Instalacja gazowa
#1
Napisano 16 wrzesień 2014 - 17:20
#2
Napisano 16 wrzesień 2014 - 17:52
Mowisz o instalacji z lubryfikacją. Na dobrą sprawę nie potrzebne ci to zupełnie. Takie rozwiązania stosuje sie do nowych fordow i z reguly wszystkich japoncow. Stosuje sie to po to by glowica starczyla na dłużej bo w/w marki słyną z głowic o bardzo duzym ryzyku wypalenia gniazd zaworowych i wyrobieniu prowadnic. Co skutkuje brakiem regulacji luzu zaworowego. Z tego co mi wiadomo to w autach z amerykanskim rodowodem to glowice raczej z tytanu w porownaniu do japoncow wiec w mojej opinii to raczej bajer za ktory doplacisz a i tak ci sie nie przyda:/
#3
Napisano 16 wrzesień 2014 - 19:01
#4
Napisano 16 wrzesień 2014 - 21:45
Otóż nie robiłem głowicy w PITIm ale jestem w stanie przypuszczać że pitki eksploatowane w europie mogą mieć nadmiernie nadpalone głowice z tego względu że jako samochód projektowany na rynek US z przeznaczenia miały chodzić na paliwie o wrtości opałowej poniżej 87 oktanow a u nas minimu jakie uraczysz na stacji to 95 oktanów więc jestem w stanie sobie wyobrazić jak będzie wyglądać głowica w pitim po takim przebiegu. znajomy kiedyś tak zamęczył pasata bo całe życie lał w niego 98 i po 60 tyś km bylo koniec głowicy. Pamiętac jednak należy że gaz pomimo faktu że jest paliwem kaloryczniejszym niż benzyna wcale nie musi mieć wyższej temperatury detonacji eksploatacyjnej gdyż dobrze zgrany wtrysk gazu i ustawiony zapłon gwarantują że nie jedna głowica jeżdząc na gazie zużyje się wolniej niż na benzynie, stąd powszechna opinia: że auta z amerykańskim rodowodem po prostu kochają gaz. Łatwo je się przerabia, dają się łatwo ustawić, a odpowiednio dobrana dawka gazu nie niszczy tak silnika amerykańskiego jak dzieje sie to w autach z EU czy JAP bo te silniki mają prostszą konstrukcję, lepsze smarowanie i mniejsze ciśnienie sprężania co za tym idzie nie są tak wysilone jak auta ze starego kontynentu.
#5
Napisano 17 wrzesień 2014 - 07:18
Pozdrawiam
#6
Napisano 17 wrzesień 2014 - 07:29
Problem w tym że jednostka 2,0 to jednostka mitsubishi a nie rodowity amerykanin
#7
Napisano 17 wrzesień 2014 - 07:52
#8
Napisano 17 wrzesień 2014 - 09:19
#9
Napisano 17 wrzesień 2014 - 11:46
Koszt tego urządzenia to 150 zł więc nie jest to dużo a ja chciałbym wiedzieć czy to urządzenie przedłuży życie silnika czy nie! Kłótnia i przekomarzanie się nic nie da ! Prosiłem o pomoc i doradzanie! Andrzej czy ty byś założył to urządzenie?
#10
Napisano 17 wrzesień 2014 - 12:07
Andrzej by nie założył tego urządzenia, bo:Witam! Ale mi pomogliście? Masakra!
Koszt tego urządzenia to 150 zł więc nie jest to dużo a ja chciałbym wiedzieć czy to urządzenie przedłuży życie silnika czy nie! Kłótnia i przekomarzanie się nic nie da ! Prosiłem o pomoc i doradzanie! Andrzej czy ty byś założył to urządzenie?
01. jeździ diesel'em
02. montaż instalacji gazowej w benzynowcach nazywa "gwałtem na silniku"....
A ja osobiście (ani też rękami mechanika) nie założyłbym tego urządzenia, bo:
01. szkoda mi 150 zł (wolę je wydać na coś innego)
02. nie chce mi się dbać o to ustrojstwo i pilnować ilości oleju do tej lubryfikacji
03. jeżdżę czwartym zagazowanym samochodem (wcześniejszych nie pozbywałem się z powodu, że instalacja gazowa wykończyła silnik. Przeciwnie - silnik był zawsze do końca sprawny) i w żadnym wypadku nie zauważyłem, żeby lubryfikacja/jej brak zaważyła na żywotności silnika. Może jeździłem nimi za krótko
Pozdrawiam
#11
Napisano 17 wrzesień 2014 - 12:14
Absolutnie bym tego nie montował - zbędny gadżet , co do reszty Paweł wszytko ujął w 2 punkcie swojego postu .
#12
Napisano 17 wrzesień 2014 - 13:40
[ Dodano: 2014-09-17, 14:40 ]
andreeas7, mam pytanie co do mojego przełącznika świateł halogenowych ! Masz już coś dobrego na zamianę?
#13
Napisano 17 wrzesień 2014 - 13:42
#14
Napisano 17 wrzesień 2014 - 14:00
#15
Napisano 19 wrzesień 2014 - 18:46
#16
Napisano 28 wrzesień 2014 - 16:38
#17
Napisano 28 wrzesień 2014 - 19:09
#18
Napisano 28 wrzesień 2014 - 19:27
Instalacja. AG ZENIT wtryski AG Rail. Poprzedni samochód miałem na tym samym sterowniku ale na valtekach - wiem co powiecie.. Ale byłem mega zadowolony. Spalanie było mega niskie. Tutaj tego nie mogę powiedzieć. Ale sprawdzę to na dniach, bo teraz po naprawie uszczelki dopiero mi się ogrzał porządnie reduktor, więc spalanie myślę spadnie trochę.
Z luksusów, to butla w kole i korek we wlewie.
#19
Napisano 29 wrzesień 2014 - 11:33
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Instalacja elektryczna.Cemtralny, Swiatla, Instalacja |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
Instalacja lpg |
Części do PT Cruisera | dominik |
|
|
|
Czujnik cofania- instalacjaInstalacja, Czujnim vofania |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
Instalacja gazowainstalacja gazowa |
Techniczny podstawowy | Felcom |
|
|
|
2,4 gt jaka instalacja LPG i czy warto |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.witoldzik81_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych