Witam!
Jak w tytule. Pojawiły się błędy po teście kluczykowym. Prosiłbym o rozszyfrowanie i podpowiedź, czy jestem w stanie sam coś z tym zrobić.
Napisano 08 May 2015 - 07:11
Witam!
Jak w tytule. Pojawiły się błędy po teście kluczykowym. Prosiłbym o rozszyfrowanie i podpowiedź, czy jestem w stanie sam coś z tym zrobić.
Napisano 08 May 2015 - 08:17
Napisano 08 May 2015 - 09:08
Wróży to coś strasznego?
Napisano 08 May 2015 - 09:12
Napisano 08 May 2015 - 11:50
Najgorsze jest to, że nie wiem do jakiego mechanika w ogóle się z tym udać. Eh.
Napisano 08 May 2015 - 11:55
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 08 May 2015 - 11:56
Napisano 09 May 2015 - 10:05
Moim zdaniem P1130 to błąd wskazujący na 3 wtryskiwacz, u mnie też wyskakiwał ten błąd, po wymianie uszczelki - podkładki miedzianej wtryskiwacza koszt 20zł. jest ok.
Napisano 09 May 2015 - 10:07
Napisano 09 May 2015 - 10:17
Być może, faktem było, że uszczelka była na tyle wypalona, że po przekręceniu kluczyka tryskało z pod wtrysku paliwo.
Napisano 09 May 2015 - 10:17
Jeżeli chodzi o dobry warsztat w Twojej okolicy to polecam ASJ Elbląg.
Jak ja miałem problem ze swoim Pitolem wszyscy (4 warsztaty) rozkładali ręce, a oni zrobili mi auto w kilka godzin...
Nie było tanio ale było dobrze.
I sprawdziła się zasada DOBRZE-TANIO-SZYBKO... czyli możesz wybrać tylko dwie opcje...
Napisano 09 May 2015 - 10:24
Napisano 09 May 2015 - 10:36
Ok. Po tym zabiegu błąd po wykasowaniu znikną i się nie pojawił od tamtej pory, przejechałem po wymianie ok. 6tys.km.
I nie twierdzę, że jest inaczej, ja opisuję swój przypadek. Być może to zbieg okoliczności.
Użytkownik Jacek1 edytował ten post 09 May 2015 - 10:40
Napisano 09 May 2015 - 10:43
Napisano 09 May 2015 - 10:53
Powtarzam jeszcze raz i zaznaczę, że przy swoim się nie upieram.
I nie twierdzę, że jest inaczej, ja opisuję swój przypadek. Być może to zbieg okoliczności.
Napisano 09 May 2015 - 11:05
Napisano 09 May 2015 - 11:08
Ja się nie stresuje
.
Bo po trzech latach bycia posiadaczem PT to już wiem, że żyje własnym życiem i po objawach nie zawsze można zdiagnozować właściwą usterkę.
Napisano 09 May 2015 - 11:10
Napisano 09 May 2015 - 11:15
Pozdrawiam. :piter
Do zobaczenia na trasie.
Napisano 09 May 2015 - 13:43
Mam akumulator kwasowy. Z tego co przekazał mi kolega sluna - powinien być żelowy. Poprzedni właściciel pewnie wrzucił po kosztach. To może być przyczyna występowania błędu z napięciem ładowania.
Napisano 09 May 2015 - 14:48
Błąd może być pozostałością po uszkodzonym poprzednim akumulatorze
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd P0620 i P0703![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Rafał W._* |
|
![]()
|
|
Blad P0620 |
Techniczny podstawowy | WiciuW |
|
![]()
|
|
BŁĄD PO 171 |
Techniczny podstawowy | Ponczi |
|
![]()
|
|
Kody błędów - P0833, P1130, P0703,P0403 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_Schlesier_* |
|
![]()
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych