
Jak sprawdzic jaka mam wersje Pitka?
#41
Napisano 18 maja 2016 - 08:33
#42
Napisano 18 maja 2016 - 10:16
Widziałem w ogłoszeniach podobnego, nawet pytałem o te naklejki na drzwiach, ponoć można to odkleić, o ile pamiętam to lusterka miał manualne, ale to był manual a ja chciałbym automat.
Kompyter taki uproszczony to też spotkałem w 1,6.
tutaj
http://olx.pl/oferta...html#ab43a780b3
#43
Napisano 18 maja 2016 - 10:32
Widziałem w ogłoszeniach podobnego
To jest ten sam co kolega Pacyfa wkleił wcześniej fotę.
Poznać można po wgniotce w progu.
Szkoda że mi się wszystkie foty z linku nie otwierają

#44
Napisano 18 maja 2016 - 10:43
W tymże oto ogłoszeniu sprzedający również jest przekonany że posiada wersję limitowaną *EMOTION ONE * Na panelu nalepiony znaczek że jest to 199 egzemplarz z tylko 250, lecz czy to nie jest tylko Jego fantazja bo niby czymże ten model się wyróżnia od pozostałych? Chyba tylko nalepionymi tymi napisami ,nakładkami na pedały,nieoryginalnym radiem JVC ,gałką zmiany biegów z bilą nr 8
Chociaż na chromowanej nakładce na progu niby też widnieje napis emotion one
http://allegro.pl/am...6193446060.html
#45
Napisano 18 maja 2016 - 11:28
wersja po liftcie, tak dokładnie chodzi mi o komputer spalania jest puste pole w pierwszym poscie pomyliłem sie bo mowiłem ze z prawej a jest z lewej.wersja base oczywiście jest tak jak i innych chryslerów tylko w europie classik się nazywa po numerze vin trochu się dowiedziałem i oczywiście po podpięciu do obd też. zdjęcie auta wstawiłem kilka postów wyżej z tymi znaczkami z boku. pewnie że sie da odkleic ale moim zdaniem akurat to mu daje swoistego uroku, z ta klapą to właśnie mnie zaintygowało bo otwierana guziczkiem pod logo, brak elektryki hmmm no może przesadziłem ale jak się jeździ kilka lat inna klasą chryslera to ten pitek raczej biedny jest. jest klima, nie ma centralnego z kluczyka, brak tego wyswietlacza od spalania, lusterka manualne fotele bez skóry co mi nie przeszkadza akurat bo wole z materiału skrzynia manual jest ok fotele manualne więc z waszych opisów jest niezgodność w wersjach ale sądze że to też zalezy od miejsca produkcji oraz dokładnej daty nie wiem w ilu fabrykach w usa były produkowane czy w jednej czy w kilku ten akurat zjechał z linii w meksyku i może na tamten rynek był przeznaczony i tu jest np. pies pogrzebany
#46
Napisano 18 maja 2016 - 11:44
No i proszę - spokojem wszystko się da i załatwić i wyjaśnić.
#47
Napisano 18 maja 2016 - 12:10
Auta ze stanów były bardziej uboższe niż na rynek europejski bo potrafiły nie mieć nawet ABSu. Kontroli trakcji to w większości nie miały przedlifty, a centralnych zamków też nie było za to elektryczne szyby miały wszystkie wersje. Manualne lusterka to też częsty przypadek w autach zza oceanu. Klapa tylna otwierana guzikiem to w poliftach standard. Pacyfa, tak jak pisaliśmy wyżej, naklejki na drzwiach z logiem chryslera to tylko i wyłącznie czyjaś inwencja twórcza i ta z tyłu na klapie. Ciesz się, że masz napisa "pt cruiser" na drzwiach bo polifty nie wszystkie miały na rynku Amerykańskim.
#48
Napisano 18 maja 2016 - 12:19
Akurat się interesuję takim autkiem (kolor się mi podoba) to i trochę tego już pooglądałem
brak elektryki hmmm no może przesadziłem ale jak się jeździ kilka lat inna klasą chryslera to ten pitek raczej biedny
Też jeździłem innymi modelami: kant, żaba,jajko i myślę że wiesz o czym mówię, ale z elektryką to nie trochę ale bardzo przesadziłeś, przecież oprócz lusterek i komputerka ma wsio, a inna klasa chryslera to z elektryki co? drzwi i klapa tył - w pt nigdy nie było, dvd też się nie mieści chyba żeby dach podnieść no można zarzucić jeszcze to oparcie kierowcy bo trzeba ręcznie i centralny z pilota.
Myślę że też wiesz że np. Town-Country co niby najbardziej luksusowa też występuje w niepełnej zubożonej wersji, tam klient wybiera co ma ochotę mieć.
Tak że nie krytykować pitolka przynajmniej na tym forum ( bo żyć nie dadzą), nie obrażać się że za dużo spali, że trochę potrzęsie na naszych drogach, że nie zaparkujesz na tych mini parkingach za pierwszym razem, tylko jeździć i ew. zmodyfikować to co się chce mieć (nawet jest taki dział)
Użytkownik theo edytował ten post 18 maja 2016 - 12:21
#49
Napisano 18 maja 2016 - 13:37
#50
Napisano 18 maja 2016 - 16:48
Jarek, miało być bez obrazy , a Ty się obruszasz.
Nie pisałem, o jakiejś super wersji, tylko o "specjalnej". Masz takiego pitka jakiego sobie wybrałeś. I bardzo dobrze, że wybrałeś pitka , a czy ma takie czy inne "bajery", to już w znacznym stopniu inwencja poprzedniego/poprzednich właścicieli. Jednym to odpowiada a drugim jakby mniej. Ja mam czarnego z minimalną ilością chromu i wcale nie uważam, że właściciele "chromowanych" to jakieś oszołomy.
Ważne, żeby jeździł, bo mechaników od PT ( poza naszymi doktorkami) nie ma wielu niestety i tu jest największy problem. Reszta to drobiazgi.
Szerokości
#51
Napisano 18 maja 2016 - 18:00
#52
Bezimienny Gość.Meganior_*
Napisano 31 maja 2016 - 15:41
Nie spotkałem sie z żadnym dokumentem opisującym wersje.
Ale :
- jeśli masz skore, grzane fotele, elektryczna regulacja fot kierowcy, przyciemniane szyby, chromowane listwy na drzwiach - wersja Limited
- welur, fotel kierowcy reg ręcznie, podnoszony elektrycznie, szyby bez przyciemnienia, listwy na drzwiach w kolorze nadwozia - wersja Touring
- brak wypukłych listew na drzwiach, welur manualny, szyby nie przyciemnione, nie wszystkie przełączniki podświetlone - wersja Classic
Oczywiście nie neguje, ja zdjąłem bo miałem taki kaprys
Pytanie do wersji Classic co masz na myśli z nie wszystkimi podświetlonymi przyciskami ?
#53
Bezimienny Gość.Zdzinek_*
Napisano 31 maja 2016 - 17:10
Witajcie
Nie bardzo rozumiem, dlaczego nowi nabywcy koniecznie chcą mieć jakąś SPECJALNĄ wersję PT ? .
Kupiliście bo się Wam podobał?
No i fajnie. Jeździć i nie szukać dziury w całym. A jeśli okaże się, że ktoś ma wersję super hiper hi dynamic - to co?
Niedawno uświadamiałem naszego klubowego kolegę o jego wersji "sport". I teraz zapewne mu smutno, że ma zwykłego pitka.
Pitek jest fajny sam z siebie, i za to go trzeba kochać/lubieć/szanować
. A jeśli komuś znaczek na klapie dodaje prestiżu, to w internecie jest wiele przykładów naklejek czy emblematów dodających parę koni.
Oczywiście bez obrazy
Vanpeer wcale nie jest mi smutno a co najlepsze widziałem smutek na twarzy chłopaczka jadącego lansiarską BMW, kiedy próbował wyprzedzić mnie jadącego spokojnie bo 70h na godzinkę szybka redukcja biegu i PiTek pokazał mu swój charakter, pociągnął wtedy do 195 km
ku mojemu również zdziwieniu bo wcześniej jeszcze nie sprawdzałem go po wymianie świec jak się sprawuje. Mina łepka w bejcy bezcenna
#54
Napisano 13 czerwca 2016 - 18:09
Polemizowałbym, bo tak się składa, że mam zarówno PT 2.0 jak i BMW
195 w pitku, to raczej z góry i z wiatrem, w ciągu może 60 albo i lepiej sekund, chyba że trafiłeś na jakieś super dobite BMW, które było mniej dynamiczne od pitka.
No ale niech Ci będzie
Ja co prawda staram się nie przyspieszać jak ktoś mnie wyprzedza, bo z reguły takie akcje nie kończą się dobrze, ale nie jestem na tym forum w celu wymądrzania się, więc akcji redukcja i gaz do dechy nie skomentuję.
Mimo wszystko długiego życia Ci życzę.
- bratex lubi to
#55
Napisano 13 czerwca 2016 - 20:07
Kurcze, opowieść jakbym był na forum Hondy Civic...Vanpeer wcale nie jest mi smutno a co najlepsze widziałem smutek na twarzy chłopaczka jadącego lansiarską BMW, kiedy próbował wyprzedzić mnie jadącego spokojnie bo 70h na godzinkę
szybka redukcja biegu i PiTek pokazał mu swój charakter, pociągnął wtedy do 195 km
ku mojemu również zdziwieniu bo wcześniej jeszcze nie sprawdzałem go po wymianie świec jak się sprawuje. Mina łepka w bejcy bezcenna
#56
Bezimienny Gość.Zdzinek_*
Napisano 20 czerwca 2016 - 21:22
Spokojnie, tylko sprawdzałem możliwości Pitka i byłem pod wrażeniem. Ogólnie możesz w to wierzyć lub też nie. Sam na co dzień jeżdżę focusem z racji tego że robię sporo kilometrów i jest oszczędniejszy a Pt jest dla żony aby do sklepu mogła sobie pojechać ale od czasu do czasu sam sobie pojeżdżę.
#57
Napisano 22 czerwca 2016 - 18:30
bardzo ciekawe jest to że o swoim pt dowiedziałem się więcej z innych for
Zintrygowałeś mnie - czyżby na forum Multipli lub innych (fiatowskich ewentualnie niefiatowiskich) też mówili o PiTikach? Jak wiadomo, właścicelem marki stał się Fiat, ale miłośnik PiTi a miłośnik któregoś z fiatów to raczej odległa "miłość"
#58
Napisano 04 lipca 2016 - 05:41
to ja sie doczepie u mnie brak emblematu wersji typu limited itd, ale mam naklejki na drzwiach i tylnej klapie route 66 co to oznacza a przy okazji szukam napisu limited CRD
#59
Napisano 04 lipca 2016 - 10:22
to ja sie doczepie u mnie brak emblematu wersji typu limited itd, ale mam naklejki na drzwiach i tylnej klapie route 66 co to oznacza a przy okazji szukam napisu limited CRD
route 66 - tak ma byc, na drzwiach i klapie, dlatego nie masz napisu Limited CRD
wersja limitowana z obniżonym i twardszym zawieszeniem i innymi felgami /5-cio ramienne z deklami na sruby/
co do elementów wnętrza to nie wiem czy są jakieś roznice
Użytkownik petrus edytował ten post 04 lipca 2016 - 10:23
#60
Napisano 04 lipca 2016 - 21:52
Route 66 był produkowany w 2006 roku w kolorach żółtym oraz czarnym.Nie była to wersja limitet, lecz touring. Na tylnej klapie jest żółty emblemat Street series, na przednich drzwiach pod napisem chrysler, żółty emblemat Route 66, koła 17 calowe, pięcioramienne chromowane,sportowe obniżone zawieszenie,zaciski hamulcowe żółte, grill w kolorze nadwozia, przyciemnione tylne szyby, kontrola trakcji ,chromowane dolne listwy boczne nadwozia, końcówka wydechu chromowana, spoiler tylny.
Widziałem przedlifta pitka, który miał na drzwiach nalepki route 66 i nic więcej. Sabina, jesli twój pitek ma to wszystko co napisałem powyżej, to będzie ten model. Wyprodukowano ich tylko 1443 sztuki. Pozdrawiam.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Jak się trzymacie? Mam na myśli osoby w powodzi… |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Wydał ktos stąd pitomaniaków jakąś książkę? |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Pompa wspomagania kierownicy - jaki zamiennik? |
Techniczny podstawowy | CruiserT |
|
![]()
|
|
jakie wersje wyposazenia pitka byly? |
Techniczny podstawowy | olaf folaron |
|
![]()
|
|
jakich kolorow najwiecej na forum |
Offtopic | artex38 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych