Witam.Były mrozy mój oryginalny akumulator z mopara z 11 letnim stażem padł trza było pożyczyć prąd od życzliwego człowieka i wielkie zaskoczenie błąd 2107 i co teraz.Czytałem szukałem ale piszecie,że to może tylko serwis skasować,a dodam,że autko śmiga bezproblemowo"ma nowy akumulator" i gdyby nie ta lampka chek engine to wszystko byłoby ok.Proszę doradźcie.

Błąd 2107 i to w dziwnych okolicznościach.
#1
Napisano 06 stycznia 2016 - 19:56
#2
Napisano 06 stycznia 2016 - 20:10
#3
Napisano 07 stycznia 2016 - 15:40
Dzięki,ale jakoś spokoju wewnętrznego nie odzyskałem.A potem serwis.Najbliżej mam do Żor,albo Bielsko.
Użytkownik adam123 edytował ten post 07 stycznia 2016 - 15:42
#4
Napisano 07 stycznia 2016 - 16:17
#5
Napisano 07 stycznia 2016 - 19:40
Andrzeju,a dlaczego odpalanie z kabli jest takie niebezpieczne dla naszych PTusiów?
#6
Napisano 07 stycznia 2016 - 19:47
#7
Napisano 07 stycznia 2016 - 20:59
No to pojeździmy zobaczymy.
#8
Napisano 15 stycznia 2016 - 18:55
Witam. I chek engine świeci dalej i zgasnąć nie chce,a autko jeździ jak jeździło,nie szarpie nie ma zadyszki,czy można ten błąd tylko skasować?Pozdrawiam.
#9
Napisano 08 lutego 2016 - 15:25
Witam.serwis skasował i błąd i 150 złotych i jeździ i nic się nie dzieje.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
![]()
|
|
Błąd 0106 i 1684 |
Techniczny podstawowy | Ya71 |
|
![]()
|
|
Błąd licznika i problemy z gaśnięciem auta |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pgrzelka_* |
|
![]()
|
|
prędkościomierz wariuje, tempomat nie działa, błąd P0833 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.markus_* |
|
![]()
|
|
błąd p0140 |
Techniczny podstawowy | Voltek |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych