Walka z wypadąjacym zapłonem- wymiana licznika
#21
Napisano 01 January 2015 - 21:29
#22
Napisano 04 January 2015 - 01:35
poszukalem troche w necie i sa dwa rodzaje obudowy - wystepuje tez puszka z podlaczeniem do tego wezyka. Poszukam jutro uzywanej tylko zastanawiam sie, czy w srodku w puszcze cos powinno byc (czujnik czy inne urzadzenie), bo otwor jest przed filtrem powietrza ?
No i co jest polaczone tym wezykiem z drugiej strony? Jak widac nie wszyskie wersje tak maja. U mnie jest silnik 105 KW
[ Dodano: 2015-01-04, 01:35 ]
pomimo, ze problem rozwiazany, to czy ktos moglby napisac, co to za czesc, ktora jesst polaczona rzeczonym wezykiem z obudowa filtra? wyglada na kwadratowa puszke przymocowana pod przepustnica na pokrywie zaworow...
#23
Napisano 04 January 2015 - 07:52
#24
Napisano 04 January 2015 - 12:06
#25
Napisano 04 January 2015 - 12:45
#26
Napisano 04 January 2015 - 15:09
Andreeas7, pytam o wężyk z podciscieniem, podłączony jest do obudowy filtra powietrza. W niektórych wersjach jest a w innych nie ma... Widać go na pierwszym planie na zdjęciu załączonym wczesniej...
#27
Napisano 31 March 2016 - 15:52
mateo28,
Ciśnienie jest dobre (0,3-0,6 bar) , kąt wyprzedzenia do dupa ..... rozrząd , układ wydechowy do sprawdzenia i mapsensor do podstawienia drugi .
hej Andrew, sorry za odgrzebywanie kotleta, ale jak powinien prawidłowo zachowywać się kąt wyprzedzenia? U mnie podobnie jest tzn. pozytywne wartości między 3-15
#28
Napisano 02 April 2016 - 06:55
W temacie dawno nie pisano, lecz dla zainteresowanych opiszę moje doświadczenie z wypadaniem zapłonu. Mój pitek jakieś ze dwa lata kulał na drugi cylinder, nakombinowałem się z wężykami, zaworem pcv, świecami, silnikiem krokowym, przewodami, filtrami itp, w końcu 2 cylinder umarł na dobre i po jakimś czasie wypluł uszczelkę głowicy. Przy naprawie pitek na dzień dobry załatwił cewkę NGK - brak iskry na 2 cylindrze, dostawca wymienił cewkę, która spieprzyła się po miesiącu - również NGK. Założono oryginalną MOPAR i hula 1,5 roku. Wydarzenia te skłoniły mojego mechanika do głębszej refleksji nad tym tematem, gdyż podobna historia zdarzyła mu się kiedyś przy naprawie Audi. Reasumując - w opinii mechanika za awarię cewki odpowiada sterownik, gdyż są w nim elementy półprzewodnikowe, które się zużywają i powodują awarie cewki. Gdzieś w Polsce jest fachman, który usuwa te wady w sterownikach poprzez wymianę wadliwych półprzewodników. Kolego Andreas jako najbieglejszy w pt-rzemiośle, wypowiedz się proszę w temacie.
- andreeas7 lubi to
#29
Napisano 02 April 2016 - 11:15
#30
Napisano 24 April 2016 - 20:07
Dziękować za cenną uwagę. Nie dałem sterownika do naprawy, lecz uzyskałem w międzyczasie informację, że cewki innych producentów są słabe i nie wytrzymują długo w Chryslerach(opinia człowieka naprawiającego moduły zapłonowe w zakładzie pod Warszawą). Potwierdzają to moje doświadczenia - jedna cewka NGK wytrzymała miesiąc, druga ok pół roku, po czym zainstalowałem oryginalną z MOPAR, (która jest niemalże o połowę tańsza niż NGK), jeżdżę ok 1,5 roku.
Podkreślam fakt, iż są to moje doświadczenia w temacie cewka.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Oświetlenie licznika |
Techniczny podstawowy | sobjan77 |
|
|
|
wymiana płynu w chłodnicy krok po kroku pt 2.0 |
Techniczny podstawowy | _marcinw |
|
|
|
Wymiana drążka kierowniczego i końcówekdrążek, kierowniczy, końcówki d i 3 więcej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PtBlack_* |
|
|
|
Wymiana liczniki |
Techniczny podstawowy | Mamrot |
|
|
|
oświetlenie licznikówwskazówki liczników |
Techniczny podstawowy | Pablino |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych