Skocz do zawartości

Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl

Świszcząca pompa hamulcowa

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Przemasso_*

Bezimienny Gość.Przemasso_*
  • Guests

Napisano 14 maja 2016 - 00:34

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów! Z góry zaznaczam, że w tematach mechanicznych jestem totalną lamą i proszę o odrobinę wyrozumiałości :) ale do rzeczy - wczoraj wieczorem, po powrocie do domu w mocno deszczową pogodę wjechałem raz czy dwa w większą kałużę (nie wiem czy to ma znaczenie ale kazali opisywać wszystko :) ). Następnego dnia rano, po odpaleniu mój PiTi zaczął dziwnie "świszczeć". Po całodniowych oględzinach i poszukiwaniach źródła hałasu (jak wspomniałem - nie znam się) udało mi się ustalić, że najprawdopodobniej jest to pompa hamulcowa. Link do jej zdolności akustycznych zamieszczam:

Pytanie moje jest następujące - co się dzieje z tą pompą, czemu tak hałasuje? Zauważyłem, że hałas ustaje w momencie zamknięcia drożności czarnego wężyka zagiętego pod kątem prostym,  który zaciąga powietrze.

#2 mittek

mittek

Zwolennik

• Pomagamy sobie
  •   
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław

Napisano 14 maja 2016 - 01:00

Pytanie moje jest następujące - co się dzieje z tą pompą, czemu tak hałasuje? Zauważyłem, że hałas ustaje w momencie zamknięcia drożności czarnego wężyka zagiętego pod kątem prostym, który zaciąga powietrze.

To raczej serwo a nie pompa, myślę że słychać tu zasysane powietrze, jeżeli słyszysz to w okolicach pompy to sprawdź szczelność tych przewodów gumowych dochodzących do serwa, może też być uszkodzenie w serwie (po prostu dziura), nic nie piszesz o hamulcach czy działają poprawnie tak jak wcześniej bo gdyby coś tu było nieszczelne to powinny być dużo słabsze.