Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Znikający olej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 04 czerwiec 2014 - 19:51

Witam
Właśnie wróciłem od mechanika i jestem wściekły. Pojechałem do niego bo od wymiany rozrządu przestała mi działać klimatyzacja. Chciałem aby w ramach gwarancji stwierdził dlaczego nie działa. Ewentualnie naprawił. Mechanik posprawdzał i stwierdził że jest walnięty przekaźnik. Poprosiłem go aby sprawdził mi jeszcze zawieszenie w którym słyszę lekkie stuki a wcześniej zawieszenie też był robione przez tego mechanika dokładnie miesiąc temu. Za całość sprawdzenia skasował mnie 120 zł. he he he. I znalazł robocizny na 500 zł. he he he . Bajka. Ale do sedna he he he. Jakiś czas temu stwierdziłem na bagnecie ubytek oleju. Nie poruszałem tego tematu bo na pewno był poruszany wiele razy he he. Wyczytałem na forum że silniki 2,0 mają tendencje do palenia oleju i jest to normalne. Jedna z usterek które znalazł mechanik jest walnięta uszczelka na półosi. hmm
Moje pytanko: czy jest możliwość że te ubytki oleju zauważone na bagnecie to właśnie ta nieszczelność??????
Jestem wściekły bo Pt pojechał tylko na wymianę rozrządu potem się okazało że są walnięte poduszki pod silnikiem. Potem że tuleje na wahaczach a teraz prawe łożysko nieszczelność na prawej półosi i luz na prawym drążku maglownicy Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Pozdro :glupek

Wydaje mi się że Szpeniol mechanik uszkodził mi tą prawą stronę :chory

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 czerwiec 2014 - 19:59

A może poprostu wychodzi zużycie auta ? Przy każdej pracy i demontażu elementów słabe punkty auta wyjdą i kto ma za to odpowiadać mechanik bo znalazł czy właściciel ? Jest oczywiscie możliwość ze cos zostało zle skrecone , umocowane , ale kazdy demontaż to naruszenie warunków pracy zużytego elementu który mógł jeszcze popracować jakby był nie ruszany

#3 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 04 czerwiec 2014 - 20:05

Witam Andrzeju
Ok rozumie. Ale czy ten ubytek oleju mógł być spowodowany tą nieszczelnością przy półosi???? hmm
Pozdro.

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 czerwiec 2014 - 20:23

W żadnym wypadku półoś nie ma nic wspólnego z ubytkiem oleju w silniku .





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych