Kilka problemów na raz :-(
Started By
Bezimienny Gość.Dolar_*
, 29 wrz 2014 05:29
9 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Dolar_*
Napisano 29 wrzesień 2014 - 05:29
Z góry przepraszam jeśli wrzuciłem temat nie tam gdzie trzeba.
Od miesiąca jestem posiadaczem Pitka.
Wydawało mi się że wszystko jest z nim ok ale zauważyłem teraz parę niepokojących rzeczy tj.
1.Zapala się kontrolka Check Engine podczas dłuższej trasy ( mniej więcej po 100 km).
Odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu kontrolka zgasła. Niestety problem powraca.
2.Podczas postoju auto czasem ma nierówne obroty.
3.Wentylator się załącza w bardzo krótkim czasie a autko jeszcze zimne ( nie jestem ekspertem ale wydaje mi się że to termostat )
4.Brak podświetlenia jednego z z zegarów ( to akurat błachostka , ale nie lubię gdy coś w aucie nie działa , a mechanik powiedział że " można z tym jeździć i szkoda marnować pół dnia na robienie takiej głupoty "
Zwracam się do Was z pomocą
Czy znacie dobrego mechanika z Wawy ( najlepiej z okolic Ursynowa ) , kto by się tym zajął?
Jeszcze raz przepraszam jeśli wrzuciłem temat w nieodpowiednim miejscu.
Od miesiąca jestem posiadaczem Pitka.
Wydawało mi się że wszystko jest z nim ok ale zauważyłem teraz parę niepokojących rzeczy tj.
1.Zapala się kontrolka Check Engine podczas dłuższej trasy ( mniej więcej po 100 km).
Odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu kontrolka zgasła. Niestety problem powraca.
2.Podczas postoju auto czasem ma nierówne obroty.
3.Wentylator się załącza w bardzo krótkim czasie a autko jeszcze zimne ( nie jestem ekspertem ale wydaje mi się że to termostat )
4.Brak podświetlenia jednego z z zegarów ( to akurat błachostka , ale nie lubię gdy coś w aucie nie działa , a mechanik powiedział że " można z tym jeździć i szkoda marnować pół dnia na robienie takiej głupoty "
Zwracam się do Was z pomocą
Czy znacie dobrego mechanika z Wawy ( najlepiej z okolic Ursynowa ) , kto by się tym zajął?
Jeszcze raz przepraszam jeśli wrzuciłem temat w nieodpowiednim miejscu.
#2
Napisano 29 wrzesień 2014 - 08:27
Piotrze, na początek zalecam zapoznanie się z tematami, które są w dziale poczekalnia działy technicznego lub użycie funkcji "szukaj"
ad.1 sprawdź metodą kuczykową błędy
ad.2 punkt pierwszy może mieć wpływ na drugi
ad.3 jeżeli masz włączoną wentylację na szbę lub szyba/nogi to automatycznie włącza się klimatyzacja, a ona powoduje włączanie wentylatora - ciesz się, bo przynajmniej masz sprawny wentylator
ad.4 żaróweczki sadają i jak wykręcisz licznik wymieniasz żerówkę w zegarach/liczniku
ad.1 sprawdź metodą kuczykową błędy
ad.2 punkt pierwszy może mieć wpływ na drugi
ad.3 jeżeli masz włączoną wentylację na szbę lub szyba/nogi to automatycznie włącza się klimatyzacja, a ona powoduje włączanie wentylatora - ciesz się, bo przynajmniej masz sprawny wentylator
ad.4 żaróweczki sadają i jak wykręcisz licznik wymieniasz żerówkę w zegarach/liczniku
#3
Napisano 29 wrzesień 2014 - 11:03
U mnie check świecił się gdy miałem błąd wypadania zaplonu. Problem ustąpił po wymianie świec, odpukać.
#4
Napisano 30 wrzesień 2014 - 08:46
Ja też miałem problem z check engine. Powodem okazały się stare świece i kable i podobnie jak u Fightera wypadał zapłon. Naprawiłem w Edmarku bo tam gdzie zwykle leczę Pitka (Feuvert koło Reala na Ursynowie) nie mają kompa a uniwersalnym nie szło się połączyć.
#5
Napisano 30 wrzesień 2014 - 08:57
Nie ma problemu z podłączeniem PT nawet interfejsem za 100 zł zwłaszcza polifta po Can
#6
Napisano 30 wrzesień 2014 - 09:03
Andrzej, jak widać nie każdy jest doktorem
Panowie po 20 minutach odpuścili.
Panowie po 20 minutach odpuścili.
#7
Napisano 30 wrzesień 2014 - 09:10
pzl,
Problem że zapewne tester był ustawiony na automat , ale czasem trzeba ręcznie przypisać protokół szyny danych - droższe urządzenia też się na tym rozkraczają : zawsze trzeba włączyć myślenie
Problem że zapewne tester był ustawiony na automat , ale czasem trzeba ręcznie przypisać protokół szyny danych - droższe urządzenia też się na tym rozkraczają : zawsze trzeba włączyć myślenie
#8 Bezimienny Gość.Dolar_*
Napisano 30 wrzesień 2014 - 14:19
Wyskoczył mi błąd Po420 ale w ząb nie rozumiem cóż to może być...
Czytałem odnośnik od tego błędu ale po angielsku i niewiele zrozumiałem.
Pomoże ktoś?
Czytałem odnośnik od tego błędu ale po angielsku i niewiele zrozumiałem.
Pomoże ktoś?
#9
Napisano 30 wrzesień 2014 - 14:23
Dolar,
czego nie rozumiesz ? katalizator jest nie w pełni drożny :niska sprawność .
Na początek ostro w dupa autu : wysokie obroty powyżej 4 tys i trasa min 50 km , albo się wypali albo masz wydatek .
czego nie rozumiesz ? katalizator jest nie w pełni drożny :niska sprawność .
Na początek ostro w dupa autu : wysokie obroty powyżej 4 tys i trasa min 50 km , albo się wypali albo masz wydatek .
#10 Bezimienny Gość.Dolar_*
Napisano 30 wrzesień 2014 - 16:39
Moja wiedza z zakresu mechaniki jest znikoma ...
Także za wszystkie wskazówki bardzo Wam dziękuję.
Spróbuję gdzieś pośmigać z większymi obrotami i zobaczę czy coś się zmieni.
Jeszcze raz dziękuję
Także za wszystkie wskazówki bardzo Wam dziękuję.
Spróbuję gdzieś pośmigać z większymi obrotami i zobaczę czy coś się zmieni.
Jeszcze raz dziękuję
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błędy p1685 p1686 p1687 oraz p0420 |
Techniczny podstawowy | FAAD |
|
|
|
Urwany bagnet oraz wiecznie odpadająca gałka biegów |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
|
|
Podpięty [humor] zdjecia, obrazki, filmy, linki |
Offtopic | Przemo |
|
|
|
KUPIE Gniazdo sprezyny lewy tyl i element mocujacy amoryzator wraz z drazkem watta |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
|
Nierówna praca silnika oraz dławienie |
Techniczny podstawowy | marth |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych