witam, problem pojawił się nagle i polega na tym że gdy włączam zimny silnik i wrzucam wsteczny w automacie to zaczyna coś rzegotać, jak zmienię na inny to przestaje, jak znowu na wsteczny to dalej, słychać to w kabinie w środkowej części pulpitu niżej połowy, a na zewnątrz pod spodem na środku, po nagrzaniu olejów nie ma tej usterki, auto nie ma innych objawów , ładnie zmienia biegi nie szarpie, pozdro

problem ze skrzynią biegów automat
Started By
Bezimienny Gość.bigi666_*
, 09 mar 2014 20:31
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Bezimienny Gość.bigi666_*
Napisano 09 marca 2014 - 20:31
#2
Napisano 09 marca 2014 - 20:42
bigi666, według mnie to nie skrzynia - tam nie ma co rzężić, jeśli to automat. Sprawdź p;oziom oleju w skrzyni na zimno. Na pracującym silniku, po przytrzymaniu na każdym położeniu dźwigni przez 5 sekund, wracamy na parking i sprawdzamy = powinno być pomiędzy dolna a środkową kropką (minimum i maximum na zimno.
x e i [Dzisiaj 20:40] maxym72: Kiedy był zmieniany olej i filtr w skrzyni?
x e i [Dzisiaj 20:40] maxym72: Kiedy był zmieniany olej i filtr w skrzyni?
#3
Napisano 09 marca 2014 - 20:44
Trzeba sprawdzić dokręcenie śrub konwentera do koła zamachowego silnika - zdjąć rozrusznik i sprawdzić dokręcenie - powinny być dokręcone około 30-40 Nm Pozdrawiam
#4
Bezimienny Gość.bigi666_*
Napisano 09 marca 2014 - 20:47
olej jest zmieniany i poziom trzyma, boję się tylko że to w skrzyni bo przy wymianie oleju z filtrem w misce znaleźli konieć pierścienia segera, samą końcówkę to oczko ale mechanik stwierdził że nic groźniego bo pierscień się nie wypnie i tak jeżdże 25tyś
#5
Napisano 09 marca 2014 - 20:53
bigi666, No to znaczy, że jednak coś mechanicznego się dzieje. Radzę nie czekać do katastrofy. Zdemontuj skrzynię, wyślij do naprawy - Warszawa mustangtrading. http://www.mustangtr...utomatyczne.htm pełna naprawa z gwarancja i olejem to koszt około 3000 złotych. Może wydać się dużo, ale masz nową skrzynię z gwarancją, zregenerowanym konwenterem, olejem i płynem do płukania chłodnicy. Polecam - wiedzą co robią. Wcześniej czy później pierdzielnie - i to razem z jedynką.
#6
Bezimienny Gość.bigi666_*
Napisano 09 marca 2014 - 20:57
to mnie pocieszyłeś

#7
Napisano 09 marca 2014 - 20:59
Jak jebnie - zapłacisdz i tak podobnie. Decyzja należy do Ciebie. Widziałeś ten kawałek ze skrzyni? Miał dziurkę na końcu?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
SPRZEDAM - PT Cruiser 2.0 Pb automat |
Chrysler PT Cruiser | Cobra75 |
|
![]()
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych