Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

BŁĄD: P1130 i P0620


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wishermil

Wishermil

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 53
  • Dołączył:  30 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał
  • Skąd::Wejherowo
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 maj 2015 - 07:11

Witam!

 

Jak w tytule. Pojawiły się błędy po teście kluczykowym. Prosiłbym o rozszyfrowanie i podpowiedź, czy jestem w stanie sam coś z tym zrobić.



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 maj 2015 - 08:17

Błędy to tylko podpowiedzi a nie wyznaczniki rozwiązania problemu : za duże napięcie ładowania i drugi problem z właściwym ciśnieniem na szynie paliwa

#3 Wishermil

Wishermil

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 53
  • Dołączył:  30 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał
  • Skąd::Wejherowo
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 maj 2015 - 09:08

Wróży to coś strasznego?



#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 maj 2015 - 09:12

Koszty , tylko koszty a usterki mogą być rozległe : sterownik silnika , sprzęgło alternatora , alternator , akumulator i druga kwestia : regulator ciśnienia , pompa wysokiego ciśnienia , wtryskiwacz lub wtryskiwacze

#5 Wishermil

Wishermil

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 53
  • Dołączył:  30 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał
  • Skąd::Wejherowo
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 maj 2015 - 11:50

Najgorsze jest to, że nie wiem do jakiego mechanika w ogóle się z tym udać. Eh.



#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 maj 2015 - 11:55

Michał do mądrego , w pierwszej kolejności wykasowanie błędów na testerów i obserwowanie na liczniku czy pojawia się ponownie.Z akumulatorem w elektryka na test akumulatora z pomiarem jego zużycia ( na testerze wyświetli jaka ma właściwa pojemność teraz i czy wymaga wymiany ) .Zacznij od najprostszych i najtańszych ruchów .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 08 maj 2015 - 11:56


#7 Jacek1

Jacek1

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 66
  • Dołączył:  12 sty 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD LIMITED
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Ełk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 10:05

Moim zdaniem P1130 to błąd wskazujący na 3 wtryskiwacz, u mnie też wyskakiwał ten błąd, po wymianie uszczelki - podkładki miedzianej wtryskiwacza koszt 20zł. jest ok.



#8 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 10:07

Bzdura - wtryski nie określają kolejności usterki nieszczelności

#9 Jacek1

Jacek1

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 66
  • Dołączył:  12 sty 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD LIMITED
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Ełk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 10:17

Być może, faktem było, że uszczelka była na tyle wypalona, że po przekręceniu kluczyka tryskało z pod wtrysku paliwo.



#10 niechwiad

niechwiad

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 133
  • Dołączył:  06 lut 2015
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Mazury
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 10:17

Jeżeli chodzi o dobry warsztat w Twojej okolicy to polecam ASJ Elbląg.

Jak ja miałem problem ze swoim Pitolem wszyscy (4 warsztaty) rozkładali ręce, a oni zrobili mi auto w kilka godzin...

Nie było tanio ale było dobrze.

I sprawdziła się zasada   DOBRZE-TANIO-SZYBKO... czyli możesz wybrać tylko dwie opcje...



#11 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 10:24

Uszczelka pod wtryskiwaczami uszczelnia tylko układ ciśnieniowy kompresji a nie układ paliwowy cr , jeśli ktoś ci wymienił tylko podkładkę miedziana i powiedzmy śrubę która jest jednorazowa to znaczy ze i tak masz nie naprawiona usterkę. W 100% .

#12 Jacek1

Jacek1

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 66
  • Dołączył:  12 sty 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD LIMITED
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Ełk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 10:36

Ok. Po tym zabiegu błąd po wykasowaniu znikną i się nie pojawił od tamtej pory, przejechałem po wymianie ok. 6tys.km.

I nie twierdzę, że jest inaczej, ja opisuję swój przypadek. Być może to zbieg okoliczności.


Użytkownik Jacek1 edytował ten post 09 maj 2015 - 10:40


#13 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 10:43

P1130 to problem z ciśnieniem na szynie wtryskowej i wystąpi tylko jak leje wtrysk przez zaworek i końcówkę wtryskiwacza , możesz mieć wtryski wyjęte na zewnątrz i nie będzie to miało znaczenia .

#14 Jacek1

Jacek1

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 66
  • Dołączył:  12 sty 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD LIMITED
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Ełk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 10:53

Powtarzam jeszcze raz i zaznaczę, że przy swoim się nie upieram.

 

I nie twierdzę, że jest inaczej, ja opisuję swój przypadek. Być może to zbieg okoliczności.



#15 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 11:05

Jacku spoko ,bez stresa

#16 Jacek1

Jacek1

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 66
  • Dołączył:  12 sty 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD LIMITED
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Ełk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 11:08

Ja się nie stresuje :mniam  :mniam :mniam .

Bo po trzech latach bycia posiadaczem PT to już wiem, że żyje własnym życiem i po objawach nie zawsze można zdiagnozować właściwą usterkę.



#17 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 11:10

Oj trafnie to ująłeś

#18 Jacek1

Jacek1

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 66
  • Dołączył:  12 sty 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD LIMITED
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Ełk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 11:15

Pozdrawiam. :piter

Do zobaczenia na trasie.



#19 Wishermil

Wishermil

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 53
  • Dołączył:  30 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał
  • Skąd::Wejherowo
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 13:43

Mam akumulator kwasowy. Z tego co przekazał mi kolega sluna - powinien być żelowy. Poprzedni właściciel pewnie wrzucił po kosztach. To może być przyczyna występowania błędu z napięciem ładowania. 



#20 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 14:48

Błąd może być pozostałością po uszkodzonym poprzednim akumulatorze 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych