Remont silnika 2.0
#41
Napisano 14 kwietnia 2014 - 22:17
#42
Napisano 14 kwietnia 2014 - 23:20
#43
Napisano 15 kwietnia 2014 - 07:10
#44
Napisano 15 kwietnia 2014 - 07:13
#45
Napisano 15 kwietnia 2014 - 13:46
Brałeś goły silnik czy z osprzętem ?
pozdrawiam i powodzenia :tak
#46
Napisano 15 kwietnia 2014 - 17:48
Części masz nowe w poprzedniku co wynika z wpisów.
#47
Napisano 24 maja 2014 - 01:04
Silnik po usunięciu rdzy.
http://www.fotosik.p... ... 14aaa.html
A tu po malowaniu
http://www.fotosik.p... ... c8b51.html
Jutro przekładam rozrząd ze starego silnika bo jest prawie nowy, i montuje gada, niech zagada.
[ Dodano: 2014-05-24, 02:04 ]
Witam po długiej przewie, przyszła pora na dokończenie w piśmie tego co zacząłem.
W silniku zamieniłem rozrząd ze starego silnika a następnie został wstawiony do komory, zabieg ten dokonałem bez zamontowanej skrzyni z powodu zbyt małego miejsca,
wiem że producent przewidział że się wstawia od dołu ale warunki warsztatowe zdecydowały na górę.
Ale zawsze są tego plusy bo nie musiałem rozpinać przewodów od klimy oraz od wspomagania,
następnie dokonałem montażu skrzyni i powiem wam że nie taki diabeł straszny ponieważ montowałem
już kilka skrzyń w innych pojazdach i tą udało mi się złożyć z silnikiem bez większych problemów siłowych.
Elektrykę składałem powoli wiązkę po wiązce kosteczkę po kosteczce i pewny byłem że wszystko jest na swoim miejscu
a tu okazało się że jest pułapka z kostkami do której dochodziłem cały dzień i ta zabawa kosztowała mnie 150zł a więc ku przestrodze:
Poskładając wszystko do kupy zalaniu płynów postanowiłem odpalić nowego gada i przekręciłem kluczyk a tu choinka na desce wskazówki wariują
pompa paliwa cały czas pracuje a silnik nie chce, normalnie tragedia spędziłem cały dzień na oglądaniu wtyczek nawet te pod akumulatorem które gniją,
szukaniu zaginionych mas zamienianiu czujników i nic dopiero jak przyjrzałem się kostką od wałka rozrządu i cewki zapłonowej okazało się że są
takie same jedna i druga mają po 3 przewody tylko różnią się kolorami przewodów, po zamianie tych wtyczek silniczek odpalił tylko czujnik się uszkodził od rozrządu
bo na kompie wyskoczył błąd czujnika i nie palił z pierwszego tylko trzeba było go troszkę pokręcić ale po odpaleniu cykał i jeździł jak trzeba,
czujnik wałka rozrządu może uszkodził czujnik impulsowy prędkości ponieważ 2 razy mi się zawiesił i nie pokazywał prędkości ale po zmianie czujnika wałka nie dał o
sobie znać zamówiłem go i leży na półce,
a teraz co do silnika to pracuje na wolnych obrotach jak jest zimny cichutko delikatnie głośniej jak się doda gazu ale to chyba taki jego urok,
zbiera sie lepiej spalanie też chyba mniejsze oleju nie zauważyłem aby sobie popijał i spalał w wydechu jak narazie odpukać to jest spoko.
#48
Napisano 24 maja 2014 - 01:49
#49
Napisano 24 maja 2014 - 09:01
#50
Napisano 24 maja 2014 - 09:58
http://www.fotosik.p... ... 4f33c.html
http://www.fotosik.p... ... ebbfd.html
http://www.fotosik.p... ... 53797.html
http://www.fotosik.p... ... 69c6d.html
http://www.fotosik.p... ... 1ce5a.html
#51
Napisano 24 maja 2014 - 13:55
#52
Napisano 24 maja 2014 - 14:16
#53
Napisano 11 maja 2015 - 19:00
no tak ... Stuka jak cholera na zimnym jak sie rozgrzeje to juz prawie tego nie slychac. Maxym 72 mam pytanie czy jesli dobrze pamietam to dzialasz gdzies na terenie Płocka ? Mi trzy osoby ( niezalezni mechanicy) postawili diagnoze ze to szklanki popychaczy stukaja. Jesli chodzi o dzwiek to juz taki mialem w innym silniku w innym aucie z olejowa regulacja popychaczy. Dzwiek jest gluchy i wali po dodaniu gazu bardziej . Problem polega na tym ze mechanik powiedzial ze wymienic trzeba komplet popychacz ze szklanka bo inaczej nic nie da a w Anglii to cena 16 kompletow oryginalnych to 850 funtow. To w tej cenie drugiego PIT-ka mozna kupic bez problemu lub taniej. Tylko ze ja lubie tego co mam bo jest wyjatkowszy od innych i nie zamienie go , jak mi sie uda naprawic to nie bede musial sprzedawac ( ja chce zeby zostal !!!! Zona zeby sprzedac bo koszt naprawy rowny jest wartosci auta.) Jak sie uda tanio naprawic to wstawie LPG i zostanie na co najmniej kilka lat (takie pobozne zyczenie :tak )Glowa muru nie przebije jak sie bede musial poddac to strace PT na zawsze. Poza tym pierdolem zepsutym calosc dosc zadbana nie zniszczona , skora jak nowa ,troche dodatkow , galka od biegow chromowana, plomienie na bokach , na zegarze maly przebieg . Az zal bo jak nikt nie kupi to skonczy w koncu scholowany na jakims autohandlu albo go na czesci rozbiora . Nie mam pomyslow Czy da sie szklanki wyjac gora czy trzeba mise i walki rozrzadu zdejmowac?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych