P 1684 ,P 1685
#1
Napisano 14 kwiecień 2014 - 12:49
Z tego co wyczytałam na forum wnioskuje ,że jest to związane z akumulatorem.Miał Ktoś może podobne błędy? (Czyżbym musiała sprawić sobie na zająca akumulator? chlip, chlip )
#2
Napisano 14 kwiecień 2014 - 13:49
Ten P1684 to informacja że ktoś odłączał akumulator i po 50 rozruchach silnika zgaśnie.
Pozdro
#3
Napisano 14 kwiecień 2014 - 13:58
#4
Napisano 14 kwiecień 2014 - 14:18
zapomnieć i jeździć za dwa miesiące sprawdzić problemTo się przeraziłam!Co mam zrobić ?
#5
Napisano 14 kwiecień 2014 - 14:25
Pozdro.
[ Dodano: 2014-04-14, 15:25 ]
Chodziło mi że zgaśnie bład silnika a nie silnik he he
#6
Napisano 14 kwiecień 2014 - 14:26
Nic nie robić na szybko , jeden błąd dotyczy inf. o rozłączeniu akumulatora -no chyba że jest problem z akumulatorem i trzeba go wymienić . A drugi to błąd żle szczytanego kluczyka przez immobilaizer - często sie pojawia jak jest uszkodzony akumulator lub po długim pozostawieniu kluczyka w stacyjce na włączonym zapłonie bez uruchomionego silnika .
Jeżdzić i obserwować
#7
Napisano 14 kwiecień 2014 - 14:33
#8
Napisano 14 kwiecień 2014 - 15:00
Podjedz do firmy zajmującej się akumulatorami niech zrobią test akumulatora i będzie wszytko wiadomo czy do wymiany , za sam test nic nie wezmą a przecież nie musisz od razu kupić możesz sie umówić że podjedziesz za kilka dni
Przy naprawie stacyjki mógł się zapisać błąd P1685
#9
Napisano 14 kwiecień 2014 - 15:23
Zrobię tak jak radzisz.
Kolegom powyżej również dzięki ;-)
#10
Napisano 14 kwiecień 2014 - 15:30
#11
Napisano 24 kwiecień 2014 - 10:11
Rozszyfrowałem już sobie błędy jakie mi pokazał test kluczykowy tj : P 1684, P 1282,
P 1490 i ten P 1684 mnie nie przeraża z tego co się dowiedziałem, ale te pozostałe już bardziej, bo wyczytałem że chodzi o pompę paliwa i problem sterowania prędkością wentylatora chłodnicy. Może ktoś miał podobny problem i i zanim pojadę do mechanika coś jeszcze mądrego się dowiem co dalej.
pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-04-23, 08:42 ]
Dodam że to Pitek z 2000 r 2.0 automacik
[ Dodano: 2014-04-24, 11:11 ]
Checkengine zgasł ale po teście kluczykowym nadal widnieją te błędy. Dodam że auto jeździ na gazie.
#12
Napisano 24 kwiecień 2014 - 10:38
#13
Napisano 25 kwiecień 2014 - 10:06
#14 Bezimienny Gość.Rodzysia_*
Napisano 26 wrzesień 2016 - 18:57
Czy błąd P1684 który wystąpił mi po odpięciu akumulatora, można jakoś wykasować? Nie występują żadne inne błędy.
#15
Napisano 27 wrzesień 2016 - 00:46
Wykasować można, jak masz dostęp do darmowego skanera, ale jeżeli płacić za to po co, po kilkudziesięciu odpaleniach sam się skasuje
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błedy P1652 i P1685 |
Techniczny podstawowy | ADAM |
|
|
|
Błąd 0106 i 1684 |
Techniczny podstawowy | Ya71 |
|
|
|
Błędy p1685 p1686 p1687 oraz p0420 |
Techniczny podstawowy | FAAD |
|
|
|
P 1684 info o odłączeniu akumulatora |
Techniczny podstawowy | gery73 |
|
|
|
Błedy 1685, p 403, p 703 |
Techniczny podstawowy | ratownik84 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych