Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Kilka problemów na raz :-(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Dolar_*

Bezimienny Gość.Dolar_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 wrzesień 2014 - 05:29

Z góry przepraszam jeśli wrzuciłem temat nie tam gdzie trzeba.
Od miesiąca jestem posiadaczem Pitka.
Wydawało mi się że wszystko jest z nim ok ale zauważyłem teraz parę niepokojących rzeczy tj.
1.Zapala się kontrolka Check Engine podczas dłuższej trasy ( mniej więcej po 100 km).
Odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu kontrolka zgasła. Niestety problem powraca.
2.Podczas postoju auto czasem ma nierówne obroty.
3.Wentylator się załącza w bardzo krótkim czasie a autko jeszcze zimne ( nie jestem ekspertem ale wydaje mi się że to termostat )
4.Brak podświetlenia jednego z z zegarów ( to akurat błachostka , ale nie lubię gdy coś w aucie nie działa , a mechanik powiedział że " można z tym jeździć i szkoda marnować pół dnia na robienie takiej głupoty "

Zwracam się do Was z pomocą
Czy znacie dobrego mechanika z Wawy ( najlepiej z okolic Ursynowa ) , kto by się tym zajął?

Jeszcze raz przepraszam jeśli wrzuciłem temat w nieodpowiednim miejscu.

#2 liseczek

liseczek

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3318
  • Dołączył:  27 lip 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:Aktualnie brak
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Sobótka
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 wrzesień 2014 - 08:27

Piotrze, na początek zalecam zapoznanie się z tematami, które są w dziale poczekalnia działy technicznego lub użycie funkcji "szukaj"
ad.1 sprawdź metodą kuczykową błędy
ad.2 punkt pierwszy może mieć wpływ na drugi
ad.3 jeżeli masz włączoną wentylację na szbę lub szyba/nogi to automatycznie włącza się klimatyzacja, a ona powoduje włączanie wentylatora - ciesz się, bo przynajmniej masz sprawny wentylator :d
ad.4 żaróweczki sadają i jak wykręcisz licznik wymieniasz żerówkę w zegarach/liczniku

#3 Fighter

Fighter

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 384
  • Dołączył:  20 sty 2014
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Marcin

Napisano 29 wrzesień 2014 - 11:03

U mnie check świecił się gdy miałem błąd wypadania zaplonu. Problem ustąpił po wymianie świec, odpukać.

#4 pzl

pzl

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 85
  • Dołączył:  13 maj 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Paweł

Napisano 30 wrzesień 2014 - 08:46

Ja też miałem problem z check engine. Powodem okazały się stare świece i kable i podobnie jak u Fightera wypadał zapłon. Naprawiłem w Edmarku bo tam gdzie zwykle leczę Pitka (Feuvert koło Reala na Ursynowie) nie mają kompa a uniwersalnym nie szło się połączyć.

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 wrzesień 2014 - 08:57

Nie ma problemu z podłączeniem PT nawet interfejsem za 100 zł zwłaszcza polifta po Can :kawka

#6 pzl

pzl

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 85
  • Dołączył:  13 maj 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6 M
  • Imię:Paweł

Napisano 30 wrzesień 2014 - 09:03

Andrzej, jak widać nie każdy jest doktorem :)
Panowie po 20 minutach odpuścili.

#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 wrzesień 2014 - 09:10

pzl,
Problem że zapewne tester był ustawiony na automat , ale czasem trzeba ręcznie przypisać protokół szyny danych - droższe urządzenia też się na tym rozkraczają : zawsze trzeba włączyć myślenie

#8 Bezimienny Gość.Dolar_*

Bezimienny Gość.Dolar_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 wrzesień 2014 - 14:19

Wyskoczył mi błąd Po420 ale w ząb nie rozumiem cóż to może być...
Czytałem odnośnik od tego błędu ale po angielsku i niewiele zrozumiałem.
Pomoże ktoś?

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16922
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 wrzesień 2014 - 14:23

Dolar,
czego nie rozumiesz ? katalizator jest nie w pełni drożny :niska sprawność .
Na początek ostro w dupa autu : wysokie obroty powyżej 4 tys i trasa min 50 km , albo się wypali albo masz wydatek .

#10 Bezimienny Gość.Dolar_*

Bezimienny Gość.Dolar_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 wrzesień 2014 - 16:39

Moja wiedza z zakresu mechaniki jest znikoma ... :-(
Także za wszystkie wskazówki bardzo Wam dziękuję.
Spróbuję gdzieś pośmigać z większymi obrotami i zobaczę czy coś się zmieni.
Jeszcze raz dziękuję





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych