![](https://secure.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fptclub.pl%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fptclub_Images%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
No to szukam i ja - Pitek poszukiwany;)
#21
Napisano 27 luty 2014 - 20:33
Jadąc do pracy lub wracając przejeżdżam koło komendy Policji i w każdej chwili mogę mieć ogon, ale to najkrótsza droga. Pozdrawiam
#22
Napisano 27 luty 2014 - 21:20
Chyba dość mocno zmęczone macie te GT.
Mój jest dotarty idealnie, 17 000 przejechałam nim sama od zakupu prawie 7 miesięcy temu, jedzie najlepiej na redukcji, do odcięcia, na drugim/ trzecim biegu
![:haha](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/2smiech.gif)
Wjadę na hamownię wiosną to będziesz płakał ze mną
![:haha](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/2smiech.gif)
![:cwaniak](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/cool.gif)
#23
Napisano 28 luty 2014 - 07:17
![;)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![:)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie1.gif)
Tak szczerze to więcej oczekiwałem po tym GT
![:cwaniak](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/cool.gif)
#24
Bezimienny Gość.carl0s_*
Napisano 28 luty 2014 - 07:40
Nie tędy dróżka. Nie chodzi o to, żeby pokazywać sobie na drodze, kto tu rządzi, kto ma więcej koni pod maską. Nie chodzi o to, żeby cudować, robić "niebezpieczne sytuacje". Ale moc silnika jest najistotniejszą rzeczą w aucie w kwestii bezpieczeństwa podróżowania, zaraz po dobrych, skutecznych hamulcach. Kto dużo czasu spędza za kółkiem ten doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Bo sytuacji niebezpiecznej nie trzeba prowokować, żeby znaleźć się w samym jej centrum - ja robię około 100000 kilometrów rocznie, po całej polsce i kawałku europy, różnymi autami - od Fiatów doblo, po Kia Ceed i Volvo V70 - i uwierzcie, okres głupiego katowania maszyny czy popisywania się startem spod świateł mam już dawno za sobą. A jednak z mojego doświadczenia drogowego, wolę mieć bezpieczny zapas mocy pod nogą, czego w PT 2.0 nie ma.
#25
Napisano 28 luty 2014 - 08:25
![:kawka](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/kawka.gif)
#26
Napisano 28 luty 2014 - 08:27
Wystarczy wlozyc wieksza turbine zwiekszyc doladowanie i chip mozna isc dalej klektor itp.. ale czy jest sens.
#27
Bezimienny Gość.Nablabs_*
Napisano 01 marzec 2014 - 18:41
Mam Vectrę C z silnikiem 3.2l Pb/LPG i specjalnie wymieniałem w niej hamulce, aby było bezpieczniejsze przy tym silniku.
PT ma jeździć głównie w mieście i czasem tylko na trasie - ale rzadko. PT ma łączyć niecodzienny i rzucający sie w oczy wygląd, z możliwością wygodnego i w miarę taniego przemieszczania się po mieście.
Jak patrzę po pomiarach spalania, to różnica pomiędzy 2.0 a 2.4 w mocy i spalaniu jest niewielka (ok. 1-1.5l?). Jednak już 2.4T a 2.0 to różnica nawet 5l/100km w mieście... A to przestaje cieszyć...
#28
Napisano 01 marzec 2014 - 19:00
![:diabelek](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/diabelek.gif)
#29
Bezimienny Gość.Nablabs_*
Napisano 01 marzec 2014 - 21:20
No i czasem dłuższe trasy.
Ot tak sobie wymyśliłem;)
Nawet zacząłem się ostatnio zastanawiać nad cabrio;))) - jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?
![;)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
#30
Bezimienny Gość.Crool_*
Napisano 02 marzec 2014 - 01:49
![:d](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/d.gif)
![;)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Obecnie - od dwóch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem własnego PT z normalną budą. Nie potrafię ci opisać różnic między powożeniem się cabrio a normalnym, zbyt dużo czasu minęło. Pewnie w cabrio będzie +10 do lansu, ale też żeby o takiego zadbać to trzeba mieć garaż.
Natomiast mogę ci powiedzieć, jak to jest przesiąść się z JGC do PT, bo jeździłem Jeepem całe 5 lat. Na pewno odczujesz spadek komfortu, brak wielu ułatwiaczy elektrycznych no i zauważysz różnicę w jakości wykonania. Podczas pierwszego cofania w nocy będziesz się bał że nic nie widzisz z tyłu - przejdzie z czasem, kwestia ogarnięcia się. Nie jest to V8 i o Flowmasterze zapomnij
![;)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![:d](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/d.gif)
I najfajniejsze moim zdaniem - wajcha zmiany biegów. Kawał pręta z kulą na końcu. Rozwiązanie genialne w swojej prostocie a jakże klasyczne. Nie szukaj na siłę automatu, wajchowanie w PT jest fajne
![:)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie1.gif)
PS.
Dodam tylko, że po JGC miałem ochotę na Wranglera. Pomysł na PT zrodził się spontanicznie i nie żałuję
![:)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie1.gif)
#31
Napisano 02 marzec 2014 - 09:24
![:diabelek](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/diabelek.gif)
Czy jazda cabrio w mieście wśród spalin to przyjemność
![hmm](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/co.gif)
![:lol](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/biglol.gif)
#32
Napisano 02 marzec 2014 - 16:13
To ciekawe, mam bezpośrednie porównanie bo rodzice mają 308 1.6 HDI od nowości, wolnossące 2.4 w PT mimo, że przyspiesza mniej gwałtownie robi je w każdym zakresie obrotów co widać choćby gdy jadę jeden z drugim, tam gdzie PT lekko przyspiesza diesla trzeba już męczyć gazem.Rodzynka, Twój nie jedzie
301 w dieslu robi Cię jak chce
#33
Napisano 03 marzec 2014 - 07:49
No - nareszcie ktoś miał odwagę, żeby stwierdzić, że cabrio to nienormalny samochód....jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?
![:kawka](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/kawka.gif)
![:p](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/p.gif)
![:blabla](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/nenene.gif)
Wydaje mi się, że w mieście raczej lepiej się sprawdzi NORMALNY
![:kciuki](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/kciuki.gif)
![:cwaniak](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/cool.gif)
Pozdrawiam
#34
Napisano 03 marzec 2014 - 08:39
No - nareszcie ktoś miał odwagę, żeby stwierdzić, że cabrio to nienormalny samochód....jeździł ktoś normalnym i kabrioletem, aby podzielić się uwagami co do różnic?
![]()
![]()
![]()
Wydaje mi się, że w mieście raczej lepiej się sprawdzi NORMALNYsamochód. A jak będziesz tęsknił za cabrio - kup takie połączenie cabrio i NORMALNY
, znaczy NORMALNY z szyberdachem. Jak tak mam - ale i tak szyberdachu raczej nie używam, lepiej sprawdza się klimatyzacja....
Pozdrawiam
Paweł dostajesz miano mojego klasyka
![:diabelek](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/diabelek.gif)
Oscara za wyłapywanie słówek
![:szacun](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/podziw.gif)
Normalnie uwielbiam Cię
![:pablicito](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/pablicito.gif)
#35
Napisano 03 marzec 2014 - 09:13
![:pablicito](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/pablicito.gif)
Żeby za coś łapać. Ja łapię za słówka... Ale wolałbym za coś innego....
![Dołączona grafika](http://pic4ever.com/images/hanghead.gif)
#36
Napisano 03 marzec 2014 - 09:28
a myślałam,że to już ustaliliśmy wcześniej...Żeby za coś łapać. Ja łapię za słówka... Ale wolałbym za coś innego....
![hmm](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/co.gif)
#37
Napisano 03 marzec 2014 - 10:05
To sie jezdzi w lecie cabrio z zamknietym dachem i wlaczana klima.
#38
Bezimienny Gość.Nablabs_*
Napisano 03 marzec 2014 - 11:11
Cabrio to gatunek sam w sobie - wyjątkowy;)
A czy w Polszcze praktyczny - to inna sprawa;)
#39
Napisano 04 marzec 2014 - 13:53
kwestia motywacjiA czy w Polszcze praktyczny - to inna sprawa
![:lol](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/biglol.gif)
#40
Napisano 04 marzec 2014 - 13:57
i determinacjikwestia motywacji
![:diabelek](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/diabelek.gif)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Napotkany Pitek + Kogo widziałem? Wątki połączone. |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Przemo |
|
![]()
|
|
Szukam pompy wspomagania i wody pt 1.6 |
Techniczny podstawowy | Michal8909 |
|
![]()
|
|
Pierwszy Pitek |
Moje auto | Grzesiek |
|
![]()
|
|
Podpięty Pitek 1.6 |
Chrysler PT Cruiser | handokan |
|
![]()
|
|
Diorama "Pitek na Dzikim Zachodzie" |
Offtopic | Voltek |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych