No to szukam i ja - Pitek poszukiwany;)
#21
Napisano 27 luty 2014 - 20:33
Jadąc do pracy lub wracając przejeżdżam koło komendy Policji i w każdej chwili mogę mieć ogon, ale to najkrótsza droga. Pozdrawiam
#22
Napisano 27 luty 2014 - 21:20
Chyba dość mocno zmęczone macie te GT.
Mój jest dotarty idealnie, 17 000 przejechałam nim sama od zakupu prawie 7 miesięcy temu, jedzie najlepiej na redukcji, do odcięcia, na drugim/ trzecim biegu
Wjadę na hamownię wiosną to będziesz płakał ze mną Wmawiaj sobie, brutalna prawda jest taka, że to Powolniak i bez modów silnika nic tego nie zmieni
#23
Napisano 28 luty 2014 - 07:17
Tak szczerze to więcej oczekiwałem po tym GT
#24 Bezimienny Gość.carl0s_*
Napisano 28 luty 2014 - 07:40
Nie tędy dróżka. Nie chodzi o to, żeby pokazywać sobie na drodze, kto tu rządzi, kto ma więcej koni pod maską. Nie chodzi o to, żeby cudować, robić "niebezpieczne sytuacje". Ale moc silnika jest najistotniejszą rzeczą w aucie w kwestii bezpieczeństwa podróżowania, zaraz po dobrych, skutecznych hamulcach. Kto dużo czasu spędza za kółkiem ten doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Bo sytuacji niebezpiecznej nie trzeba prowokować, żeby znaleźć się w samym jej centrum - ja robię około 100000 kilometrów rocznie, po całej polsce i kawałku europy, różnymi autami - od Fiatów doblo, po Kia Ceed i Volvo V70 - i uwierzcie, okres głupiego katowania maszyny czy popisywania się startem spod świateł mam już dawno za sobą. A jednak z mojego doświadczenia drogowego, wolę mieć bezpieczny zapas mocy pod nogą, czego w PT 2.0 nie ma.
#25
Napisano 28 luty 2014 - 08:25
#26
Napisano 28 luty 2014 - 08:27
Wystarczy wlozyc wieksza turbine zwiekszyc doladowanie i chip mozna isc dalej klektor itp.. ale czy jest sens.
#27 Bezimienny Gość.Nablabs_*
Napisano 01 marzec 2014 - 18:41
Mam Vectrę C z silnikiem 3.2l Pb/LPG i specjalnie wymieniałem w niej hamulce, aby było bezpieczniejsze przy tym silniku.
PT ma jeździć głównie w mieście i czasem tylko na trasie - ale rzadko. PT ma łączyć niecodzienny i rzucający sie w oczy wygląd, z możliwością wygodnego i w miarę taniego przemieszczania się po mieście.
Jak patrzę po pomiarach spalania, to różnica pomiędzy 2.0 a 2.4 w mocy i spalaniu jest niewielka (ok. 1-1.5l?). Jednak już 2.4T a 2.0 to różnica nawet 5l/100km w mieście... A to przestaje cieszyć...
#28
Napisano 01 marzec 2014 - 19:00
#29 Bezimienny Gość.Nablabs_*
Napisano 01 marzec 2014 - 21:20
No i czasem dłuższe trasy.
Ot tak sobie wymyśliłem;)
Nawet zacząłem się ostatnio zastanawiać nad cabrio;))) - jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?
#30 Bezimienny Gość.Crool_*
Napisano 02 marzec 2014 - 01:49
Obecnie - od dwóch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem własnego PT z normalną budą. Nie potrafię ci opisać różnic między powożeniem się cabrio a normalnym, zbyt dużo czasu minęło. Pewnie w cabrio będzie +10 do lansu, ale też żeby o takiego zadbać to trzeba mieć garaż.
Natomiast mogę ci powiedzieć, jak to jest przesiąść się z JGC do PT, bo jeździłem Jeepem całe 5 lat. Na pewno odczujesz spadek komfortu, brak wielu ułatwiaczy elektrycznych no i zauważysz różnicę w jakości wykonania. Podczas pierwszego cofania w nocy będziesz się bał że nic nie widzisz z tyłu - przejdzie z czasem, kwestia ogarnięcia się. Nie jest to V8 i o Flowmasterze zapomnij Za to w porównaniu do JGC - PT ładnie trzyma się trajektorii, wzbudza kontrowersje (Jeepy podobają się wszystkim, PT zaś niekoniecznie) i działa grzanie tyłka kierowcy (w JGC zaś niekoniecznie )
I najfajniejsze moim zdaniem - wajcha zmiany biegów. Kawał pręta z kulą na końcu. Rozwiązanie genialne w swojej prostocie a jakże klasyczne. Nie szukaj na siłę automatu, wajchowanie w PT jest fajne Jeśli jeździłeś kiedykolwiek starym kaszlakiem to zrozumiesz.
PS.
Dodam tylko, że po JGC miałem ochotę na Wranglera. Pomysł na PT zrodził się spontanicznie i nie żałuję
#31
Napisano 02 marzec 2014 - 09:24
Czy jazda cabrio w mieście wśród spalin to przyjemność Może ,gdzieś w Monte Carlo? Sama też miałam chęć,ale odkąd widzę u mnie pana w wieku 74 lat z rozwianymi siwymi włosami to jakoś mi to komicznie wygląda i uznałam" Renata ogarnij się "
#32
Napisano 02 marzec 2014 - 16:13
To ciekawe, mam bezpośrednie porównanie bo rodzice mają 308 1.6 HDI od nowości, wolnossące 2.4 w PT mimo, że przyspiesza mniej gwałtownie robi je w każdym zakresie obrotów co widać choćby gdy jadę jeden z drugim, tam gdzie PT lekko przyspiesza diesla trzeba już męczyć gazem.Rodzynka, Twój nie jedzie 301 w dieslu robi Cię jak chce
#33
Napisano 03 marzec 2014 - 07:49
No - nareszcie ktoś miał odwagę, żeby stwierdzić, że cabrio to nienormalny samochód....jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?
Wydaje mi się, że w mieście raczej lepiej się sprawdzi NORMALNY samochód. A jak będziesz tęsknił za cabrio - kup takie połączenie cabrio i NORMALNY , znaczy NORMALNY z szyberdachem. Ja tak mam - ale i tak szyberdachu raczej nie używam, lepiej sprawdza się klimatyzacja....
Pozdrawiam
#34
Napisano 03 marzec 2014 - 08:39
No - nareszcie ktoś miał odwagę, żeby stwierdzić, że cabrio to nienormalny samochód....jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?
Wydaje mi się, że w mieście raczej lepiej się sprawdzi NORMALNY samochód. A jak będziesz tęsknił za cabrio - kup takie połączenie cabrio i NORMALNY , znaczy NORMALNY z szyberdachem. Jak tak mam - ale i tak szyberdachu raczej nie używam, lepiej sprawdza się klimatyzacja....
Pozdrawiam
Paweł dostajesz miano mojego klasyka
Oscara za wyłapywanie słówek
Normalnie uwielbiam Cię
#35
Napisano 03 marzec 2014 - 09:13
Żeby za coś łapać. Ja łapię za słówka... Ale wolałbym za coś innego....
#36
Napisano 03 marzec 2014 - 09:28
a myślałam,że to już ustaliliśmy wcześniej...Żeby za coś łapać. Ja łapię za słówka... Ale wolałbym za coś innego....
#37
Napisano 03 marzec 2014 - 10:05
To sie jezdzi w lecie cabrio z zamknietym dachem i wlaczana klima.
#38 Bezimienny Gość.Nablabs_*
Napisano 03 marzec 2014 - 11:11
Cabrio to gatunek sam w sobie - wyjątkowy;)
A czy w Polszcze praktyczny - to inna sprawa;)
#39
Napisano 04 marzec 2014 - 13:53
kwestia motywacjiA czy w Polszcze praktyczny - to inna sprawa
#40
Napisano 04 marzec 2014 - 13:57
i determinacjikwestia motywacji
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Napotkany Pitek + Kogo widziałem? Wątki połączone. |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Przemo |
|
|
|
Szukam pompy wspomagania i wody pt 1.6 |
Techniczny podstawowy | Michal8909 |
|
|
|
Pierwszy Pitek |
Moje auto | Grzesiek |
|
|
|
Podpięty Pitek 1.6 |
Chrysler PT Cruiser | handokan |
|
|
|
Diorama "Pitek na Dzikim Zachodzie" |
Offtopic | Voltek |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych