Promień skrętu
#101
Napisano 27 lipiec 2013 - 05:46
#102
Napisano 27 lipiec 2013 - 13:14
#103
Napisano 27 lipiec 2013 - 14:17
#104
Napisano 27 lipiec 2013 - 15:55
#105
Napisano 27 lipiec 2013 - 16:14
#106
Napisano 27 lipiec 2013 - 16:50
#107
Napisano 27 lipiec 2013 - 16:59
#108
Napisano 27 lipiec 2013 - 17:03
#109
Napisano 27 lipiec 2013 - 17:17
#110
Napisano 27 lipiec 2013 - 17:19
#111
Napisano 27 lipiec 2013 - 19:37
#112
Napisano 27 lipiec 2013 - 19:38
No, szczególnie na polskich drogach porytych nierzadko piachem powodzeniaprzy skręcaniu trzeba się wykładać
#113
Napisano 27 lipiec 2013 - 19:43
#114
Napisano 27 lipiec 2013 - 20:32
liseczek, przecież moto o którym piszesz to lekki , szybki i zwrotny jest
myślę że trzeba ćiwczyć , ćwiczyć, ćwiczyć a nie na kompie siedzieć
#115
Napisano 27 lipiec 2013 - 20:38
Jak się ma trochę doświadczenia to może się coraz lepiej zakręca, ale jak na razie to każdy zakręt powyżej 30km/h i pow. kąta 30 stopni to wyzwanieliseczek, przecież moto o którym piszesz to lekki , szybki i zwrotny jest
#116
Napisano 27 lipiec 2013 - 20:38
#117
Napisano 27 lipiec 2013 - 20:41
#118
Napisano 27 lipiec 2013 - 20:43
#119
Napisano 27 lipiec 2013 - 20:45
#120
Napisano 28 lipiec 2013 - 07:57
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ogranicznik skrętu kół |
Techniczny podstawowy | uczucie84 |
|
|
|
Check Engine > Czujnik skrętuczujnik skrętu, check engine |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Marek_PT_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych