Chromek 1, nie bierz do siebie ale Mobil to taki sam szajs jak Castrol.
Liqui Moly lub Motul
Napisano 28 sierpnia 2016 - 17:07
Chromek 1, nie bierz do siebie ale Mobil to taki sam szajs jak Castrol.
Liqui Moly lub Motul
Napisano 28 sierpnia 2016 - 17:48
Łuka zgadzam ie tobą w100% po protu dałem czlowiekowi linka jako lekturęę
Napisano 28 sierpnia 2016 - 17:50
Napisano 08 października 2016 - 14:26
Napisano 08 października 2016 - 17:10
ja jeżdżę na shell helix ultra extra 5w30
Napisano 08 października 2016 - 17:44
Ja przeszedłem po rozmowie z Andrzejem z MOPARA 53-30 na LIQUIMOLY Top Tec 4200 5W-30
Napisano 08 października 2016 - 19:56
Mam benzynę 2.0, Liqui Molly Top Tec 4200 5w30
Napisano 13 października 2016 - 12:27
Cześć
Może kogoś zainteresuje temat ;
http://www.specol.co.../silnikowe.html
Znam parę osób co jeżdżą na tym oleju i jest OK.
Spełnia wymogi Chryslera
http://www.specol.co...rodukt/418.html
Użytkownik Kasa100 edytował ten post 13 października 2016 - 12:28
Napisano 21 listopada 2016 - 22:40
Witam wszystkich . Przeczytałem wszystkie wasze uwagi i zalecenia i mam mętlik w głowie jaki olej wlać do mojego autka. Moje cacko 2.0 benzyna i Gaz BRC . Przebieg 255.000. Miałem częściowy remont auta głowica i wymiana korbowodowych panewek , rozrząd itd. Mam na czas pseudo dotarcia zalany olejem 10 w 30 półsyntetyk i po 1000 km mam to wylać i zalać od nowa . Nie wiem jakim olejem zalać bo i mechanik sam nie wiem co mi doradzić. Miło jak znajdziecie czas i coś doradzicie . Nie ukrywam może za dużo o tym czytałem i się pogubiłem. Z góry dziękuje.
Napisano 21 listopada 2016 - 23:13
Nie mam niestety wiedzy co po takim miniremoncie powinieneś, a czego nie, ale na pewno 5w30 Liqui Moly TOP TEC 4200 nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie - poleca go Doktor Andrzej.
A jak jeszcze zamówisz stąd: http://www.kolegaberlin.pl/ --> to możesz mieć pewność najlepszej ceny i jakości. Do Warszawy przesyłka doszła następnego dnia po zamówieniu.
Napisano 23 listopada 2016 - 21:03
Witam, olej wymieniony mam nadzieję że będzie teraz wszystko okej. Dzięki i pozdrawiam. :piter
Napisano 23 listopada 2016 - 21:44
Ja śmigam na 5w30 Liqui Moly TOP TEC 4200 polecony przez ANDRZEJA, wcześniej jeździłem na 5W30 MOPAR
Napisano 23 listopada 2016 - 22:07
Ja polecam syntetyk Petro Canada. Zrobiłem jakieś 2500 km, bez ubytków i kolor wciąż jak w dniu wymiany.
Użytkownik pablobed edytował ten post 23 listopada 2016 - 22:11
Napisano 23 kwietnia 2019 - 07:07
Napisano 23 kwietnia 2019 - 07:50
Ja bym zmienił na 5W30, a co do konkretnego produktu to raczej subiektywne odczucia są, moim zdaniem.
Napisano 23 kwietnia 2019 - 10:17
Napisano 23 kwietnia 2019 - 10:44
2.2 crd, którego kupiłem z przebiegiem 175.000 był zalany 10w40. Płukanka, wymiana na 5w30, kolejna wymiana po 15.000 też 5w30 i tak już zostanie. Nic nie cieknie, silnik nie bierze oleju.
Napisano 23 kwietnia 2019 - 11:06
A czy moje jakieś wewnętrzne obawy o to iż żadszy olej powypłukuje co nie trzeba i remont silnika za pare tysi to trochę odstrasza. Nie wiem w którym momęcie czyli przebieg i stan , oraz powodu z jakiego ktoś przeszedł na 10W40. Oby to tylko względy finansowe miały wpływ na tę decyzję.
Łukasz, jeżeli silnik w Twoim PiTolu zacznie cieknąć po wymianie oleju na rzadszy, jak piszesz, to znaczy, że i tak wymaga napraw, remontu..., ingerencji w każdym bądź razie. Powodem "przejścia" na 10W40 oprócz względów finansowych, jak wspomniałeś, może być stereotypowe myślenie, że dla bezpieczeństwa silnika to będzie lepsze. Prawda jest chyba raczej inna, bo gęstszy olej dla zdrowego silnika jest raczej mniej korzystny, chociażby dlatego, iż początkowy czas jego pracy, po uruchomieniu, przebiega wtedy na "niedoolejeniu", gęstszy olej wolniej się rozprowadza. Poza tym, producent chyba zaleca 5W30 bez względu na przebieg, a robi to w określonym celu myślę.
Napisano 23 kwietnia 2019 - 12:27
Napisano 23 kwietnia 2019 - 14:30
Nic nie wymywaj... Zalej nowym i śmigaj do następnej wymiany. Co do tego, jakim zalać...? Nie używaj najtańszych i takich niewiadomego pochodzenia. Wybierz z tych, które podpowiadali Ci inni.
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
wymiana płynu w chłodnicy krok po kroku pt 2.0 |
Techniczny podstawowy | _marcinw |
|
|
|
Wymiana drążka kierowniczego i końcówekdrążek, kierowniczy, końcówki d i 3 więcej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PtBlack_* |
|
|
|
Wymiana liczniki |
Techniczny podstawowy | Mamrot |
|
|
|
Kontrolka oleju |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Grzegorz G_* |
|
|
|
Kupię korek filtra oleju 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Marcus |
|
|
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych