
Alternator
#1
Napisano 07 października 2014 - 12:45
#2
Napisano 07 października 2014 - 13:05
#3
Napisano 07 października 2014 - 13:36
#4
Napisano 07 października 2014 - 14:16
#5
Napisano 07 października 2014 - 14:20
[ Dodano: 2014-10-07, 15:20 ]
alternator w imadle..
#7
Napisano 07 października 2014 - 14:31
#8
Napisano 07 października 2014 - 14:34

#9
Napisano 07 października 2014 - 14:40
#10
Napisano 07 października 2014 - 14:43
#11
Napisano 08 października 2014 - 11:20
[ Dodano: 2014-10-08, 12:20 ]
No i jednak okazało się że uszkodzony.Wie ktoś może jakie są łożyska w alternatorze?
#12
Napisano 08 października 2014 - 13:47

#13
Napisano 28 października 2014 - 16:57
[ Dodano: 2014-10-28, 16:57 ]
Panowie ,da sie wyjąc alternator bez kanału?
#14
Napisano 17 września 2016 - 20:44
Panowie zmierzyłem ostatnio prąd ładowania altka w Pitku i wynosi zaledwie 13.5v niezależnie od obciążenia, teraz pytanie co tam mogło paść? Szczotki w altku czy coś z regulacją ładowania?
#15
Napisano 17 września 2016 - 21:55
Panowie zmierzyłem ostatnio prąd ładowania altka w Pitku i wynosi zaledwie 13.5v
Jako że zajmuję się elektrycznością to muszę Cię poprawić, nie zmierzyłeś prądu ładowania lecz napięcie na akumulatorze, prąd zmierzyłbyś miernikiem cęgowym.
Napięcie powinno się mieścić w zakresie 13,8 - 14,4 V ale czym to mierzyłeś?, mierniki w zależności od klasy mają błędy od 0,5 - 2% zmierz ponownie sprawdzonym miernikiem, jeżeli dalej będzie brakować tych kilku dziesiątych volt to zmierz bezpośrednio na alternatorze, przewody łączące i masowe mogą być zaśniedziałe i w miejscach łączenia nastąpi spadek napięcia, jeżeli na alternatorze będzie też za mało i podejrzewasz szczotki to możesz stuknąć w obudowę alternatora, jeżeli się napięcie podniesie to szczotki, może też być to wina akumulatora np. zbyt głębokiego rozładowania czy też jego wieku i też wypadałoby sprawdzić na innym.
Jeżeli mimo wszystkich prób dalej będzie za mało to by pozostał sterownik bo w nim jest regulator
Użytkownik mittek edytował ten post 17 września 2016 - 22:06
#16
Napisano 17 września 2016 - 22:21
Mittek dzięki za szybką odpowiedz, napięcie na akumulatorze mierzyłem średniej klasy miernikiem, czyli raczej odczyt powinien być OK. Co się tyczy mas, to oczyściłem te dwie masy oryginalne i dorobiłem trzecią, tak na wszelki wypadek, ale to nic nie pomogło. W Pitku ciężki jest dostęp doaltka to nie mierzyłem napięcia na altku i też w niego nie stukałem, jutro stuknę i sprawdzę czy to coś poprawi. A tak z doświadczenia to co jest najczęstszą przyczyną słabego ładowania w Pitku? Dodam że kontrolka ładowania się nie świeici.
Tak szukam drugiego altka na wszelki wypadek i widzę że altku w Pitku benzynowym są Mitshubishi, ktoś wie jakie dokładnie tam podchodzą szczotki?
#17
Napisano 17 września 2016 - 22:38
A tak z doświadczenia to co jest najczęstszą przyczyną słabego ładowania w Pitku?
Z PT w kwestii ładowania to ja nie mam żadnego doświadczenia, może Andrzej się odezwie bo o ile wiem serwisuje takie, swojego użytkuję dwa lata ale tego tematu nie przerabiałem, natomiast w innym chryslerze miałem problem ze szczotkami i woziłem sobie młoteczek i tak z miesiąc co jakiś czas go stukałem a w końcu zamieniłem na inny bo miałem, więc nawet go nie rozbierałem.
#18
Napisano 18 września 2016 - 15:08
To jeszcze pytanie do tych co grzebali w alternatorach od wersji benzynowej 2,0, czy tam jest alternator 120A i czy szczotki z tej aukcji http://allegro.pl/sh...tem=6481125698 to są pasujące do tego altka? Niby według tego sprzedawcy to są szczotki pasujące do altka o numerze Mitshubishi A003TB2491ZC
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
![]()
|
|
Przewody od alternatora |
Techniczny podstawowy | Piter-Lodz |
|
![]()
|
|
[Kupię] Śruby naciagajace alternator |
Części do PT Cruisera | HappyHearse |
|
![]()
|
|
Pasek alternatora |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.miro75_* |
|
![]()
|
|
Pasek alternatora |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.sas_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych