Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


PT 1.6 2004 bardzo proszę o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#61 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16936
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2015 - 12:50

Ten castrol absolutnie nie nadaje sie do tej skrzyni , spuszczać , płukać i zalać właściwy Mopar ATF+4

#62 Bezimienny Gość.Kondziu_*

Bezimienny Gość.Kondziu_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 listopad 2015 - 13:10

to co to powiedzcie  mi za mechanicy  w stacji diagnostycznej  ze zalewają  jakims  castrolem?  i niby sprawdzali w kompie jaki ma byc


ale pierwsze slysze ze a manualnej  skrzyni  leje się olej do automatu....



#63 Bezimienny Gość.Kondziu_*

Bezimienny Gość.Kondziu_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 listopad 2015 - 22:57

dalej  nikt  mi nie sprecyzował dlaczego  olej do skrzyni  manualnej  wlewać  od skrzyni  automatycznej  czyli ten  atf+ mopar



#64 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16936
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 listopad 2015 - 23:02

Co chcesz precyzować i czego nie rozumiesz ? Producent przewidział dla skrzyń stosowanych w chryslerze olej o gęstości i lepkości jak dla skrzyń automatycznych i to sie sprawdza .Cześć aut innych firm ma olej do skrzyń taki sam jak do silnika i tez ludzie szukają dziury w całym dlaczego tak jest - tak jest poporostu specyfika tych skrzyń i tyle .

#65 Bezimienny Gość.Kondziu_*

Bezimienny Gość.Kondziu_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 17 listopad 2015 - 12:08

jeśli ktoś jest zainteresowany to  poniżej krótki opis kosztów  mojej awarii.okazało się że  sprężyny w tarczy latają  i  stąd dzwonienie" na zimnym silniku bez wcisnietego sprzęgła,oczywiscie wyminiłem je całe  na sachsa.

*Sprzegło Sachs (tarcza + docisk) -650zł

*Łozysko oporowe  ( nie wiem dlaczego nie jest  w zestawie ze sprzęgłem)   -180zł

*Uszczelniacz wału (bo podobno lał)  -90zł

*olej do skrzyni -210zł

* benzyna w spreyu do czyszenia -20zł

*koszt za robotę 350zł

  

 

I uzbierało się łącznie 1500zł......



#66 MANDEY

MANDEY

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 736
  • Dołączył:  13 sty 2013
  • Rok Produkcji:2006 Route 66
  • Silnik:2,2crd M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 listopad 2015 - 21:21

Niektóre maszyny drogowe posiadają obieg oleju silnika połączony z hydrauliką i stosuje się w nich olej silnikowy o zalecanych parametrach.  Mechanicy ze stacji diagnostycznej mają słabą znajomość naszego pitka, więc ich rady warto zawsze skonsultować z naszymi doktorami.Pozdrawiam



#67 eswu

eswu

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 64
  • Dołączył:  15 lis 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Sławek
  • Skąd::Zduńska Wola
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 grudzień 2015 - 00:38

temat oleju do skrzyni biegów dopiero co przerabiałem, tylko Mopar ATF +4 - do automatu i manuala ten sam. Każdy inny to w najlepszym wypadku eksperyment. Przy zleceniu wymiany mechanikom, właściwego doboru oleju do skrzyni trzeba dopilnować samemu.



#68 MiGi42

MiGi42

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 976
  • Dołączył:  06 lut 2011
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2CRD
  • Imię:Romuald
  • Skąd::Poznan
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 grudzień 2015 - 14:27

Kichman,na Malwowej byłem kilka lat temu ,ale jak widzę niewiele się zmieniło.Amerykanskie mają tylko ceny.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych