Nierówna praca silnika na małych obrotach
#21
Napisano 25 sierpnia 2016 - 20:16
#22
Napisano 25 sierpnia 2016 - 20:18
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 25 sierpnia 2016 - 20:19
#23
Napisano 25 sierpnia 2016 - 21:09
Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem. Muszę naprawić. Możliwe, że przez to czasami się temp. podnosi?
Pozdrawiamm
#24
Napisano 26 sierpnia 2016 - 12:32
Pytanie: czy jest więcej czujników w sensie jakis do włączania wentylatora czy tylko jeden ten co wskaźnikiem steruje?
Termostaty chyba jest ok, skoro w trakciejazdy się schodził.
#25
Napisano 26 sierpnia 2016 - 12:39
Dzisiaj znowu nie włączył mi się wentylator pomimo tego, że temperatura podniosła się na jakieś 75%skali (wyszedłem spr.i wentylator nie chodził) . Ale w trakcie jazdy się od razu wróciła do normy.
Pytanie: czy jest więcej czujników w sensie jakis do włączania wentylatora czy tylko jeden ten co wskaźnikiem steruje?
Termostaty chyba jest ok, skoro w trakciejazdy się schodził.
Nie jestem mechanikiem, ale tak na logikę jak jedziesz to wpada Ci pietrze przez kratkę i chłodzi silnik. Ja też tak miałem, tylko, że mi się nie tylko grzał, ale i gotował płyn po zatrzymaniu. Wymieniłem kostkę i zregenerowałem wentylator bo szczotek już prawie nie było.
Użytkownik haczu86 edytował ten post 26 sierpnia 2016 - 12:40
#26
Napisano 26 sierpnia 2016 - 16:06
#27
Napisano 30 sierpnia 2016 - 13:47
Gdzie zamawiacie szczotki do wiatraka 2.0? 4 szt. to komplet będzie? Poleci ktoś coś? Może ktoś ma na odsprzedanie?
#29
Napisano 31 sierpnia 2016 - 21:37
Dzięki za podpowiedź.. ta wyszukiwarka nie za bardzo mi działa i mnie wkurza.
Szczotki już zamówione, grill odkręcony, pas itd. zostało tylko wyciągnąć wentylator. Jutro będę miał części, to ogarnę wszystko..
Jak ogarnę wentylator i nie będzie się grzał, to zajmę się kolejnymi tematami.
Może ktoś podpowie i poleci gdzie kupić do mojego 2.0 manuala.
1. Świece champion i przewody (byle nie jan.mor i bo.sch - miałem mi się nie sprawdziły),
2. dolna i górna poduszka silnika
3. tarcze i kolcki do przodu
4. dywanik kierowcy
A i pytanie. Czy ktoś ma też tak, że jak jest gorąco to samochód ma muła, a jak chłodniej i wilgotno, to zapierdziela jak szalony?
Podejrzewam, że to ten czujnik za filtrem powietrza, ale błędu nie wyświetla.. Może jakiś patent z jakimś rezystorem ? żeby zawsze miał kopa? ;-) Liczę na podpowiedzi.
Pozdrawiam!
NIe ukrywam, że zależy mi aby części były w miarę dobre ale tanie!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przestaje grzać na wolnych obrotach... |
Techniczny podstawowy | niwznany2 |
|
|
|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Silnik, Elektryka, PT Cruiser, Obroty, Wspomaganie kierownicy
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
Centralny zamekNapisany przez Renciak , 02 sie 2024 Elektryka |
|
|
||
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
Obroty jałowe i ich brak.Napisany przez Renciak , 16 lut 2024 Silnik, Obroty, Jałowe, Krokowy |
|
|
||
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
Dziwne wycie w silnikuNapisany przez Renciak , 09 maj 2022 Silnik, Wycie, Pisk |
|
|
||
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
Centralny zamek wariujeNapisany przez Renciak , 24 lut 2022 Zamek, Centealny, Elektryka |
|
|
||
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
Niedziałający wentylatotNapisany przez Renciak , 21 paź 2021 Wentylatot, Przekaźnik, Elektryka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych