Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

BŁĄD: P1130 i P0620


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 17:38

Być może, faktem było, że uszczelka była na tyle wypalona, że po przekręceniu kluczyka tryskało z pod wtrysku paliwo.

Pewnie uszczelka przedmuchiwała a paliwo lało się spod niedokręconej rurki paliwowej - czyli dwa w jednym - zmienili uszczelkę pod wtryskiem i przy okazji chcąc nie chcąc dokręcili rurkę lub króciec - ot i cała tajemnica. Błąd poza tym mógł być stary i nieaktywny - na przykład sprzed czterech lat.... :lol 



#22 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8212
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 maj 2015 - 17:38

Andrzej! jak rozmawiałem z Michałem gdzie ON jest stwierdził, że ma na dzień dobry napis RENO...od tego bym zaczął...i szukamy dalej :kawka



#23 Wishermil

Wishermil

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 53
  • Dołączył:  30 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał
  • Skąd::Wejherowo
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 maj 2015 - 12:55

Ta. Akumulator mam z Renaulta. Hehe. Juna przesłał mi już jaki mam kupić. 700 zl lzejszy bede, ale co zrobić.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych