Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

łacznik watta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
74 odpowiedzi w tym temacie

#61 .JoKer.

.JoKer.

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 482
  • Dołączył:  18 mar 2018
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M LPG
  • Imię:Jurek
  • Skąd::Zawiercie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 kwietnia 2020 - 19:51

I ja muszę nieszczęsny łącznik wymienić.
Ktoś montował śmigło firmy Dorman?
Na mopara sie nie szarpię.Jestem na postojowym także bida.
A nie chcę regenerować na łożyskach ponieważ nie do końca spełnia swoją rolę.Jest za sztywny.

Kupiłem NTY i zrobiłem jakieś 2000 km. i stuku puku od nowa, więc przeczytałem wszystkie posty dotyczące regeneracji i zawiozłem tokarzowi łożyska. Do dziś, w ciągu roku od wymiany, zrobiłem 40 000 km. 3 tygodnie temu wymieniałem sondę lambda i sprawdzałem przy okazji stan łącznika - jest idealnie. Całkowity koszt (tokarz+łożyska) zamknął się w 80zł.



#62 kade

kade

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 8 111
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M Gaz
  • Imię:Darek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 kwietnia 2020 - 11:55

Będę zakładał oryginalne,używany.Mam na stanie z gruza.A ten zdupiony zrobię na łożyskach i będzie"na zaś".

#63 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9 306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwietnia 2020 - 06:47

Mam zrobiony na łożyskach od okolo 8-9 lat przejechane powyżej 80tys km i nic się nie dzieje.
Może i fabryki się nie poprawia ale zdecydowanie ta metoda naprawy, jest trwalsza aniżeli stosowanie zamiennikow.
Odnośnie drążków to mam jeszcze fabryczne.

#64 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 5 036
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwietnia 2020 - 07:42

Może i fabryki się nie poprawia ale zdecydowanie ta metoda naprawy, jest trwalsza aniżeli stosowanie zamiennikow.

 

 

Cały sęk w tym Adamie, że części produkowane są tak, żeby się psuły, ewentualnie w miarę szybko zużywały. Tak więc poprawienie w miarę sensownie fabryki nie jest niczym złym. Sam myślę już jakiś czas nad wymianą watta, bo jest już na nim luz, ale jeszcze tak bardzo mi to nie doskwiera.



#65 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 066
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwietnia 2020 - 08:13

Jeden chwali drugi gani - ja nie polecam , Adamie swoje drążki zobaczysz dopiero jak odepniesz od łącznika i wtedy poproszę o komentarz czy nic się nie dzieje - a tak wracając do tematu oryginał wymieniałem po przebiegu 120 tyś km - to dobra wytrzymałość i nie ma co marudzić że coś jest żle skonstruowane - w Peugotach  belki skrętne robione na stalowych prętach teoretycznie bezawaryjne - a sypały sie na potegę 



#66 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9 306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 kwietnia 2020 - 11:52

Jędruś po 280 tys przebiegu drążki bez względu czy łącznik był fabryczny czy regenerowany, to pewnie są do wymiany.

#67 koliber01

koliber01

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 84
  • Dołączył:  23 lut 2012
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Krzysiek

Napisano 21 kwietnia 2020 - 20:44

no to ja mam jakieś szczęście bo już 3 wymieniłem  :/



#68 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 stycznia 2023 - 17:34

PiTi przywital mnie w nowym roku stukaniem lacznika Watta. Orginalny wytrzymal 23 lata i ok 200 tys km. Bede wymienial komplet razem z drazkami, chyba na MOOG'a jak znajde calosc.

 

Ktos ma jakas wiedze na temat zamienika firmy BAW?

 

Sruby mam w takim stanie ze spedze nad nimi zapewne caly dzien by je odkrecic a nie zniszczyc.....   


Użytkownik gtig60 edytował ten post 06 stycznia 2023 - 17:38


#69 WD40MAX

WD40MAX

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 613
  • Dołączył:  11 lip 2020
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Zbyszek
  • Skąd::Piaseczno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 stycznia 2023 - 18:52

Wczoraj zamówiłem łącznik i drążki do niego.

Wyszło 334 zł (łącznie z przesyłką) w przyszłym tygodniu będę wymieniał.



#70 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 stycznia 2023 - 11:29

Zamówiłem komplet BAW. Przypomniałem sobie ze coś tam już kupowałem tej firmy do Jeepka i jest wpożądku, także bedziemy testować i opiniować.



#71 WD40MAX

WD40MAX

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 613
  • Dołączył:  11 lip 2020
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Zbyszek
  • Skąd::Piaseczno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 stycznia 2023 - 11:50

Sam łącznik to raptem 114 zł. Ciekawe ile mechanik zaśpiewa za robociznę?!



#72 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 066
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 stycznia 2023 - 11:58

Sam łącznik to raptem 114 zł. Ciekawe ile mechanik zaśpiewa za robociznę?!

 

W tak młodych samochodach wymienia się w komplecie z drążkami - po tylu latach wszystko nadaje się tylko śmieci , wymiana kompletu to koszt 120 zł max  - to tylko zależne ile zejdzie czasu z odkręceniem drążków od wzmocnień przy podłodze .


  • gtig60 i WD40MAX lubią to

#73 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 5 036
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 stycznia 2023 - 11:59

Sam łącznik to raptem 114 zł. Ciekawe ile mechanik zaśpiewa za robociznę?!

 

 

Więcej jak 100 zł, być nie powinno (za sam łącznik).


  • WD40MAX lubi to

#74 WD40MAX

WD40MAX

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 613
  • Dołączył:  11 lip 2020
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Zbyszek
  • Skąd::Piaseczno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 stycznia 2023 - 14:02

Właśnie z drążkami wymieniam, bo stan obecnych jest fatalny.

 

Załączony plik  IMG_20220122_094634.jpg   47,15 KB   1 Ilość pobrań

 



#75 airgaston

airgaston

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 53
  • Dołączył:  31 mar 2024
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2,4 A +LPG
  • Imię:Jaro
  • Skąd::Stolica i okolica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 maja 2024 - 06:41

Właśnie zastanawiałem się jak wygląda łącznik i gdzie siedzi.  Fotka wyjaśniła mi wszystko. 


Użytkownik airgaston edytował ten post 12 maja 2024 - 06:42






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych