Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


No to szukam i ja - Pitek poszukiwany;)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#21 MANDEY

MANDEY

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 736
  • Dołączył:  13 sty 2013
  • Rok Produkcji:2006 Route 66
  • Silnik:2,2crd M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2014 - 20:33

Po mieście to wymiatam Mini Cooperem, że BMW ma problem.
Jadąc do pracy lub wracając przejeżdżam koło komendy Policji i w każdej chwili mogę mieć ogon, ale to najkrótsza droga. Pozdrawiam

#22 Rodzynka

Rodzynka

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 972
  • Dołączył:  15 sie 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 GT M
  • Imię:Anna

Napisano 27 luty 2014 - 21:20

Chyba dość mocno zmęczone macie te GT.



Mój jest dotarty idealnie, 17 000 przejechałam nim sama od zakupu prawie 7 miesięcy temu, jedzie najlepiej na redukcji, do odcięcia, na drugim/ trzecim biegu :haha
Wjadę na hamownię wiosną to będziesz płakał ze mną :haha Wmawiaj sobie, brutalna prawda jest taka, że to Powolniak i bez modów silnika nic tego nie zmieni :cwaniak

#23 Gramen

Gramen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2083
  • Dołączył:  28 lut 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Sergiusz

Napisano 28 luty 2014 - 07:17

Rodzynka, Twój nie jedzie ;) 301 w dieslu robi Cię jak chce :)
Tak szczerze to więcej oczekiwałem po tym GT :cwaniak

#24 Bezimienny Gość.carl0s_*

Bezimienny Gość.carl0s_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 28 luty 2014 - 07:40

I zrobiła nam się polemika na temat "wyższości naszej kokakoli, nad kokakolą nie naszą".
Nie tędy dróżka. Nie chodzi o to, żeby pokazywać sobie na drodze, kto tu rządzi, kto ma więcej koni pod maską. Nie chodzi o to, żeby cudować, robić "niebezpieczne sytuacje". Ale moc silnika jest najistotniejszą rzeczą w aucie w kwestii bezpieczeństwa podróżowania, zaraz po dobrych, skutecznych hamulcach. Kto dużo czasu spędza za kółkiem ten doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Bo sytuacji niebezpiecznej nie trzeba prowokować, żeby znaleźć się w samym jej centrum - ja robię około 100000 kilometrów rocznie, po całej polsce i kawałku europy, różnymi autami - od Fiatów doblo, po Kia Ceed i Volvo V70 - i uwierzcie, okres głupiego katowania maszyny czy popisywania się startem spod świateł mam już dawno za sobą. A jednak z mojego doświadczenia drogowego, wolę mieć bezpieczny zapas mocy pod nogą, czego w PT 2.0 nie ma.

#25 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 28 luty 2014 - 08:25

Karolu,doświadczenia drogowe mogą być różne,zarówno prowokowane przez nas jak i innych,ale przeważnie to Ci kierowcy,którzy mają "zapas" pod maską prowokują częściej. Na zasadzie ,że te wszystkie zawalidrogi wolniejsze wyprzedzę i pokażę jaki ze mnie Kubica,a jeszcze innych pogonię na cb bo ja jadę. Auto może mieć 240 realnych km,tylko powiedz,gdzie je wykorzystasz. Zgodzę się,że moment obrotowy i przyśpieszenie mają znaczenie,ale każdy ma to co ma,a jak komuś za mało Pt 2.0 to zawsze może kupić Bugatti albo Heenesseya ,a dla dziewczyny dla rozładowania zabawę na gokartach. :kawka

#26 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 luty 2014 - 08:27

Z silnika 2,4 Turbo mozna lekko ponad 300koni wyciagnac,w polsce jest to kosztowne ale wystarczy wejsc na amerykanskiego ebaya i popatrzyc co mozna kupic i za ile.
Wystarczy wlozyc wieksza turbine zwiekszyc doladowanie i chip mozna isc dalej klektor itp.. ale czy jest sens.

#27 Bezimienny Gość.Nablabs_*

Bezimienny Gość.Nablabs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 marzec 2014 - 18:41

Lubię moc. Owszem. Nie do popisów, tylko dla własnego bezpieczeństwa. Tak samo jak dobre hamulce.
Mam Vectrę C z silnikiem 3.2l Pb/LPG i specjalnie wymieniałem w niej hamulce, aby było bezpieczniejsze przy tym silniku.
PT ma jeździć głównie w mieście i czasem tylko na trasie - ale rzadko. PT ma łączyć niecodzienny i rzucający sie w oczy wygląd, z możliwością wygodnego i w miarę taniego przemieszczania się po mieście.
Jak patrzę po pomiarach spalania, to różnica pomiędzy 2.0 a 2.4 w mocy i spalaniu jest niewielka (ok. 1-1.5l?). Jednak już 2.4T a 2.0 to różnica nawet 5l/100km w mieście... A to przestaje cieszyć...

#28 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 marzec 2014 - 19:00

Czyli Pt to drugie autko i to takie troszkę od święta,więc może do 2.0 załóż gaz? Sam wyeliminowałeś 1.6 ,a myślę że 2.4 będzie niezbyt użyteczny no i sam zauważ moc w mieście bezsensowna,spalanie jednak ciut większe szczególnie podczas jazdy miejskiej. A 2.0 w trasie też da radę. :diabelek

#29 Bezimienny Gość.Nablabs_*

Bezimienny Gość.Nablabs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 marzec 2014 - 21:20

Drugie - owszem, ale w innym znaczeniu. Ma jeździć na co dzień i do tego głównie po mieście. Ma być nietuzinkowy, ma się rzucać w oczy, ma zwracać uwagę, ma się wygodnie do niego wsiadać i wysiadać. No i na pewno wyląduje w nim gaz - kosztowo niezbędny!
No i czasem dłuższe trasy.
Ot tak sobie wymyśliłem;)
Nawet zacząłem się ostatnio zastanawiać nad cabrio;))) - jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?;)

#30 Bezimienny Gość.Crool_*

Bezimienny Gość.Crool_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 marzec 2014 - 01:49

Nablabs, miałem okazję jeździć cabrio a jeżdżę normalnym, przy czym to wszystko odbyło się tak: jak cabrio wszedł na rynek, dostaliśmy egzemplarz do testów do programu motoryzacyjnego. Wtedy to było tak egzotyczne "coś", że byłem tym autem kompletnie zdezorientowany. Znałem PT z widzenia, podobał mi się owszem, ale nigdy wcześniej nie siedziałem w środku i nie prowadziłem takiego typa. Aż się trafiło i do tego cabrio, podwójny szok :d Miałem go kilka godzin i bardzo mile wspominam, zwłaszcza ten wreszcie kurczę bladę inny kokpit a nie taki sam jak wszędzie. I ta świadomość wypukłości w nadkolach... mmmm poezja ;) No ale to było ładnych parę lat temu.

Obecnie - od dwóch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem własnego PT z normalną budą. Nie potrafię ci opisać różnic między powożeniem się cabrio a normalnym, zbyt dużo czasu minęło. Pewnie w cabrio będzie +10 do lansu, ale też żeby o takiego zadbać to trzeba mieć garaż.

Natomiast mogę ci powiedzieć, jak to jest przesiąść się z JGC do PT, bo jeździłem Jeepem całe 5 lat. Na pewno odczujesz spadek komfortu, brak wielu ułatwiaczy elektrycznych no i zauważysz różnicę w jakości wykonania. Podczas pierwszego cofania w nocy będziesz się bał że nic nie widzisz z tyłu - przejdzie z czasem, kwestia ogarnięcia się. Nie jest to V8 i o Flowmasterze zapomnij ;) Za to w porównaniu do JGC - PT ładnie trzyma się trajektorii, wzbudza kontrowersje (Jeepy podobają się wszystkim, PT zaś niekoniecznie) i działa grzanie tyłka kierowcy (w JGC zaś niekoniecznie :d )
I najfajniejsze moim zdaniem - wajcha zmiany biegów. Kawał pręta z kulą na końcu. Rozwiązanie genialne w swojej prostocie a jakże klasyczne. Nie szukaj na siłę automatu, wajchowanie w PT jest fajne :) Jeśli jeździłeś kiedykolwiek starym kaszlakiem to zrozumiesz.

PS.
Dodam tylko, że po JGC miałem ochotę na Wranglera. Pomysł na PT zrodził się spontanicznie i nie żałuję :)

#31 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 02 marzec 2014 - 09:24

Nablabs, na temat zalet i wad cabrio koledzy i koleżanki sporo napisali przy innych okazjach. Myślę,że priorytet to garaż,aby dbać o dach, do przewożenia pasażerów mniej wygodne wsiadanie. Przestrzeń bagażowa też nieco mniejsza. Natężenie hałasu wyższe? Nie wiem czy dla pasażerów nie jest z tyłu niżej daszek no i trzeba mieć zdrowe zatoki,żeby korzystać z uroku cabrio :diabelek
Czy jazda cabrio w mieście wśród spalin to przyjemność hmm Może ,gdzieś w Monte Carlo? Sama też miałam chęć,ale odkąd widzę u mnie pana w wieku 74 lat z rozwianymi siwymi włosami to jakoś mi to komicznie wygląda i uznałam" Renata ogarnij się " :lol

#32 jasiek90

jasiek90

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 101
  • Dołączył:  24 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.4 A GAZ
  • Imię:Jan

Napisano 02 marzec 2014 - 16:13

Rodzynka, Twój nie jedzie ;) 301 w dieslu robi Cię jak chce :)

To ciekawe, mam bezpośrednie porównanie bo rodzice mają 308 1.6 HDI od nowości, wolnossące 2.4 w PT mimo, że przyspiesza mniej gwałtownie robi je w każdym zakresie obrotów co widać choćby gdy jadę jeden z drugim, tam gdzie PT lekko przyspiesza diesla trzeba już męczyć gazem.

#33 pablicito

pablicito

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1681
  • Dołączył:  24 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 03 marzec 2014 - 07:49

jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?;)

No - nareszcie ktoś miał odwagę, żeby stwierdzić, że cabrio to nienormalny samochód.... :kawka :p :blabla
Wydaje mi się, że w mieście raczej lepiej się sprawdzi NORMALNY :kciuki samochód. A jak będziesz tęsknił za cabrio - kup takie połączenie cabrio i NORMALNY :cwaniak , znaczy NORMALNY z szyberdachem. Ja tak mam - ale i tak szyberdachu raczej nie używam, lepiej sprawdza się klimatyzacja....
Pozdrawiam

#34 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 03 marzec 2014 - 08:39

jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?;)

No - nareszcie ktoś miał odwagę, żeby stwierdzić, że cabrio to nienormalny samochód.... :kawka :p :blabla
Wydaje mi się, że w mieście raczej lepiej się sprawdzi NORMALNY :kciuki samochód. A jak będziesz tęsknił za cabrio - kup takie połączenie cabrio i NORMALNY :cwaniak , znaczy NORMALNY z szyberdachem. Jak tak mam - ale i tak szyberdachu raczej nie używam, lepiej sprawdza się klimatyzacja....
Pozdrawiam


Paweł dostajesz miano mojego klasyka :diabelek
Oscara za wyłapywanie słówek :szacun
Normalnie uwielbiam Cię :pablicito

#35 pablicito

pablicito

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1681
  • Dołączył:  24 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 03 marzec 2014 - 09:13

Bo hipopotamy :pablicito są od tego
Żeby za coś łapać. Ja łapię za słówka... Ale wolałbym za coś innego.... Dołączona grafika

#36 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 03 marzec 2014 - 09:28

pablicito,

Żeby za coś łapać. Ja łapię za słówka... Ale wolałbym za coś innego....

a myślałam,że to już ustaliliśmy wcześniej... hmm

#37 olaf folaron

olaf folaron

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 690
  • Dołączył:  13 lis 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,4 turbo
  • Imię:Olaf
  • Skąd::Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 marzec 2014 - 10:05

Teraz
To sie jezdzi w lecie cabrio z zamknietym dachem i wlaczana klima.

#38 Bezimienny Gość.Nablabs_*

Bezimienny Gość.Nablabs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 03 marzec 2014 - 11:11

Hehehe, cabrio zdecydowanie nie jest normalnym samochodem;)))
Cabrio to gatunek sam w sobie - wyjątkowy;)
A czy w Polszcze praktyczny - to inna sprawa;)

#39 liseczek

liseczek

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3318
  • Dołączył:  27 lip 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:Aktualnie brak
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Sobótka
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 04 marzec 2014 - 13:53

A czy w Polszcze praktyczny - to inna sprawa

kwestia motywacji :lol

#40 Aischa4

Aischa4

    Guest

  • Użytkownicy
  • Posty: 6033
  • Dołączył:  11 sie 2013
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 04 marzec 2014 - 13:57

kwestia motywacji

i determinacji :diabelek





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych