko


Nie zgodzę się. Lans lansem, ale w przypadku kiedy PT to główne auto w domu, to ma tyrać jak każde inne. A to czasami wymaga ostrzejszej jazdy, i nie mówię o osiąganych prędkościach, bo to nie jest istotne, powyżej 140 w PL nie ma gdzie jeździć, tylko o przyspieszeniu w zakresie powiedzmy 70 - 130, czyli najczęściej używanym przy wyprzedzaniu czy "ucieczki" ze strefy zagrożenia jakim jest np. imbecyl w aucie przed nami, czy głąb w aucie za nami, czy jakiekolwiek inne zdarzenei losowe, w którym jedyną myślą jest "katapultować" siebie wraz z maszyną jak najdalej w jak najkrótszym czasie. I tutaj w 2.0 w PT komfortu psychicznego nie ma.

#14 pablicito

pablicito

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1681
  • Dołączył:  24 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 27 luty 2014 - 08:06

Być może mój wiek wpływa na to, że nie odczuwam pilnej potrzeby "lansowania się PT w sposób przekraczający obowiązujące przepisy ruchu, w tym drogowego". Dlatego też nie odczuwam żadnych problemów, ani też nie czuję sie upośledzonym z powodu posiadania PT z silnikiem 2.0 - a nawet wręcz przeciwnie, zadowala mnie aktualny stan posiadania. Na pewno wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na wyższość 2.4 nad 2.0. Ale ta dwulitrowa jednostka jest wystarczająca. Nie jest to przecież samochód przeznaczony do rajdów czy innej formy ścigania. W przyszłości rozpatrywał bym opcję zakupu PT z silnikiem 2.4 - ale raczej w zestawieniu z automatyczną skrzynią biegów (trak dla wygody podróżowania, zwłaszcza w mieście). Ale póki co z 2.0 też jestem zadowolony.
Pozdrawiam

#15 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 27 luty 2014 - 09:07

pablicito, dziękuję Pawle,że Ty zrozumiałeś bez słów moje przesłanie :*
Nie wiem czy nie ma gdzie rozwinąć prędkość 140 km w Polsce,ale jak ostatnio jechałam autostradą to byłam chyba jedyną ,która jechała 120 hmm
Niestety nie wiem co ma oznaczać "tyranie" PT bo kiedy próbowałam kilka razy przewieżć nim ok.25-300kg towaru to dostał po d*****ie i w tym sensie nie ma mowy o wykorzystaniu tego auta. Co do "stylowego lansowania" to miałam na myśli normalną jazdę ,a nie pokazywanie innym jak "koła kopią w miejscu",za duża dziewczynka już jestem i nie czuję podniety ze ścigania się po mieście co do wyprzedzania to jak w każdym aucie należy rozsądnie planować ten manewr oceniając walory i możliwości jezdne auta,warunki pogodowe warunki drogowe i to co wyprawiają inni "wytrawni" użytkownicy drogi. A skoro wiem,że mam to co mam pod maską i szału to nie robi to nie rzucam sie jak przysłowiowa wsza na grzebieniu byle za wszelką cenę wyprzedzać. Znam auta innych marek,które są gorszymi "mułami na drodze" i jeżdżą jak i takich ,którzy próbowali "rakietą" wyprzedzać i kiepsko się to skończyło. Myślę,że dla szaleńca to i 2.4 będzie za mało. Należy sobie odpowiedzieć czy więcej auto będzie jeżdżić w mieście czy po trasie i jaki styl jazdy preferujemy.

#16 jasiek90

jasiek90

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 101
  • Dołączył:  24 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.4 A GAZ
  • Imię:Jan

Napisano 27 luty 2014 - 10:29

Aischa4, i pablicito, popieram Wasze zdanie w całej rozciągłości.
Zresztą tutaj wrzucam dokładne dane techniczne wraz z pomiarami elastyczności dla 2.0 PB, 2.4T PB i 2.2 ON:
http://www.zeperfs.c...29-429-1216.htm
i dokładniejsze dane:
http://www.zeperfs.c... ... ser-gt.htm
http://www.zeperfs.c... ... ruiser.htm
http://www.zeperfs.c... ... -2-crd.htm
Im wyższy indeks tym lepsze osiągi według rzeczywistych pomiarów a nie danych producenta
2.0 - 83 pkt
2.2 CRD - 72 pkt
GT - 123 pkt,
dopisuję bo zakres pomiarów elastyczności nie do końca się pokrywa.
Jak się jeździ z głową to nawet 1.6 w PT spokojnie wystarczą, no chyba, zę ktoś lubi prowokować niebezpieczne sytuacje gdzie rzeczywiście te parę sekund to sprawa życia lub śmierci.

#17 Rodzynka

Rodzynka

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 972
  • Dołączył:  15 sie 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 GT M
  • Imię:Anna

Napisano 27 luty 2014 - 13:43

Nie chcę offtopować, ale takie porówniania nie mają sensu dla 10-cio letnich samochódów, gdzie spadki mocy robią swoje, kuce gdzieś pouciekały, itp.

Prawda jest taka, że nawet GT to powolniak, niby fabrycznie ma tylko dwa konie mniej od kultowego modelu subaru imprezy i oczekiwałoby się, że będzie ach i och. Takiego czegoś nie ma. To jest po prostu adekwatny stosunek mocy do tej masy, żeby to się jakoś sensowniej odpychało. Ale dupa nie urywa. Ot co.
W przedbiegach odpada w starciu z każdym dieslem nowszej generacji, zapakowanym z dzieciakami po dach.

Jeżeli już, to tylko po odpowiednich modach takie GT może szaleć ;).


#18 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2014 - 15:08

W GT juz kiedys pisalem tych 223koni nie czuc,kazda honda czy BMW z silnikiem 1,6L
Robi Gt jak chce

#19 jasiek90

jasiek90

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 101
  • Dołączył:  24 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.4 A GAZ
  • Imię:Jan

Napisano 27 luty 2014 - 19:12

Chyba dość mocno zmęczone macie te GT.

#20 Bezimienny Gość.perrezzo_*

Bezimienny Gość.perrezzo_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2014 - 20:25

Szanowny Kolego Nablabs ile jesteś w stanie wydać kasiorki ?





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych