No to szukam i ja - Pitek poszukiwany;)
#1 Bezimienny Gość.Nablabs_*
Napisano 25 lutego 2014 - 00:33
Kolory pożądane to:
-czarny - metalik, perła czy zwykły,
-granat metalik,
-bordo metalik,
-ew. czerwony,
-złoty metalik z białą tapicerką
-warunkowo niebieski
-ciemno-stalowo-prawie-czarny lub jakoś tak - metalik.
Srebrne, białe i pochodne odpadają.
Wnętrze: przyciemniane fabrycznie szyby, grzana skóra, wszystkie szyby elektryczne, tempomat, szyberdach, relingi. Wskazany kolor wnętrza jasny, chociaż nie jest to krytyczne.
Wskazane fabryczne zderzaki w kolorze nadwozia oraz chromowane felgi.
Roczniki raczej od 2001 do 2003 roku ze względu na koszty.
Poza tym po lifcie jakoś mi nie podchodzą
Pojemność silnika: 2.0l z manualem, ale inne (oprócz diesla!) też rozpatruję - czyli same benzynowe;)
Tym bardziej, że sam jeżdżę teraz Jeepkiem Grand Cherokee (też Chrysler;) ) z automatem i Oplem Vectrą w automacie;)
Jeśli auto nie będzie zarejestrowane, to chociaż niech będzie ze zrobionymi wszystkimi opłatami.
No i odpada podpisywanie pseudo-umowy in-blanco z rzekomym Niemcem.
Albo 1:1 z właścicielem, albo faktura.
Kontakt na maila:
ptclub(maupa)sierra.com.pl
#2
Napisano 25 lutego 2014 - 15:10
#3 Bezimienny Gość.Nablabs_*
Napisano 25 lutego 2014 - 17:05
Wiadomo, że każde auto spali tyle ile mu się wleje, ale wlewać można częściej lub rzadziej.
Ze względu na dynamikę 2.0 manual jest idealnym kompromisem.
Radość z jazdy jest niewątpliwie największa przy 2.4T w automacie - szkoda, że to nie V6;)
No cóż, wszystko zależeć będzie chyba od ceny nabycia;)
A z ciekawości - czy GT ma zmienione zawieszenie w stosunku do nie-GT?
#4
Napisano 25 lutego 2014 - 20:23
W przedliftowych trzeba uważać na niedociążony tył wersji GT, bo - przy gwałtownych skrętach, przy wyprzedzaniu i szaleństwach na koleinach, albo na szybko pokonywanych łukach drogi - może chcieć wyprzedzić przód
#5 Bezimienny Gość.carl0s_*
Napisano 26 lutego 2014 - 08:03
Myślałem o tym, z tym że niepokoją mnie różnice w kosztach eksploatacji - spalanie paliwa.
Wiadomo, że każde auto spali tyle ile mu się wleje, ale wlewać można częściej lub rzadziej.
Ze względu na dynamikę 2.0 manual jest idealnym kompromisem.
Radość z jazdy jest niewątpliwie największa przy 2.4T w automacie - szkoda, że to nie V6;)
No cóż, wszystko zależeć będzie chyba od ceny nabycia;)
A z ciekawości - czy GT ma zmienione zawieszenie w stosunku do nie-GT?
Chyba brak dynamiki chcialeś powiedzieć . Wiesz, nawet moja dziewczyna, która nie ma skłonności do przesadyzmu stwierdziła, że 2.0 w benzynie "nie jedzie, wysiądź i popchnij, bo nie wyprzedzimy", a jak już chce się wyprzedzać, to hałas silnika rujnuje zabawę.
#6
Napisano 26 lutego 2014 - 08:06
Myślałem o tym, z tym że niepokoją mnie różnice w kosztach eksploatacji - spalanie paliwa.
Wiadomo, że każde auto spali tyle ile mu się wleje, ale wlewać można częściej lub rzadziej.
Ze względu na dynamikę 2.0 manual jest idealnym kompromisem.
Radość z jazdy jest niewątpliwie największa przy 2.4T w automacie - szkoda, że to nie V6;)
No cóż, wszystko zależeć będzie chyba od ceny nabycia;)
A z ciekawości - czy GT ma zmienione zawieszenie w stosunku do nie-GT?
Może się mylę ale 2.0 chyba nie jest żadnym kompromisem.
Kompromis to 2.4 pali praktycznie tyle samo co 2.0 ale dynamika lepsza.
O 1.6 nie rozmawiamy więc nie ma co go brać pod uwagę.
Powodzenia w poszukiwaniach.
#7
Napisano 26 lutego 2014 - 09:10
No i GT juz niepowinno taniec na rynku wtornym a za kilka lat ceny moga nawet isc w gore,wiec moze i warto zainwestowac w GT wazne zeby bylo oryginalne anie jakis tam wiejski tunning.
#8
Napisano 26 lutego 2014 - 10:41
carl0s, musisz wytłumaczyć swojej dziewczynie,że ścigamy się bolidami Formuły,a Pt Cruiser to autko do powożenia,taka stylóweczka do lansiku
#9
Napisano 26 lutego 2014 - 18:31
[ Dodano: 2014-02-26, 18:31 ]
JA tam wolę sie lansować "dynamicznie" i od czasu do czasu pokazać komus jego miejsce w szeregu (na drodze)
#10
Napisano 26 lutego 2014 - 21:01
#11
Napisano 26 lutego 2014 - 21:24
Nablabs, szukaj 2.4 "będzie Pan zadowolony
#12
Napisano 27 lutego 2014 - 00:12
Całkowicie zgadzam się z cytowanym przedmówcąAischa4, tylko zapomniałaś dodać że można sie lansować dynamicznie lub po emerycku
[ Dodano: 2014-02-26, 18:31 ]
JA tam wolę sie lansować "dynamicznie" i od czasu do czasu pokazać komus jego miejsce w szeregu (na drodze)
[ Dodano: 2014-02-27, 00:12 ]
Nablabs, Dużo napisane na forum o jednostkach napędowych!Jeśli nie masz ochoty chwilę po zakupie, bić się z ubolewaniem nad 2,4 - nie ryzykuj z 2,0
To takie skromne zdanie
#13 Bezimienny Gość.carl0s_*
Napisano 27 lutego 2014 - 08:02
Nablabs, strasznie dużo już na tym forum napisano informacji na temat silniczków,spalania,kolorów-trzeba poczytać. To Ty kupujesz więc odrobina wysiłku wskazana ,a nawet jest taka firma co dla klienta wyszukuje auta.
carl0s, musisz wytłumaczyć swojej dziewczynie,że ścigamy się bolidami Formuły,a Pt Cruiser to autko do powożenia,taka stylóweczka do lansiku
Nie zgodzę się. Lans lansem, ale w przypadku kiedy PT to główne auto w domu, to ma tyrać jak każde inne. A to czasami wymaga ostrzejszej jazdy, i nie mówię o osiąganych prędkościach, bo to nie jest istotne, powyżej 140 w PL nie ma gdzie jeździć, tylko o przyspieszeniu w zakresie powiedzmy 70 - 130, czyli najczęściej używanym przy wyprzedzaniu czy "ucieczki" ze strefy zagrożenia jakim jest np. imbecyl w aucie przed nami, czy głąb w aucie za nami, czy jakiekolwiek inne zdarzenei losowe, w którym jedyną myślą jest "katapultować" siebie wraz z maszyną jak najdalej w jak najkrótszym czasie. I tutaj w 2.0 w PT komfortu psychicznego nie ma.
#14
Napisano 27 lutego 2014 - 08:06
Pozdrawiam
#15
Napisano 27 lutego 2014 - 09:07
Nie wiem czy nie ma gdzie rozwinąć prędkość 140 km w Polsce,ale jak ostatnio jechałam autostradą to byłam chyba jedyną ,która jechała 120
Niestety nie wiem co ma oznaczać "tyranie" PT bo kiedy próbowałam kilka razy przewieżć nim ok.25-300kg towaru to dostał po d*****ie i w tym sensie nie ma mowy o wykorzystaniu tego auta. Co do "stylowego lansowania" to miałam na myśli normalną jazdę ,a nie pokazywanie innym jak "koła kopią w miejscu",za duża dziewczynka już jestem i nie czuję podniety ze ścigania się po mieście co do wyprzedzania to jak w każdym aucie należy rozsądnie planować ten manewr oceniając walory i możliwości jezdne auta,warunki pogodowe warunki drogowe i to co wyprawiają inni "wytrawni" użytkownicy drogi. A skoro wiem,że mam to co mam pod maską i szału to nie robi to nie rzucam sie jak przysłowiowa wsza na grzebieniu byle za wszelką cenę wyprzedzać. Znam auta innych marek,które są gorszymi "mułami na drodze" i jeżdżą jak i takich ,którzy próbowali "rakietą" wyprzedzać i kiepsko się to skończyło. Myślę,że dla szaleńca to i 2.4 będzie za mało. Należy sobie odpowiedzieć czy więcej auto będzie jeżdżić w mieście czy po trasie i jaki styl jazdy preferujemy.
#16
Napisano 27 lutego 2014 - 10:29
Zresztą tutaj wrzucam dokładne dane techniczne wraz z pomiarami elastyczności dla 2.0 PB, 2.4T PB i 2.2 ON:
http://www.zeperfs.c...29-429-1216.htm
i dokładniejsze dane:
http://www.zeperfs.c... ... ser-gt.htm
http://www.zeperfs.c... ... ruiser.htm
http://www.zeperfs.c... ... -2-crd.htm
Im wyższy indeks tym lepsze osiągi według rzeczywistych pomiarów a nie danych producenta
2.0 - 83 pkt
2.2 CRD - 72 pkt
GT - 123 pkt,
dopisuję bo zakres pomiarów elastyczności nie do końca się pokrywa.
Jak się jeździ z głową to nawet 1.6 w PT spokojnie wystarczą, no chyba, zę ktoś lubi prowokować niebezpieczne sytuacje gdzie rzeczywiście te parę sekund to sprawa życia lub śmierci.
#17
Napisano 27 lutego 2014 - 13:43
Prawda jest taka, że nawet GT to powolniak, niby fabrycznie ma tylko dwa konie mniej od kultowego modelu subaru imprezy i oczekiwałoby się, że będzie ach i och. Takiego czegoś nie ma. To jest po prostu adekwatny stosunek mocy do tej masy, żeby to się jakoś sensowniej odpychało. Ale dupa nie urywa. Ot co.
W przedbiegach odpada w starciu z każdym dieslem nowszej generacji, zapakowanym z dzieciakami po dach.
Jeżeli już, to tylko po odpowiednich modach takie GT może szaleć .
#18
Napisano 27 lutego 2014 - 15:08
Robi Gt jak chce
#19
Napisano 27 lutego 2014 - 19:12
#20 Bezimienny Gość.perrezzo_*
Napisano 27 lutego 2014 - 20:25
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Napotkany Pitek + Kogo widziałem? Wątki połączone. |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Przemo |
|
|
|
Szukam pompy wspomagania i wody pt 1.6 |
Techniczny podstawowy | Michal8909 |
|
|
|
Pierwszy Pitek |
Moje auto | Grzesiek |
|
|
|
Podpięty Pitek 1.6 |
Chrysler PT Cruiser | handokan |
|
|
|
Diorama "Pitek na Dzikim Zachodzie" |
Offtopic | Voltek |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych